Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jos jollain tietoa/arvauksia, niin kertookahan..

Eli.. Mulla jäi tässä kuussa ovulaatio välistä (ellei sit ollut aiemmin mitä piti) ja mulla on nyt menossa kp 26 ja eilen illalla tuli hetkellinen suht kova kipu vasempaan munasarjaan ja tänään on vasen munasarja kipuillu myös :O Valkkaria tulee ihan kiitettävästi joka päivä.. Mä en millään usko, että nyt olis ovulaatio koska menkat alkaa aina kp 29-31 ja epäilen et alkaa nytkin. Tämä voi olla ihan normaaliakin, mutta ihmetyttää kyllä hiukan..

Mä oon uutena testailijana nyt ihan pihalla näistä ovisjutuista...Kierrospäivät 11-13 tikku näytti pelkkää kontrolliviivaa, sitten 14. päivänä, eli eilen, tuli kahdella eri testikerralla MELKEEN yhtä tumma testiviiva kontrolliviivan kanssa (muttei kuitenkaan ihan), ja innoissani ajattelin jo, että tänään on jo varmaan tummempi, mutta tänään olikin jo huomattavasti vaaleampi testiviiva, nyt illalla viivaa hädin tuskin näki! Meniköhän se ovishuippu siis jo (yön/aamun aikana) ohi?!?:confused:

Eilen illalla kylläkin puuhailtiin miehen kanssa. Ennen varsinaista aktia oli pitkät keskustelut tästä koko hommasta, ja miestä kyllä selvästi jännittää, mutta sano myös, että ei olis antanu mennä ilman ehkäsyä, jos ei ois valmis. Tänään sitten kuitenkin heti kysy, "joko on pullat uunissa", eli ihan yhtä yksinkertainen mies täällä, kun olettaa, että yhdestä kerrasta varmasti tärppää!:headwall:

ON: Nyt vaan odotellaan ja odotellaan ja odotellaan ja odotellaan. Turhauttavaa... Alamahassa nippailee jatkuvasti, mutta niin se on tehnyt niin kauan kuin muistan, koska endo. Eli siitä oireesta ei voi päätellä mitään. :( Tein vikan kotitestin huvikseni ja se oli puhdas nega.

Ja muuten ihan helkkarin inhottavaa kun maanantaina otettiin verikoe ja olin tänään työterveydessä ja sielläkin otettiin verikoe samasta kädestä. Ekasta tuli ihan hillitön mustelma, joten ai saakeli miten se tän päivänen sattui! Ja nyt koko käsi on hellänä ja arkana. En tajuu niitä jotka käyttää suonen sisäisii huumeita ja piikittää samaa kohtaa vielä useemmin.... o_O Auts.

Toivottavasti Mymosa sulla alkaa nyt clomit tehota. Olis jo aika tärpätä.

Ujm, mä en kyllä nää mitää, mut pidän silti peukkuja! ^^

Miten voi olla että kun lauantai (valittu testipäivä) lähestyy ilmaantuu vaikka mitä oireita. Kylmä, nälkä, paha olo (ei kuitenkaan tule oksennusta etoo vaan pahasti) flunssan tunnetta, ummetusta, tunteet ihan sekasin... voi mun mies parkaa :D ja taas tuntuu siltä et ois virtsis, se tunne oli viime kierrossa pari päivää ennen menkkoja.

Katey: miten jaksat kun kierto venynyt noin pitkäksi? Mä tuskailen kamalasti vaikka oon ihan lyhyessä kierrossa jos suhun vertaa.. tsempit sulle! :)

Hiliputti: mä kans aika huono noissa ovis tikuissa mutta jos se haalenee nii varmaan ovis oli jo

Inhottavaa on koko ajan varautua menkkoihin. Muutenkin inhoan siteitä ja nyt täytyy koko ajan kodin ulkopuolella käyttää.

Viimeksi muokattu:
Täällä taitaa olla taas hiiva. Prkl ehkäisyn lopetettua tää näemmä yhtä hiiva-pissatulehdusta. Miullahan tekee hiivan kaikki antibiootit heti ja hiiva tekee sitten pissatulehduksen. Huomenna nassuun heti lääkkettä ettei tuu mitään muita tulehduksia.

Hiliputti miulla siis teki kanssa kp 15 melko vahvan viivan kp 16 vielä vahvemman ja sitten kp 16 iltana olikon ja vaalea ja alkoi vaan vaalenemaan. Tulkitsin sen silloin niin, että ovulaatio olisi ollut tuossa kp 15-16. MUTTA miullahan alkoi menkat vasta kp 33 elikkä jos ovulaatio tapahtuu 14vrk ennen menkkoja niin se olisi sitten ollut kp 20 (jolloin en enää testannut) elikkä en mie enää tiiä näistä :D Tämän takia mennään kesä ilman tikutteluja :D

Carna Ihailtavaa pitkä jänteisyyttä :)

Mie en nähnyt ujm mitään tuossa MUTTA oonkin ihan harosilmä noiden arvioimisissa. Toivon tosissaan plussaa teille :heart:

KP 26/29
Mun oli pakko tehdä aamulla testi. En vaan malttanu odotella menkkojen alkua ja ku kaapissa oli testejäkin valmiina niin aattelin että ei siitä haittaakaan oo... No se oli ihan selkee nega. Ei mitään haamuja tms :( Testi rfsu, onko kokemuksia?
Ja onko mahdollista että raskaus ei näkys vielä testissä tässä vaiheessa eli voiko heittää jo kirveen kaivoon tän kierron osalta vai voisko se sittenkin vielä olla mahdollista.... Tän lisäks kuulin eilen että mies lähtee työreissulle JUST kun on seuraavan kierron otollinen aika eli seuraava kierto on hukkaan heitetty jo valmiiksi :(
Oikeesti ihan sikamasentava perjantai....

