Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ovulaatiohan tulee keskimäärin 10-12 kertaa vuodessa, ja sitten alkaa iän myötä harvenemaan :s Oon lukenut sellaistakin, että ovis voi oikeasti tullakin ihan naisen huomaamatta, vaikka normaalisti oireet oliskin niin jossain kierroissa tapahtuu ovulaatio ilman oireita.
Itse tänään alotin ovulaatiotikutuksen (kp9). testiin tuli hailakka viiva eli toivottavasti on ovis tulossa päin :) Mymosalla on kyllä todellakin jännät paikat, ja raastavat. muistan omasta edellisestä kierrosta kuin raastavalta tuntui kun sain r-testeihin hailakoita haamuja joista ei tienny mitä niistä pitäs aatella, sit menkkoja ed. aamuna sain positiiviseksi tulkittavan punaisen hailuran ja olin varma että nyt raskaana, sitte ku menkat alko niin erittäin raskaasti otin..
 
ujm
Kaneli88: en oo testannut kun rahatilanne sen verran tiukka niin ei voi tuhlata tikkuihin. Aiemmin oon testannu ja sillon tuli kaks viivaa samana päivänä kun oireet joten siitä varmistuin että oli oviksesta. Todellakin toivon että km ois vaan jotenki muuttanu tuntemuksia ja oisin silti ovuloinu..
 
Kiitos mymosa listoille lisäämisestä! :)

Nyt siis kp 1/28 ja yk 1 julistettu alkaneeksi Huhhuijaa kun jännittää! Mä olen meidän perheestä se, jota on aina vähän saanut "työntää jyrkänteeltä" tän aloituksen suhteen, mies olis aina heti valmiina :D Ei sillä etten vauvoja haluis, kovasti haluan! Mutta hirvittää niin kamalasti se, missä kaikessa voi mennä pieleen ja tulla murhetta kun se yritys aloitetaan..

Ja murheita täällä on ollut monella. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, ja plussatuulta ihan jokaiselle! :whistle:
 
Vatsakipu/nippailu tänään kadonnut. Mutta uutena "oireena" ripuli. Aamulla kolme kertaa piti juosta vessassa ja ihan kuralla. Se kuitenkin loppu siihen ja menin sitten töihinkin. Koko päivän ollut vähän heikko ja voimaton olo. Jänskättää huominen testi, vaikka luulenkin että puhdas nega tulee :(
 
mymosa
Jos menkat ei ala viimeistään huomenna niin en tunne kroppaani yhtään.. tissitkin tuntuu että turpois tuolla ulkona..

Ois niin paljon helpompi tarkkailla tuntemuksia jos ois sen hemmetin ovisplussan saanut ees..

Olen sata varma että raskaana en ainakaan ole.. :'(
 
Tänään sain kuulla, että toinenkin kaveri on raskaana :) Laskettu aika hänellä olis jouluaattona. Olis niin ihanaa odottaa yhtä aikaa...

Meillä on nyt parina päivänä jäänyt sänkypuuhat välistä, joten toivon todella, että ovis olis vasta sillon 4. päivä, niinkun tuon laskurin mukaan pitäs olla. Tänä aamuna yritin paikata tilannetta, mutta eikös tyttö herännyt huutamaan just sillon, niin mieheltä hävis viiminenkin into. Mies lähti tänään työmatkalle, mutta onneks tulee takasin jo huomeniltana. Tosin saapi nähä jaksaako huomenna mitään, kun kuitenkin pelaa nyt koko yön kun en oo mäkättämässä :D
 
Negahan sieltä tuli. Tosin vasta huomenna tai perjantaina pitäis menkat alkaa. Joten täytyypi pitää sidettä mukana.

Seuraava testipäivä varmaan sunnuntai tai jos jaksan odottaa niin maanantai.

Tänään aamulla ei ripulia mutta ei se kauaksi siitä jää, hyvin hyvin löysää. Kuulemma joillain alkuraskaudesta tälläisiä oireita..
 
ujm
Näin ihan käsittämättömän realistista unta. Oli sama päivä kuin nyt, siis vapunaatto, heräsin ja tein testin vaikka kp on muistaakseni vain 20/28. Sain vahvat viivat heti ja tein kaks eri merkkistä testiä lisää. Testit oli saman merkkisiä kun mulla on kotona, mulla oli päällä samat vaatteet kun nyt jne. Ja meillä oli illalla vappukekkerit joissa joiduin jättämään juomatta. Meillä siis on tänään myös ne juhlat.

Teki mieli rynnätä herätessä heti testaamaan, mutta en viitsinyt, mahdoton ajatus että mitään näkyis vielä testeissä. Sillon oviksen ois pitänyt olla heti kun menkat loppu eikä edes harrastettu sillon seksiä. Huoh.
 
mymosa
Miijalle varovaiset onnittelut..

