ystävä sanoo ootko mun kaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinä vain

Vieras
en voinut uskoa tätä todeksi,kun ystäväni,jonka olen tuntenut vasta vähän aikaa sanoo mulle haluan olla sun kaa.hällä avovaimo ja mulla avomies,mut mä en kovin usein näe avomiestäni ja paljon ollaan yhteyksissä tämän ystäväni kaa ja mukana on myös hänen avovaimonsa...mä en tiiä,mitä tehä ja tunne maailimani on ny aivan sekaisin.avovaimonsa aikana tää ystäväni pitää mua ystävänä ja annas,kun ollaan kahen jestas sentään,mitä puhelee mulle...ystäväni on mulle pelkkä ystäväni,mutta epäilys heräsi ton jälkeen,kun ystäväni sanoi mulle,että haluanko olla hänen kaa,ni että hän on minuun kiintynyt enemmän,kuin ystävänä pidän häntä.viime vuosi oli mulle aika surullinen vuosi,mutta positiivinen mieli auttaa mua jaksamaan eteenpäin.onko,jollain samantapainen asia tapahtunut,kuin mulle tapahtui ja mitä ajattelit asiasta ja miten jatkoit ystävyyttäsi ystäväsi kaa...

joo, vaikee saada selvàà... mut itelleni kay aina noin, miehet ei halua olla kavereita, ne haluaa enemman. joten olen luopunut ajatuksesta yrittaa edes olla vain ystava.

Ainakin pilkku- ja pistesääntöjen osalta ap:n kirjoitus on täysin oikein, joten pistää epäilyttämään, että muut kirjoitus- ja kielioppivirheet ovat tahallisia.

==> Alkuperäinen tekeytyy tyhmäksi ja yrittää naruttaa vielä tyhmempiä!

No eipä nuo pisteet ja pilkutkaan oikeilla paikoillaan ole. Monessa lauseessa pilkkuja ihan liikaa, ei välilyöntiä pisteiden ja pilkkujen jälkeen jne.
Taitaa olla ihan aidosti tyhmä ;)

Luuletko olevasi ensimmäinen, ainoa nainen, jolle on noin käynyt? Jos olet tuossa tilanteessa voit käytökselläsi hyvin osoittaa ystävällisestilin ettet ajattele hänestä samoin. Suomalainen mies kyllä perääntyy aika nopeasti. Jos haluat ""ystävyyden nimissä"" näyttää vihreää valoa hänelle, ethän tule itkemään tänne, kun joku ilkeä nainen tekee saman sinulle, ethän please? ;)

Yksi asia, jota nuortennaisten on MAAILMAN VAIKEIN käsittää!
Heteromies ei tyhjänpäiten kaveeraa hyvännäköisten naisten kanssa. Piste. Kavereita löytyy toisista miehistäkin ihan tarpeeksi.
Voitte uskoa vastakkaistensukupuoltenväliseenystävyyteen
tai mihin ikinä haluatte, (rumat naiset kyllä uskoo, mutta niiden kanssa asiasta on turha keskustella)mutta älkää nyt ainakaan sitten HÄMMÄSTYKÖ niin hirveän kauhean kovasti, kun se hauska Ystävä-Kaveri-Söötti-viaton -naapurinpoika alkaakin eräänä päivänä vonkaamaan. Sitäpaitsi, älkää ainakaan väittäkö, että ette edes aavistaneet, että pojalla on kuitenkin se MUNA siellä housuissansa.

Ja teille naisille, joille tuo miesten ei-toivottu ihastuminen on ainainen ongelma, ja olette ""jo suruksenne luopumassa toivosta, että olisitte miehille muutakin kuin p*lluteline sanon: JO OLI AIKAKIN.

Ymmärtäkää elämän tosiasiat, niin säästätte myös varsinaisen seurustelukumppaninne turhilta mustasukkaisuusdraamoilta. Jätkä tuntee jätkän ja sen vuoksi hyvin tietää, että sama sillä toisella pojalla on mielessä kuin itselläänkin.

Tuo on naisen elämän oppitunti numero 1.
Aikanne jaksatte sievät tytöt pillittää ja tuntea itsenne petetyiksi ""kun miehet aina tahtoo vain p**llua"". No niin tahtoo, keksikää siis järkevämpää tekemistä kuin poukkoilla kakslahkeisten kanssa sen mukaan, miten he teitä ikinä keksivätkään vedättää!!!

No voe perhana, jopa naimisissa oleva nainen houkutteli , että ""aletaan kimppaan... jätetään nuo vaikeet puolisomme"". Nuorena sitä ehdotuksia kuuli kerran kuussa... Ystävyys on vain ensimmäinen porras.

Yhteistyössä