ei tosissaan ole helppoa saada olkapäätä kuntoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neith

Vieras
siis ensin sain reilun viikon odotella olkapään ultraa, sitten kävi ilmi että eivät voi laittaa sitä kortisoni piikkiä ilman uutta lähetettä ja maksusitoumusta.. no, ajattelin sitten että menen terveyskeskukseen kun tuo työterveyshuolto on turhan pitkän matkan päässä (50km suuntaansa) eikä niitä aikojakaan kovin nopeasti saa.. (siis ultraankin oli se reilu viikko)
soitinpa nyt sitten terveyskeskukseen ja sain ajan.. 2 viikon päähän |O
siis ilmeisesti tätä ei nyt sitten tarvitse hoitaa kuntoon, ainakaan nopeasti tai helposti..
kait se on jumalauta sitten pakko itkeä puhelimeen ja kertoa kuinka käsi ei liiku jen jotta asia hoidettaisiin nopeammin

mie taiadn kyllä perua sen ajan, olkoon sitten rikki vaikka koko loppi elämän.. nyt kyllä risoo ja pahasti, vaihtarit on ajaa 100km sen piikin takia, päiväsaikaan helsingin keskustaan, ja sitä ennen käydä siis hakemassa se lähete ja maksusitoumus.. ja sitä aikaa saa odotella 3pvä-2viikkoa tai sitten vain odotella se 2 viikkoa...
niin tai voisinhan mie tietty ajaa sen 100km ja maksaa itse sen 80? siitä piikistä.. |O

mitä ikinä teetkin, voin kertoa että olkapää on pahimpia paikkoja selän ohella mennä paskaksi ja molemmat siitä samanlaisia että jos niiden antaa olla, loppuelämän vaivaavat. Siinä vaiheessa sen huomaa mihin kaikkeen vaikuttaa ko. vamma kun saattaa olla jo myöhästä... että suhteutappas se kumpi pienempi paha, tuo raha ja vaiva verrattuna loppuelämän paskana olevaan olkapäähän... Mutta on ne ihmiset ennenkin pilanneet loppuelämänsä kun "ei viitsi"

Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
mitä ikinä teetkin, voin kertoa että olkapää on pahimpia paikkoja selän ohella mennä paskaksi ja molemmat siitä samanlaisia että jos niiden antaa olla, loppuelämän vaivaavat. Siinä vaiheessa sen huomaa mihin kaikkeen vaikuttaa ko. vamma kun saattaa olla jo myöhästä... että suhteutappas se kumpi pienempi paha, tuo raha ja vaiva verrattuna loppuelämän paskana olevaan olkapäähän... Mutta on ne ihmiset ennenkin pilanneet loppuelämänsä kun "ei viitsi"

no aikahan mulla on varattuna jo.. 2 viikon päähän.. vituttaa vaan että siinä vaiheessa tää olkapää o0n ollut kipeä yli 4 viikkoa, oon ollut koko sen ajan töissä koska olen ajatellut että saan siihen jonkun helpotuksen ja sitten ei satu..
mä en vaan käsitä että miten voi olla niin vaikeaa saada sitä aikaa kohtuu ajassa, kun tutkimus on tehty ja on tiedossa mihin kohtaan se piikki laitetaan ja miksi, eli luulisi sen 15min ajan löytyvän hitusen nopeammin..

sitkeämpi asenne asian hoitamiseen = parempi lopputulos... ei kipeänä ihmistä voi pakottaa töihin, se mitä teet asialle on täysin sinun hallussasi, ei kukaan sanonut että itsensä hoidattaminen olisi helppoa joka tilanteessa, ei muutakuin sisukkaammin soittelemaan ja vaatimaan että jonkin ratkaisun pystyy saamaan asiaan nopeasti