E
epätietoinen
Vieras
tutustuin erääseen mieheen josta tuli paras ystäväni.hän tukee minua kaikessa aivan kuten minäkin häntä.rakastuin häneen.hän tietää sen.nykyään en ota selvää olemmeko pelkkiä ystäviä vai olemmeko yhdessä.olen kysynyt häneltä mut hän vetää kauheet raivot ja jään epätietoisuuteen.kuitenkin hän ei tykkää jos sekoilen jonkun muun kanssa.niin kävi kerran ja taas kauheet raivot. viime vkl hän tanssi erään toisen tytön kanssa ja katsoin heitä...hän kysyin minulta äänettömästi että saako hän tanssia.tämä toinen tyttö on hyvä ystäväni.autossa tää mies haluaa aina istua edessä kanssani.ja tuntuu että ystävyys ei ole enää pelkkää ystävyyttä.riitelemme tosi usein.tänään viimeks.sit täs yks kerta hän halus pitää väliä ja suostuin...mut kohta kuitenki tuli sähköpostiin viesti et soita.
pointti kuitenki on et mitä te miehet haluatte kun käyttäydytte näin...toki naisetki saavat kommentoida jos on kokemuksia.
haluaako tämä mies olla minun kanssani vai leikkiikö hän minun tunteilla.rakastan tätä miestä tosi paljon.hän saa minulle pahan mielen mutta hän saa sen myös pois.
tää riistää mun sydäntä.
en halua sit mitään haukkumisia tai solvaamisia.
kiitos jo kaikille etukäteen.
kysymyksiä saa kysyä ja vastaan jos ne ovat asiallisia.
pointti kuitenki on et mitä te miehet haluatte kun käyttäydytte näin...toki naisetki saavat kommentoida jos on kokemuksia.
haluaako tämä mies olla minun kanssani vai leikkiikö hän minun tunteilla.rakastan tätä miestä tosi paljon.hän saa minulle pahan mielen mutta hän saa sen myös pois.
tää riistää mun sydäntä.
en halua sit mitään haukkumisia tai solvaamisia.
kiitos jo kaikille etukäteen.
kysymyksiä saa kysyä ja vastaan jos ne ovat asiallisia.