Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kai se diagnoosi ei sitten ole niin yksiselitteinen... en tiedä. Toisaalta hyvä, kun nyt tiedän tämän asian, niin osaa seuraavalle lääkärille mainita. No ehkä meidän pco ei ainakaan mitään pahinta laatua ole, kun sitä ei kaikki lääkärit edes huomaa! :LOL:
 
Sissinen: Erikoista ettei tuollasia asioita mainita. Sanoko ne mitään syytä miksi jäänyt mainitsematta?

Voisinpa melkeen lyödä vetoa, että pääsiäisenä alkaa uusi kierto. Sen verran vihlonut tutun tuntuisesti :/ toki tää kuu on ollu melkoinen.. Stressiä, kiirettä, hiivaa ja kunnon flunssa joka kesti 3 vkoa, joten ehkä ne lähtökohdat ei oo niin hyvät.
Ehkä mä ens kierrossa kokeilen niitä ovulaatiotikkuja, jahka ensin tietäis, et mitkä niistä on parhaita ja kuinka niitä sit käytetään.
 
Tsemppiä pco:sta kärsiville. Todella kurjaa, kun on tuollainen hommaa hankaloittava tauti :(

Omasta navastani sen verran, että tänään oli hurjat kivut alavatsalla :O Piti oikein käydä lepäämään kun ei meinannut jaloillaan pysyä... Ja hätähousuna tein aamulla testin, johon testiajalla tuli viivanpaikka tai haamujen esiäiti! Mutta noita viivanpaikkoja on tässä jo niin monta nähty, että en usko sen tarkoittavan mitään :| Noh, huomenna dpo 9 ja uutta testiä kehiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
mymosa
Luoja mä lasken päiviä.. perjantaina heti aamupalan jälkeen starttaa auto ja lapset lähtee anoppilaan.. 2 vrk!!!! kahden miehen kanssa!!! Viimeksi oltu näin jouluun alussa.. sitä ennen viime kesänä.

Joten jos pääsiäisen päivityksiä ei kuulu niin päivittelen heti kun tulen koneelle ;)
 
Helou. Oon käynyt lueskelemassa teidän viestejä, vaikken ole itse kirjoittanut mitään. Täällä ei tunnu yhtään miltään omassa kropassa, joten en jaksa uskoa plussaan. Menkkojen epäilen alkavan pe-la.
Kuulin kuitenkin, että minusta tulee täti!! :) Ihanaa että pääsee tuoksuttelemaan pientä nyyttiä, jos ei omaa saada alulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Katey ja Jks14
Mymosa ihanaa! Rentoutukaa ja nauttikaa toisistanne. <3

kiskisnami, vaikka sulla ei ole tuntemuksia niin voi olla silti tärppi käynyt. :) Toivotaan, että sun menkat jättää tulematta ja plussaat. Vai, että täti.. Onnea sen johdosta. :)
 
Mymosa, nyt nauttikaa oikein kunnolla :D
Kiskisnami, onnea tulevalle tädille :) Ja plussaa kehiin +++++:whistle:

Täällä tikku tyhjänä, ei edes viivan paikkaa. Onhan mulla vielä pari päivää menkkoihin, että katsellaan nyt josko tilanne muuttuis :)
 
Hei!

Päätin kanssa liittyä tänne, kun saimme vihdoin sen suurimman päätöksen elämässämme tehtyä. Päätimme antaa vauvalle luvan tulla kun on tullakseen.
Monta viikkoa keskusteltiin onko nyt oikea aika vai eikö ja pohdittiin kaikkea.
Eilen päädyttiin miehen kanssa että nyt on aika lopettaa itsensä huijaaminen ja salaa mielessä toivominen ehkäisylaastarien aikana josko ne joskus pettäisivät. Siispä revittiin eilen laastari pois ja uutta ei tule. Nyt annetaan asian rullailla omalla painollaan ( voiko näin edes sanoa, taitaa olla ainakin meillä kunnon pupuilua) aamusta iltaan :)
 
Ihan tosi?? Mä kävin apteekissa ja etsin sitä jokapuolelta vitamiinihyllyistä, mutta en löytänyt. Kysyin henk.kunnalta ja hän katsoi koneelta ja tokas "se on reseptilääke". En osannut siihen sit sanoa väsyneenä enään mitään, kun ihmetytti niin kovin. Täytyypi käydä uusiksi joku päivä.
 
Kiva kun saadaan uusia joukkoon :)

Mulla on kuulkaas ihan Pirkka-b-vitamiinit käytössä :D 600 mikroa foolihappoa on niissä :) Lisäksi myös foliren 400, koska mulla tosiaan on lääke, joka lisää sitä hermoputken sulkeutumishäiriön riskiä niin ylimäärä pitää ottaa.
 
SJ
Jks: mä oon ite syönyt tuota multivitan raskaus ja imetys -tabletteja, nissä on foolihappoa tarvittava määrä mutta myös muut vitamiinit mitä raskaana tarvitsee :) En usko että olis pahitteeksi jo ennen raskautta syödä niitä. Maksaa 25-30e purkki apteekissa ja löytyy varmasti vitamiini hyllyltä :) Todella kummallista tietoa on apteekkihenkilökunta sulle kyllä antanut..
 
En taas tajua noita ovulaatio testejä. Päivällä haaleampi viiva ku aamulla. Kunnon viivaa ei oo missään tikussa vielä näkynyt ja sunnuntaina tein ekan testin et ei ois pitänyt ohikaan vielä mennä. Pitänee jatkaa testailua. Toisaalta ihan sama koska se on sillä peitot ovat heiluneet hyvin ;)

Ja mä syön minosun mama vitskuja. Niissä on 400 (mikä olikaan yksikköä :D ) foolihappoa
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä