Yrittäjän elämää ei ole helppoa:/

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun vielä pakko hoitaa koti, lapsia ja muu työ. Pakko niin monta asia tiedä ja vielä ne kaikki muista :/
ei mulla muuta tänään kun vähän valittamista :D kun inhoa paperihommia ja kun unohdan jotain ei ole kiva, no huomenna on toivon mukaan parempi ja helpompi päivää... :snotty:
nyt joku antakaa mulle potkuja täältä että jatkan hommia :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Ja sä kun yks päivä puhuit suunnittelevas jo toistakin nettiputiikkia... nääthän nyt ettei se oiskaan niin hyvä idea :D

Juu sunnitelen sen, kyllä! =)
Mut ei ainakaan heti halua mitään ja vielä mietin tarkkaan mitä haluan tehdä, sekä mä lopetan mun yks työ kokonaan, sekin on yritystoiminta

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
onko vaatteet menny hyvin kaupaksi?

ihania vaatteita mut ei sopis meikäläisen vartalolle :D

Jos sopi niin en mä vasta kaupan liittyvistä asioista tänne mitään.

Muuten, kiitokset sulle :flower: =)

Oletpa ylpeä kun et viitsi kommentoida miten sujuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Sun pitää etsiä pätevä ja kohtuuhintainen kirjanpitäjä, niin hoituu paperihommat paljon helpommin =)

Mulla on aika hyvää kirjänpitäjä nyt, olin just tänään ja huomenna vielä pitää käydä ja tehdä asiat nyt loppun asti, ilman häntä en olisi pärjännyt =)

Noita vetimiä joita Savanna myy, ei näy katukuvassa, ei baareissa, ei ravintoloissa, eikä juuri yökerhoissakaan, joten jo siitä voi päätellä että asiakaskunta on pieni- kuinka monta stripparia Suomessa onkaan? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noita vetimiä joita Savanna myy, ei näy katukuvassa, ei baareissa, ei ravintoloissa, eikä juuri yökerhoissakaan, joten jo siitä voi päätellä että asiakaskunta on pieni- kuinka monta stripparia Suomessa onkaan? :D

mulla on sekä että, huonosti pitää katsoa jos vaan niitä näkee....mut ei mulla muuta

nyt homma valmiina ja nyt saa rentoutua =)

Yhteistyössä