kyynel
taas istun yksin. posket ovat kuivat ja karheat kuin hiekkapaperi. outoa, hetki sitten ne oli kyynelten peitossa.
missä vaiheessa elämästäni tuli tällainen.
mulla oli oma pieni perhe, poika ja avomies.
alkoiko mun huono olo heti synnytyksen jälkeen, silloin luulin että kyse oli vain lievästä synnytysjälkeisestämasennuksesta.
vai alkoiko se silloin kun löysin avomieheni toisen naisenkanssa, ja annoin anteeksi. mutta unohtanu en ole vieläkään, se piinaa mua päivittäin. joskus olen jopa soittanut pelkästään tarkistaakseni että onko jonkun toisen kanssa. olen saattanut itkeä hysteerisenä jos hän ei vastaa, ja olen kuvitellut vaikka mitä.
eilen sama toistui, ja päätin lähteä suhteesta.
nyt olo on kauhea, en jaksa reagoida pojan itkuun, ja varmaan unohtaisin syöttää häntä jos ei anoppi muistuttaisi.
nythän mun pitäis olla onnellinen, pääsin eroon avomiehestä, jonka epäilen koko ajan pettävän.
nyt ei tarvitse miettiä mitä hän tuntee, rakastaako vai ei.
miksi sitten tuntuu etten pysty hengittämään ilman häntä.
miksi harkitsen vaan ikuista pakoa, kuolemaa.
olen niin väsynyt.
missä vaiheessa elämästäni tuli tällainen.
mulla oli oma pieni perhe, poika ja avomies.
alkoiko mun huono olo heti synnytyksen jälkeen, silloin luulin että kyse oli vain lievästä synnytysjälkeisestämasennuksesta.
vai alkoiko se silloin kun löysin avomieheni toisen naisenkanssa, ja annoin anteeksi. mutta unohtanu en ole vieläkään, se piinaa mua päivittäin. joskus olen jopa soittanut pelkästään tarkistaakseni että onko jonkun toisen kanssa. olen saattanut itkeä hysteerisenä jos hän ei vastaa, ja olen kuvitellut vaikka mitä.
eilen sama toistui, ja päätin lähteä suhteesta.
nyt olo on kauhea, en jaksa reagoida pojan itkuun, ja varmaan unohtaisin syöttää häntä jos ei anoppi muistuttaisi.
nythän mun pitäis olla onnellinen, pääsin eroon avomiehestä, jonka epäilen koko ajan pettävän.
nyt ei tarvitse miettiä mitä hän tuntee, rakastaako vai ei.
miksi sitten tuntuu etten pysty hengittämään ilman häntä.
miksi harkitsen vaan ikuista pakoa, kuolemaa.
olen niin väsynyt.