KerimäkiAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:mistäpäin tarkalleen.. anoppila on savonlinnassa..Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kerimäki-Savonlinna-Punkaharju- linja :wave:
Hei!Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Missä päin Kerimäkeä asut? Ei oo pakko vastata jos et halua. Mie asun kans Kerimäellä.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:KerimäkiAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:mistäpäin tarkalleen.. anoppila on savonlinnassa..Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kerimäki-Savonlinna-Punkaharju- linja :wave:
Sittenhän meitä on kaksi, kun olen itsekin aikas huono uusia tuttavuksia tekemään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei!Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Missäspäin Pudasjärveä asustelet?
Ihan tässä keskustassako?
Täällä olis yksi äiti-ihminen tästä Pudasjärveltä, joka tosin on aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Mut kavereitahan ei ole koskaan liikaa
Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Sittenhän meitä on kaksi, kun olen itsekin aikas huono uusia tuttavuksia tekemään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei!Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Täällä olis yksi äiti-ihminen tästä Pudasjärveltä, joka tosin on aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Mut kavereitahan ei ole koskaan liikaa
Keskustan tuntumassa asustellaan.. =)
On paljon mahdollista että tunnetaan..=) Oon muuttanu tänne varmaan 12 vuotta sitten..=) mutta ei vaan ole kauheasti tuttuja kertynyt..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Sittenhän meitä on kaksi, kun olen itsekin aikas huono uusia tuttavuksia tekemään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei!Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Varmaan tiedetään toisemme entuudestaankin? Tai tuntuis ainakin et näin pienellä paikkakunnalla kaikki tietää toisensa
Oletko muuttanut vasta paikkakunnalla ku puhuit et kaverit asuu parinsadan kilometrin päässä?
Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:On paljon mahdollista että tunnetaan..=) Oon muuttanu tänne varmaan 12 vuotta sitten..=) mutta ei vaan ole kauheasti tuttuja kertynyt..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Sittenhän meitä on kaksi, kun olen itsekin aikas huono uusia tuttavuksia tekemään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei!Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Varmaan tiedetään toisemme entuudestaankin? Tai tuntuis ainakin et näin pienellä paikkakunnalla kaikki tietää toisensa
Oletko muuttanut vasta paikkakunnalla ku puhuit et kaverit asuu parinsadan kilometrin päässä?
Oletko sinä ihan paikkakuntalaisia vai muuttanu tänne jostain? =)
Nakkaa postilla vaan, oishan se kiva tutustuakin..=) Muksut on 6, 4, ja 1,5..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:On paljon mahdollista että tunnetaan..=) Oon muuttanu tänne varmaan 12 vuotta sitten..=) mutta ei vaan ole kauheasti tuttuja kertynyt..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Sittenhän meitä on kaksi, kun olen itsekin aikas huono uusia tuttavuksia tekemään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei!Alkuperäinen kirjoittaja jupsu1:Pudasjärvi ilmoittautuu.. B)
Oletko sinä ihan paikkakuntalaisia vai muuttanu tänne jostain? =)
Ihan alkuperäispudasjärveläisiä
Et tainnut olla sitten se keneksi sinut kuvittelin!
Voisin pistää iltasella vaikka YV:tä, jahka kotiin menen mikäli sulla olis kiinnostusta tutustua?
Minkäs ikäisiä lapsia sulla on?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vammalan, pian tulevan sastamalan lähialueet... :wave:
:wave: Täälä Koria!!Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Tääl ois yks Anjalankoskelta.
Kouvolan seutu-Anjalankoski-Kotka-Hamina alueelta tuttavuuksia etsii hän.