nyt taas v.i.t.......oikeen kunnolla
kävin kaverini luona kylässä ja jälleen kerran sieltä poistuin pahalla mielellä.tämä "ystäväni" osaa kyllä löytää oikeat sanat...siis=hän on huomattavasti isokokoisempi kuin minä,mutta pitää itseään hoikkana.no ei sen niin väliä,pitäköön vaan jos se häntä piristää,mutta kyse onkin siitä että hän laittaa minut aina "matalammalle"joka asiassa.olemme alkaneet urheilemaan ystäväporukan kanssa ja se onkin tuottanut tuloksia tosi kivasti
mutta hän pitää tätä nyt jonkinlaisena kilpailuna että kuka näyttää parhaimmalta kesällä.naureskeli pirullisesti kuinka hän sitten tulee laihdutettuaan seisomaan viereeni että kaikki voivat sitten nähdä kuka on se "timmimpi".toinen ystäväni sattui samaan aikaan kylään ja tarjosi sipsejä,niin tämä ystäväni tokas että ei mulla niitä ole varaa syödä...ja minä kun en ole mikään lihava vaan ihan hyvässä kunnossa...toista ystävääni hän muistaa kehua maasta taivaaseen kuinka kaunis,hoikka,täydellinen hän on.urheiluharrastuksen lisäksi meillä on toinenkin yhteinen harrastus ja tässäkin asiassa minä en ole yhtään mitään :/ en oikeen osaa selittää kuinka sairasta hänen käytös on,koska se on aina sellasta pilovit....tiedätte varmaan.ihmettelen vaan että miks mun kohdalla aina osuu tällaset ihmiset..tämä kun ei ole ensimmäinen tapaus :/ eipä mua enää kauheesti kiinnosta häntä nähdä mutta olosuhteiden pakosta nään häntä viikottain
niin,ja semmonen vielä että oli asia mikä tahansa,hän on aiiiina eri mieltä kanssani \|O