Ystäväni :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo! Teen yhtä projektia. Se on täysin ylimääräinen, mutta voi olla hyödyksi myöhemmin. Sitten tietysti myös iso työ, josta olen kirjoittanut sinulle sp:ssa jne.. :geek:

Mitä sinun yö-ohjelmaan kuuluu?
Projektin tekoa, se on ihan mukavaa. :D En oikein pysty kuuntelemaan mitään tai katsomaan mitään samaan aikaan. Häiriinnyn siitä! :LOL: Olisi kyllä hyvä opetella tekemään montaa asiaa yhtä aikaa, joista toinen vaatii paljon keskittymistä (esim. kirjoittaminen, lukeminen tai puhuminen). Itse asiassa minun pitäisikin harjoitella sitä, koska tarvitsisin sitä taitoa myöhemmin. :)

Projektin tekoa, se on ihan mukavaa. :D En oikein pysty kuuntelemaan mitään tai katsomaan mitään samaan aikaan. Häiriinnyn siitä! :LOL: Olisi kyllä hyvä opetella tekemään montaa asiaa yhtä aikaa, joista toinen vaatii paljon keskittymistä (esim. kirjoittaminen, lukeminen tai puhuminen). Itse asiassa minun pitäisikin harjoitella sitä, koska tarvitsisin sitä taitoa myöhemmin. :)
Se ois varmasti hieno taito, mulla ei ole hallussa :)

ÖäööäöäöäöåööööäääääöööäöööälllööllöööääällllllööööäääääööööööööööääööäööööööööööllllllöööäöölökööööölöölölöölöööäöölömöööääääööllööölllööööööäölöömööömmöööääöäööööööööäääääääääöäääÄÖÖLÖLÖLÖLÖLÖMÄÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÖÖööäööäööööäöööäöääöäöäööööäöööööälllölölökkööööööääöhäööhöjölöäääöööööööölöööööööl) ölöö

Yhteistyössä