Mä saan noihin sofi testeihin vaan noita viivanpaikkoja eikä ole enää mitään muuta testiä.. perse. Meinasin pc:t ostaa cittarista, mutta äiti tunki mukaan niin en kehannut.. vaikka tietää keskenmenostakin.

Palelee ihan järkysti, lämmöt 36.8, kurkku kipee, väsyttää.. viime yö meni pätkissä.. ylihuomenna ois kai se dpo10 ja sillon on aina alkanut menkat.
 
Miijalle täältäkin varovaiset onnittelut. :)

Täällä testattu tunti sitten nega. Kuivana näkyy joko oikeasti tai hyvällä mielikuvituksella viivanpaikka. Tottakai harmittaa.. Mitä mieltä olette, olisko pitänyt näkyä edes joku haamun esi-isä, kun mulla tänään dpo12? Jos siis raskaana olisin.
 
Heippa kaikille!

Jospa uskaltaisin liittyä tänne joukkoonne! Ensin mietin että pitäisikö sitä liittyä tuonne yrityksen odottajiin mutta näyttää siltä että tuo mies alkaiskin tuosta lämpenemään ajatukselle.. joten ehkä nyt kuitenkin uskaltaudun tänne. Eli haaveissa olisi toinen lapsi. Esikoinen syntyi 12/11 ja tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta. Synnytyksen jälkeen on kuitenkin kierrot muuttuneet joten en usko että tällä kertaa menee niin helposti. Vielä kun on kilpparin vajaatoiminta riesana niin kuin vissiin myos Kaneli88:lla ..jos nyt oikein muistelen lukeneeni.
Nyt olis menossa kp8/27. Ovis on mulla tuntemuksista ja limoista päätellen siinä kp13/14 paikkeilla eli ensi ma-ti :D.
Eli mulle vois päivittää tiedot:
desider83……….30v………8/27……….tjot………….5/14……….2
En vielä uskalla laittaa yk1...katsotaan miten viikonloppu menee ;)
Wiwi: mulla oli löysä maha oireena ekassa raskaudessa ennen plussausta!

Vappua kaikille!!
 
Enhän mä malttanutkaan odottaa sitä oviksen tikuttelua enää :D Vajaa pari tuntia rakossa olleesta pissasta tein ja testiviiva oli ehkä puolet kontrolliviivan tummuudesta. Edellisten kiertojen perusteella menee ehkä semmonen pari päivää ennen kun on sitten plussa, testaan seuraavan kerran vasta perjantaina aamupäivästä, kun enää on kaks testiä jälellä ja tähän kiertoon en osta uusia. Tänään on jotenkin poltellut tuonne alamahaan ja etureisiin, ihan kummaa :confused: Yleensä ennen menkkoja on tämmöstä... Ja viime kierrosta oviksen aikaan oli vähän tämmösiä tuntemuksia, mutta eihän sen nyt vielä pitäis tuntua, eikä limojakaan oo vielä tullu. Tai sit mä jo kuvittelen olevani raskaana, vaikka se ei oo vielä ees mahollista :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Miijalle täältä myös varovaiset onnittelut. Toivottavasti viiva alkaa vahvistumaan!

Täällä testattu taas nega tällä kertaa Predictorilla. Nyt en todellakaan usko enää onnistumisen mahdollisuuteen enkä halua tehdä enää yhtään ainoaa testiä tässä kierrossa. Hitto vieköön!

Desiderille tervetuloa ja kyllä miulle se kilpparin vajis on. Onks siulla pysynyt hyvin tasapainossa arvot?
 
Hyvät vaput myös sinne mariannika! Kohtuudella, kohtuudella kuitenkin :)
En vieläkään tiedä mitkä kp:t on oikeasti menossa, mutta tänä aamuna tein tällaisen ja mielestäni siinä näkyy jotain? Laitoin jo himotestaajiinkin, mut laitan nyt vielä tänne tämän kuvan:
 
Lämmöistä...

Mulla nyt kp 19 menossa ja se ovulaatio vissiin jäi välistä, ELLEI sit ollu aiemmin esim. Kp 10-12.. Mittasin äsken huvikseni lämmön ensin suusta 37, kainalosta 36,8 ja normisti on siis 36,3. Kuinka paljon aiemmin noi lämmöt romahtaa, kun menkat alkaa? Ja noi ei varmaankaan tarkoita mitään?

Tänään ollu NIIN HUONO päivä :( Olen melkein koko päivän nukkunut tai muuten maannu sängyssä. Pinna aivan totaalisen kireellä ja kaikki ottaa päähän ja on huonosti. Tälläinen tunne-ryöppy tulee yleensä päivä ennen menkkojen alkua, mutta nyt vasta tosiaan kp 19.

miija87 varovaiset onnittelut! <3
 

Yhteistyössä