Poikaystäväni käytös on muuttunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhautunut

Vieras
Olemme seurustelleet noin puolisen vuotta, tunnettu entuudestaan pidempään exäni kautta.
Tämä hänen ystävyys suhde eksään tekikin alussa suhteemme vähän vaikeaksi,
kun hän halusi salata sen siltä ja exäni ystäviltä ja minusta se tuntui pahalta.
No, nyt olemme kuitenkin siinä tilanteesa että lähes kaikki tietävät meistä, kun poikaystäväni päätti itse kertoa.

Vaivani on se, että alussa hän oli niin ihana minua kohtaan, sanoi useasti rakastavansa minua JA muutenkin vaistoin että hänellä on minun kanssa mukavaa ja että hän nauttii seurastani,
nyt jokin on muuttunut. Hän sanoo harvoin rakastavansa ja muutenkin olen vaistonnut että hänellä olisi hieman tylsää seurassani. Hän on alkanut olemaan enemmän myös kavereidensa kanssa.

Se vahva tunneside, mikä meillä joskus oli on nyt mielestäni kadonnut. Tuntuu että jään nykyään aina 2-sijalle melkeimpä missä tahansa. Nykyään olen se, joka itse aina yrittää keksiä meille tekemistä ja aloittaa juttelun jostain. Tuntuu etten enään jaksa.

Mitä pitäisi tehdä?

Se vahva tunneside, mikä meillä joskus oli on nyt mielestäni kadonnut. Tuntuu että jään nykyään aina 2-sijalle melkeimpä missä tahansa. Nykyään olen se, joka itse aina yrittää keksiä meille tekemistä ja aloittaa juttelun jostain. Tuntuu etten enään jaksa.

Mitä pitäisi tehdä?

Sun kaveriltas on salapanon huuma kadonnut. Ehkä sitä kutkutti toi salailu, äijät on sellasia, haluavat päästä samalle pukille kuin kaverit ja sitten laittaa eukko taas kiertoon.

Viimeksi muokattu:
Kuulostaa tosiaan siltä, että nyt kun alkuhuuma ja salailun jännitys ovat kadonneet, ei miestä kiinnostakaan enää elää sitä suhteen tavallista arkea. Kannattaa vaan kysyä suoraan, haluaako mies ylipäänsä enää jatkaa ja miettiä haluatko välttämättä itsekään. Eihän jokaista suhdetta ole tarkoitettu onnistumaan.

Yhteistyössä