A
ap
Vieras
toisaalta jos nyt perun sen kaaso homman niin uskon et seki kaihertaa mua sit häissäni. ku miettisin sit sitä tilannetta sielläki. et varaman paras just tehä et antaa olla kaaso ja sit häiden jälkee alkaa miettii muuta. mies mulla inaki on parempi=)=) sen voin sanoa. ja ku meijän lapsuuden haaveet oli just ne talot.lapset,häät...ja nyt mulla on ne,hällä ei. se varmaan tekee kovaa. jos joskus otan asian puheeks voinko teän mielestä käyttää "taustatukena" ku muutki on sanonu et hää on niin kateellinen ja ovat sen huomanneet. jos en nöitten nimiä sano.jos se hänet pysäyttäs ku aina ku jostai sanonu tää sanoo et "ai kumma ku oot ainut joka nui sanoo"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä enemmän kerrot, sitä enemmän vaikuttaa että on joko kade tai ilkeä.
Ensin mietin, että on vaan sellainen hajamielinen luonne, ei hoksaa sinua tarpeeksi tervehtiä, mutta nyt nuo muut asiat...
onko sinulla parempi mies tai lapsuudenkoti tai jotain? Joku syy mitä kadehtii? oletko sievempi? Laihempi? Fiksumpi?Parempi koulussa? Mutta hmmm. alkaisin häiden jälkeen katsella muita kavereita. Tutustua muihin ihmisiin.
Miettisin myös onko ketään muuta jota kysyä kaasoksi. ja onko se kaaso edes pakko olla?