Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mutta Kaneli sullahan ei vielä paljoa olekkaan menkat myöhässä, monilla naisilla jos on pientäkin stressiä ovulaation alla niin ovis voi siirtyä paljonkin ja sit luonnollisesti menkat siirtyy yhtä monta päivää. oliko sulla tietoa milloin oli ovis? oon kyllä lukenu suurinpiirtein kaikki kirjotukset täältä vaan ei muisti riitä kaikkeen ;)
 
Ovis tuli tikkujen vahvistumisen mukaan noin puoli välissä. En saanut varmaa plussaa mutta vahvan viivan joten joko oli siinä tai sitten ei ollut ollenkaan. Päätin olla kuitenkin nyt että antaa olla tämän kesän niin etten välttämättä edes tikuttele ovulaatioita ym.
 
mymosa
Jos pian ei ala menkat niin en kyllä tunne enää kroppaani.. pää on kipee, polveen särkee ja mahaan juilii.. Toivottavasti alkais nyt luomusti vaan.

Oletetusti dpo12 ja testi negaa. Huomenna vielä testi ja sitten alkaa toivottavasti terot.
 
En oikein jaksa uskoa raskauteen enää, koska kaikki olleet negoja. Viimeiksi tein eilen herkällä testillä. Katsellaan vielä viikko ja mietitään sitten tarvittaessa verikokeita.

Mymosa jos ei kerran tärppi oo käynyt niin toivon että menkat alkaa luomusti.
 
Ei näy ei kuulu menkkoja. Raskautumiseen en kanelin tavoin usko kun testit negoja. Kyllä ne jo jonkun haamun näyttäisi. Ens viikonloppuna uutta testiä jos ei ala*ennen sitä. Turhauttavaa. Kotona en pidä sidettä mutta aina kun poistun kotoa on pakko laittaa side kun en tahdo mitään veri ylläriä housuille.

Mä en kans haluis tikuttaa ovista... mutta tikkuja jäljellä nii kaipa sitä seuraavan sit tikuttelen mut uudet tikut jää kyllä kauppaan.
 
Iiks, siirtyisin uutena yrityksen odottajista tälle puolelle! Ehkäisy siis lopetettu maaliskuun lopussa, jonka jälkeen tullut yhdet menkat, ja nyt ollaan oltu kokonaan ilman ehkäisyä. Ovista ajattelin heti alkaa tikuttamaan, josko se sieltä löytyisi, kun kierrostakaan ei vielä ole mitään hajua. Greippimehuakin menin ensimmäistä kertaa ostamaan - 2,4 € makso yksi Valion puteli, mielestäni aika tyyristä mehua.:D

Minulle voi siis laittaa: hiliputti 27, 11/?, yk1, ya 5/14, 1.
 
ujm
Täällä ois muistaakseni kp25/28. Loppuviikko mennyt mökillä niin ajatukset pysyneet muualla. Pitäisköhän testata kun kotiutuu.. Ovulaatiosta ei mitään käryä eli tiedä sitten mitkä dpot on.
 
Kaneli88 Ikävää, että alkoi uusi kierto.. mielummin plussauutisia olisin kuullut, mutta ainakin nyt sitten uudessa kierrossa ettei tarvi odotella menkkoja. :)

Mymosa kyllä se tuhruttelu alkaa, ihan varmasti. Nyt vaan tsemppiä ja jaksamisia sinne. Sulla kuitenkin oireita ollut, voihan olla, että se niiden odottaminen aiheuttaa sen, että ne viivästyy. Ihmiskeho kun on niin monimutkainen, tiedä sitten.
 
mymosa
Nyt on lämmöt romahtaneet.. Mutta gyne haluaa ultrata ja ultra vasta torstaina. Mutta aika vaikea uskoa luomumenkkoihin, koska ovulaatiookaan ei ole ollut.
Ei voinut suoraan antaa vaan teroja.

Noh, me mennään vielä yksi kierto (jos to ne terot saan), ja sitten jos ei tärppää niin tauon aikana alan pistää voimia tohon kilpirauhasasiaan. Saada se mahdollisesti parempaan kuntoon ja sitten syksyllä uutta yritystä.
 
