Y
Ystävä(kö?)
Vieras
Olen tuntenut Lotan lapsesta saakka ja ollaan oltu aina tosi läheisiä. Ollaan tuettu toisiamme aina. Hän tapasi joku vuosi sitten menestyvän liikemiehen ja pähkinänkuoressa meno on nykyään tätä : Heillä ei riidellä koskaan. Hän tuo julki aina paljonko rahaa menee esim lomamatkaan ja jos totean,että aika kallista.Hän sanoo samaan hengenvetoon,heille sen olevan pikkuraha.Koko ajan lataa fb:hen kuvia uudesta autosta,koruista ja laukuista. En saa ostaa hänen lapsilleen lahjaksi kuulema kuin Adidasta tai Tickettiä...he ei käytä muuta.
Kerroin taannoin meidän kesäloma suunnitelma,jotka hän lyttäsi täysin.Kuulema paska köyhien kohde
Lista on loputon,hän nälvii minua ja elämäämme. Rivien välistä on todennut usein,että lapsillani olisi juntti-sanavarasto yms..
Me ollaan hyvinkin erilaisia nykyään. Itse en "harrasta" kalliita asioita tai tunne edes tarvetta niihin ( ystävän mielestä,jos minulla olisi yhtä paljon rahaa,törsäisin samalla lailla) sanoin,että en kaipaa merkkivehkeitä yms.Ja minulla/meillä on aina ollut rahaa siihen mitä tahdomme/tarvitsemme.
Pointti on se,että mitä ikinä hälle kerronkaan hän sen lyttää tai ns pistää paremmaksi. Normaalikeskustelu on mennyt siihen,että hän kehuskelee jatkuvasti. Olemme aikuisia,muttei siltä aina tunnu. Mikä neuvoksi???
Kerroin taannoin meidän kesäloma suunnitelma,jotka hän lyttäsi täysin.Kuulema paska köyhien kohde
Me ollaan hyvinkin erilaisia nykyään. Itse en "harrasta" kalliita asioita tai tunne edes tarvetta niihin ( ystävän mielestä,jos minulla olisi yhtä paljon rahaa,törsäisin samalla lailla) sanoin,että en kaipaa merkkivehkeitä yms.Ja minulla/meillä on aina ollut rahaa siihen mitä tahdomme/tarvitsemme.
Pointti on se,että mitä ikinä hälle kerronkaan hän sen lyttää tai ns pistää paremmaksi. Normaalikeskustelu on mennyt siihen,että hän kehuskelee jatkuvasti. Olemme aikuisia,muttei siltä aina tunnu. Mikä neuvoksi???