No ni, nyt sitte tulee pientä veristä vuotoa niinku olis menkat alkamassa. En kyl tajuu ku nyt on vasta kp 26 eikä mulla oo näin lyhyttä kiertoa ollu koskaan. Ja siis sitä verta ei ihan hirveen paljon tuu eikä oo menkkakipujakaan ninku yleensä. Mitäköhän tää nyt sitten on.... Mulla oli tässä kierrossa myös kp 20 pientä vaaleanpunaista vuotoa ihan muutaman tunnin ajan. Mitäköhän tää nyt voi olla?

ujm
Nukkuminen vei menkkakivut ja tippaakaan verta ei oo niistä huolimatta tullut. Mullahan siis normaalisti alkaa kivut ja vuoto tasan yhtä aikaa, pienet kivut -> pyyhkiessä tulee verta ja siitä lähtee kivut ja vuoto nousuun. Koskaan ei oo ollut kipuja ilman vuotoa. Google sauhuten oon nostanu toiveita siitä että menkkamaiset kivut on normaaleja vaikka oiskin raskaana.

Toivo on taas vähän korkeammalla. Töitten jälkeen ostamaan testiä ja huomenna jos tekis :)

Mäkin olen lukenut tuosta, et voi olla menkkamaisia tuntemuksia ennen plussaa eli ei vielä kannata panikoida :)
Täällä meinaa olla turhautunut olo, ei jaksaisi odottaa. 5 päivää menkkoihin, saa nähdä kuinka käy. On tuntunut kummallisia nipistelyjä, mut niistä en menis ennustaa ku vatsavaivoja.. Alkukierrossa en miettiny koko juttua.. Päivät vaan meni ohi toisen perään mut nyt kun on lopuillaan niin ei malttais pysyä housuissa. Tekis mieli tehdä rtesti mut turhaa sekin olis ku mitään tokko näyttäis :/

Kaneli88: Okei, ota näistä sitten selvää, pitänee vaan odotella mahdollisia menkkoja/alkaa tutkia, kuinka pitkä kierrosta muodostuu.

Kuinka pitkään/monena päivänä teillä yleensä näkyy testiviiva ovistesteissä? Itselläni siis näkyi vain päivän suht tummana, seuraavana päivänä hailakkana, ja näitä ennen ja näiden jälkeen ei lainkaan viivaa - kontrolliviivaa vahvempaa en saanut kertaakaan.

MarjoO86: Voih.=/ Itsekin jo laskeskelin, että jos kierto tulee olemaan yhtään "normaali", olen huonolla tuurilla juuri seuraavan oviksen aikaan itse reissussa. :|

Täällä ei ole oikein mitään tuntemuksia mistään. Silloin, kun mitään kiertoja, oviksia ja tuntemuksia ei ole tarvinnut tarkkailla, olen välillä ollut tuntevinani oviksen, siis juuri sellaisena nippauksena/epämukavana tunteena jossain munasarjojen kohdalla. Jos se nyt kuitenkin jo meni, ei ollut mitään tuntemuksia siitä (paitsi vatsa oli vähän sekaisin, ja olen nyt oppinut, että se voi liittyä myös ovikseen - menkoista sen jo tiesinkin), eikä ollut sitä kuuluisaa kirkasta & venyvää limaa.

Spukka ootko millä testillä saanut haamuja? Ootko kokeillut eri testejä?
Oon testaillu apteekin omalla puikolla, david-, perhoset one step-, wondfo?- ja sit joku mitä ei tuu nyt äkkiseltään mieleen mikä merkki oli, mut liuska kans. Kaikilla merkeillä tullu haamuja. Kp 36, eikä minkään näkösiä oloja vieläkään. "Normi"kierron keskivaiheilla oli käytössä myös Davidin ovistestit joihin taas ei tullu minkään näköstä :D

Liipalle voimia jatkoon <3

Ei se eilisaamun vuoto ollut ainakaan menkkojen alkua eli se ei sit kestäny ku ihan pienen hetken. Menkkamaisia tuntemuksia ollu tosiaan nyt jo viis päivää. Kp 27/29 menossa. Jännä nähä alkaako ne menkat ku pitäs vai olisko tässä toivoa raskaudesta :)

Toiveet oli korkealla.. mutta puhdas nega tuli. Nyt pitäisi mieli maassa lähteä töihin. Miks ne menkat ei ala? Nyt jo kp37 ja alkaa ahistaa. Tulee vaan mielee onko meillä edes mahdollisuus raskautua jos kierrot vaihtelee ja on sekasin. Sais kyllä tänään alkaa ne menkat.

Moikka :)

Kaitpa minäkin nyt tänne uskaltaudun tuolta yrityksen odottajien puolelta. Eli:
Hep87...27...1/??...1...5/14...1

Kierron pituus ei tiedossa. Lopetin e-pillerit syksyllä, ensimmäisiä menkkoja sai odotella reilu 5 kk ja näitä seuraavia 2 kk (n. 60 pv). Eiköhän ne siitä lyhenemään päin kuitenkin ole :) Ovulaation olen kyllä hyvin molemmissa kierroissa tunnistanut, mutta kuitenkin testillä (PC) vielä varmistanut.

Kuinka pitkä pitää kierron olla että saa siihen jotain apuja? Nyt kp37 ja ei näy menkkoja. Alan tuskastumaan ihan todenteolla. Tää on tosi kurjaa. Mun kierrot yrityksen aikana ollut 28, 29, 36 ja nyt tää mikälie jätti luku tulossa. :(

Yhteistyössä