"ystäväni"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittuuntunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vittuuntunut

Vieras
Kun hän soittaa omia asioitaan, minä en saa puhua muille/keskittyä muuhun/olla kommentoimatta heti paikalla mutta kun minä soitan hänelle niin hän puhuu kaikille muille, keskittyy televisioon/facebookkiin ja on kommentoimatta pitkiäkin aikoja.

Tyyppi valittaa joka asiasta, minä en saisi koskaan. Tyyppi ei tykkää siitä eikä tästä eikä vielä tuostakaan mutta minun pitäisi hymy korvissa kulkea joka ikiseen minusta tyhmään paikkaan.

Minä en osaa tehdä MITÄÄN oikein, hän tekee (omasta mielestään) kaiken oikein ja vain oikeita valintoja ja jos joku menee pieleen, heti etsitään ulkopuollista syyllistä vaikka tyyppi itse on tehnyt valinnan tms..

En enää jaksa.

Sano hänelle asiasta ihan suoraan älä haudo mielessäsi, jos hän on ystäväsi niin ymmärtää jollei anna mennä omia menojaan -jos et jaksa hänen seuraansa älä kuluta kallisarvoista aikaasi sitten hänen kaltaiseensa.

Kuulostapa itsekkäältä ihmiseltä. Mä en kyllä olis tekemisissä tommosen kanssa. Olin ennen kiltii, mutta sitten sain "herätyksen" ja rupsin ajattelemaan itseänikin. Päällepäsmärikaverit saivat jäädä. Ystävyydestä pitää saada voinmaa ja energiaa, eikä pahaa mieltä ja kurjaa oloa!!