P
Pähkinämama
Vieras
Ja leggingsit saattavat jopa estää lentokoneeseen pääsyn. Ei niitä pitäisikään pitää kuin jooga ja jumppatunneilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä niitä kesähäitä, rippijuhlia ja 50-vuotisjuhlia on, joissa t-paita/leggari/crocs-kansa vielä saa tehdä näyttävän sisääntulon ja häikäistä koko juhlaväen.
Juhlavuuden määritelmä on ottanut tässä ketjussa uuden harppauksen: "Mutku mulla on siistit leggarit. Crocsit on puhtaat. T-paita on jopa silitetty."
Anteeksi, mutta olen ilkeä. Mutta sapiskaa saisi antaa monelle.
Ja leggingsit saattavat jopa estää lentokoneeseen pääsyn. Ei niitä pitäisikään pitää kuin jooga ja jumppatunneilla.
Mun mielestä kun koulun päättäjäisissä pitää olla juhlavampaa, ja siten oli pukeutunut suurin osa koulun vanhemmista lauantaina.Joo, mutta niihin taas täytyy olla puvut ja kaikki. Kun taas sitten päättäjöisissä, ja muissa koupyn juhlissa ei tarvitse oola. Siis tiedoksi vain.
Mistä sä tiiät missä hän asuu?Vaikka en tiedä miten teillä Korsossa/Jakomäessä.
Ei tuommoset missään Erottajalla asu.Mistä sä tiiät missä hän asuu?
Voihan hän asua vaikka sun naapurissa!![]()
Niin kun sä asut Sörkässä vai oliks se Kontulassa?Ei tuommoset missään Erottajalla asu.
(Siis en mäkään asu Erottajalla)
Mä asun arvokkaasti maaseudulla. Sisustan juuri kartanomme eteläsiipeä kun renkimme (meidän poika) raataa puutarhassamme (hankkii taskurahaa).Niin kun sä asut Sörkässä vai oliks se Kontulassa?![]()
Täh?Ja leggingsit saattavat jopa estää lentokoneeseen pääsyn. Ei niitä pitäisikään pitää kuin jooga ja jumppatunneilla.
Mun mielestä kun koulun päättäjäisissä pitää olla juhlavampaa, ja siten oli pukeutunut suurin osa koulun vanhemmista lauantaina.
Ei huippujuhlavaa, mut siltä väliltä.
Vaikka en tiedä miten teillä Korsossa/Jakomäessä.
Eiks tavisvaatteiden kuulu olla aina siistit?No ei todellakaan tarvii! Riittää ihan tavis vaatteet, jotka ovat siistit.
Eiks tavisvaatteiden kuulu olla aina siistit?
Parin vuoden päästä pukukoodi: vain tavisvaatteet vaikka ne ei ois siistit.
Siitä parin vuoden päästä:vaatteet.
Tässä on nyt pari kesää ollut pelkkiä juhlia kun suvun lapset on päässy ripiltä, ylioppilaiksi, pidetty nimiäisiä ja hautajaisia. Kertaakaan en ole crokseja tai lekkareita nähny. Ehkä me ollaan vaan parempaa väkeä![]()
Mä mitään loukkaantunu ole.Ei tarvitse loukkaantua.
Jaa että hyvät tavat (tässä yhteydessä tilanteeseen kuuluva pukeutuminen) tekee ylimieliseksi?Vaikka olisi kuinka hienot vaatteet, nii ne eivät tee paremmiksi, vaan ylimielisemmiksi.
Uhrasin jopa kenkiin.
Mä mitään loukkaantunu ole.
Ootko sä se "älä nyt riehumaan rupee" -harmaa?![]()
Sanoin vain.Jaa että hyvät tavat (tässä yhteydessä tilanteeseen kuuluva pukeutuminen) tekee ylimieliseksi?
Kas kummaa kun en ole ainuttakaan semmoista viestiä häneltä huomannut. Mä sopisin enemmänkin kiusaajan profiiliin täällä.Joka päivähän tuo tänne kirjoittelee provosoivasti kaikille ja vittuilee?
Ei kai niiden kertakäyttöiset tarvitse olla. Yksi kauluspaita pojilla menee koko vuoden juhlat, tytöillä joku kiva paita samoin. Ja housut/tenbarit voi juhlan jälkeen ottaa normikäyttöön.Kyllä on ihan älytön ekoteko ostaa kertakäyttöisiä juhlavaatteita ja -kenkiä lapsille johonkin koulun kevätjuhlaan. Kieltäydyn! Toki laitettiin jotain muuta kuin pieruverkkarit, mutta sillä juhlavuusasteella että niille vaatteille on muutakin käyttöä vaikka lapsi kasvaa. Ja on sille rahalle järkevämpiäkin käyttökohteita.
Puhtaana ja siistinä toki, mutta ei, en ostanut ekaluokkalaiselle juhlakenkiä erikseen.