Argh, turhauttaa kun en saanu sitä ovista tikutettuun. Nyt pitää vaan toivoo, että semmonen ees tapahtu. Mutta jotenkin en usko, että tässä kierrossa plussaisin. Seuraavassakaan kierrossa en tikuta ovista, kun ollaan just siihen aikaan matkalla. Jospa sitten viimestään kesällä tärppäis, kun voin jättää nuo allergialääkkeet syömättä. Ja jos nyt sais lopetettuun tuon esikoisen imetyksen ja nostettuun vähän painoa, niin oviskin tulis varmaan paremmin ajallaan...

Aion silti kiusata itteeni ja testata äitienpäivän aamuna :stick: Kun jos se ovisplussa olikin sillon viime torstaina, niin periaatteessa ois mahollista, että näkys jo hailee haamu ens sunnuntaina... Pitäähän se kattoa pitääkö se miun plussauni, jossa testasin haamun äitienpäivänä, paikkaansa ;)
 
Ite aloin vasta (ensimmäistä kertaa ikinä) ovista testailemaan, niin pari asiaa mietityttää...Aamupissastahan sitä ei saa ottaa (ainakin omissa testiohjeissani sanotaan niin), ja suositellaan olemaan kaksi tuntia sitä ennen juomatta, niin pitäisikö siis olla myös kaksi tuntia (vai paljon?) sitä ennen virtsaamatta? Aikamoinen haaste tällaiselle, joka on tottunut juomaan ihan vähän väliä ja siksi myös vessassa käymään melko tiheään!:D
 
mymosa
Suositushan on väh. 4h pissaamatta ja siitä viimeset 2h juomatta. Mutta mä olen kyllä tehnyt aamustakin osan testeistä ja parit päivällä, rajoittanut sitten vaan juomista enkä oottanut ees tota 4h :)
 
Minä testaan oviksen aina päivän 2. tai kolmannesta pissasta. Aamulla vessassa käynnin jälkeen juon aamukahvit ja syön aamupalan (en juo muuta nestettä ku kahvin) ja siitä 2-3h (yleensä 2 tuntia) niin testaan ja hyvin on toiminu tässä kierrossa(ei kokemusta enempää) :) itsekki kova juomaan vettä ni oon aatellu et helpoin pitää aina aamulla / aamupäivällä suunnilleen samaan aikaan tuo juomattomuushetki ;) poikkeuksena jos iltavuoro töissä ni sitte eri aikaan.. Ois kauhia ko joka päivä pitäs neljä tuntia pijätellä ja kuivua;)
Oon siis tehny oman säännön et kaks tuntia riittää aivan hyvin ;D
 
Mihinköhän koloon nuo omat loput ovistestini tungen? Ei kauheesti jaksais sitä rumbaa uudelleen... Noh, kait ne on säilytettävä, jos joskus on tarvis.

Mä kävin tänään testeissä. Eivät infonneet mua aikoja varatessa, et kilppariarvot on otettava ennen kymmentä, ni uus aika ens maanantaina. Pöh. Oon varsinainen neulatyyny, kun töissä ottavat torstaina verikokeen ja sit taas maanantaina! :S Inhoon verikokeita... Mies vie keskiviikkoaamuna ennen töitään spermanäytteen analysoitavaksi. Sitten alkaa se odotus.

Ainiin! Meitä pyydettiin kummeiksi lokakuussa syntyvälle pienokaiselle! Ihanaa! Kummastakin tulee nyt ekaa kertaa kummi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kaneli88 ja Spukka
mymosa
Kiva syödä tota v-penia kun heti kauhea paha olo..

Enkä tajua miksi taas lorahti ihsn kunnon limat.. hiivaakiin meinaa mutta ei oo kokkareista. Ennen menkkoja pitäs kai olla kuivempaa.

AAAAARGH!!!!!
 
Heippa vain kaikki, haavemaa siirtyy yrityksen odottajista tänne. Hormonaalinen ehkäisy on lopetettu ja menkkoja tässä vielä kärsitään. Sitten kai se yritys saa alkaa :) elikkä siis ikä 25, esikoisen yritys alkaa toukokuussa ja kovasti jännittää! Hyvä aika aloittaa yritys, kun tuntuu ettei millään jaksaisi odottaa edes 9kk jos vauva heti tarttuisi matkaan... Tsemppiä teille kaikille, paaaaljon plussatuulia! <3
 
ujm
Voikohan pahoinvointi alkaa jo ennenkun näkyy testeissä? Testasin eilen ja jotain hädintuskin viivanpaikkaa se tyrkytti ja nyt tää päivä ollut koko ajan vellova paha olo ja äsken kävin ihan kunnolla oksentamassa..
 

Yhteistyössä