Kaneli88: Okei, ota näistä sitten selvää, pitänee vaan odotella mahdollisia menkkoja/alkaa tutkia, kuinka pitkä kierrosta muodostuu.
Kuinka pitkään/monena päivänä teillä yleensä näkyy testiviiva ovistesteissä? Itselläni siis näkyi vain päivän suht tummana, seuraavana päivänä hailakkana, ja näitä ennen ja näiden jälkeen ei lainkaan viivaa - kontrolliviivaa vahvempaa en saanut kertaakaan.
MarjoO86: Voih.=/ Itsekin jo laskeskelin, että jos kierto tulee olemaan yhtään "normaali", olen huonolla tuurilla juuri seuraavan oviksen aikaan itse reissussa. :|
Täällä ei ole oikein mitään tuntemuksia mistään. Silloin, kun mitään kiertoja, oviksia ja tuntemuksia ei ole tarvinnut tarkkailla, olen välillä ollut tuntevinani oviksen, siis juuri sellaisena nippauksena/epämukavana tunteena jossain munasarjojen kohdalla. Jos se nyt kuitenkin jo meni, ei ollut mitään tuntemuksia siitä (paitsi vatsa oli vähän sekaisin, ja olen nyt oppinut, että se voi liittyä myös ovikseen - menkoista sen jo tiesinkin), eikä ollut sitä kuuluisaa kirkasta & venyvää limaa.