Ystäväni on rakastunut muhun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "coco"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"coco"

Vieras
...enkä oikein tiedä mitä tehdä. Mulla on nytkin ollut ihan paska viikko ja kaipaisin lohduttajaa, mut en viitsi soittaa, ettei sille tulis sellainen olo että hyväksikäytän sitä. Tää on varmaan todella klassinen tilanne, mutta voin sanoa et on tää näin naisenkin näkökulmasta vaikeaa. Rakastan ja kaipaan ystävääni todella, meillä on ollut aina vähän omalaatuinen, erityinen suhde, pikkuisen sellaista salaseurameininkiä josta vain minä ja hän tiedetään.

Eikä kukaan oo ikinä ollut rakastunut muhun samalla tavalla. Silleen että mä oon ihana millaisena vaan, ja se tietää musta kaiken parfyymimerkkiä ja kuukautiskiertoa myöten. Tätä on siis jatkunut jo vuosia. Välillä ajattelen että se on mennyt ohi, sitten huomaan ettei olekkaan. ...Miksen mä voi olla samalla tavalla rakastunut siihen? Haluaisin kyllä nytkin pyytää kylään, kaipaan kainaloonkin, mutta kyllä mä tiedän etten lakkaisi vilkuilemasta muita miehiä. Mun pää menee pyörälle pahoista pojista, kiltitkin on ihania, mutta eivät pidä mua otteessaan kovin pitkään...

Erään tutkimuksen mukaan nainen pystyy olemaan miehen ystävä ilman mitään takaa-ajatuksia. Mies ei tähän pysty, vaan kuvittelee aina tämän naisen välillä sänkyynsä. Kuvittelee myös tämän naisen haluavan hänet sänkyynsä vaikka näin ei yleensä ole. Mies voisi myös tutkimuksen mukaan kuvitella seurustelevansa tyttökaverinsa kanssa, nainen ei välttämättä mieskaverinsa. Miehen naisystävät ovat miehelle tutkimuksen mukaan potentiaalisia vaimoehdokkaita, nainen miesystävät eivät välttämättä.

Yleistyksiä joo.

Mä olin kerran rakastunut ystävääni. Ystävä ties sen kyllä, mutta lopulta se sai tarpeekseen ja katkas välit. Olisin varmaan ite tyytynyt muutamaan hellään hetkeen, jos olisi sanottu, että tää on tilapäistä, eikä halua mun kanssa seurustella. Olin vaan niin käsittämättömän rakastunut, etten varmaan ikinä koe samaa.

Mieheni kanssa en ole kokenut samaa polttavaa tuskaa, joka raastaa jokaista osaa sielusta ja kuinka kaikki solut oikein virittyivät äärimmilleen, kun olin edes lähelläkään ystävääni.

En tiedä miksi kerroin tämän. Huvitti vaan. En ehkä suosittelle, että annat ystävällesi sellaisen kuvan, että haluaisit olla muutakin kuin vain ystävä. Halata toki ystäviä saa ja lohduttaa ja pitää lähellään. Ystävälläsi saattaa kuitenkin olla eri tarkoitusperät halatessaan sinua.

Yhteistyössä