J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Sääliks käy ystävääs sunlaisestas ystävästä!HÄPEÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et siis ole sanonut hänelle, ettet itse voi saada lapsia? Jos näin on, eihän hän voi tietää, että pitäisi olla hienovaraisempi
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:En pistäisi välejä poikki, koska tuntuu, että ystäväsi ei vain ole hoksannut pahan olosi oikeaa syytä. Mikset voisi kertoa hänelle, että aihe on erittäin kipeä ja arka, koska sinä et voi saada lasta syystä tai toisesta. Onhan hän kuitenkin ystäväsi.
Miten voi olla ettei hoksaa sellaista? Se on minulle käsittämätöntä! Jos kertoisin pariin otteeseen toiselle ihmiselle itselleni tärkeästä asiasta saamatta mitään vastakaikua, niin vaikenisin! Hän ikään kuin yltyy tästä.
Kysymykseesi: en pysty puhumaan asiasta kenellekään. En ainakaan vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja blaablaablaa:Alkuperäinen kirjoittaja just:Sääliks käy ystävääs sunlaisestas ystävästä!HÄPEÄ!
Haista paska hurskastelija
Alkuperäinen kirjoittaja Gisele:Onpa tällä palstalla tekopyhää porukkaa!! Eikö oikeita tunteita sallita, pitäiskö ne peittää jonkun muka-onnellisuuden alle??
Alkuperäinen kirjoittaja vieläkö tätä:Ne osaa kattoo ku mua vit... ja tietää koska suu laitetaan suppuun.....
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:En pistäisi välejä poikki, koska tuntuu, että ystäväsi ei vain ole hoksannut pahan olosi oikeaa syytä. Mikset voisi kertoa hänelle, että aihe on erittäin kipeä ja arka, koska sinä et voi saada lasta syystä tai toisesta. Onhan hän kuitenkin ystäväsi.
Miten voi olla ettei hoksaa sellaista? Se on minulle käsittämätöntä! Jos kertoisin pariin otteeseen toiselle ihmiselle itselleni tärkeästä asiasta saamatta mitään vastakaikua, niin vaikenisin! Hän ikään kuin yltyy tästä.
Kysymykseesi: en pysty puhumaan asiasta kenellekään. En ainakaan vielä.