Yritän olla asiallinen, mutta miten joku normaalipainoinen voi olla sairaalloisesti lihavan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No esimerkiksi siksi, että minäkään en ole kirjoittanut että ylipainoiset ovat tyhmiä. En vain kiinnostu heistä siinä mielessä, en halua heitä seksuaalisesti ja miksi ylipainoisten pitäisi olla kaikkien silmissä haluttuja? Olen hoikka, mutta eihän jokainen vastaantulija halua minuakaan tai ylipäätään jokaista vastaantulijaa, miksi ihmisten pitäisi viehättyä kaikkien ulkonäöstä? Ja pitäisikö minun sen takia haukkua ihmisiä pinnallisiksi tyhjäpäiksi että jokainen mies ei vaikkapa pidä ruskeista silmistä? Se on puhdasta biologiaakin, että ihmiset viehättyvät seksuaalisesti erilaisista ihmisistä. Ylipainoiset usein solvaavat hoikkia rumiksi samaan aikaan kun itkevät että heitä ei hyväksytä. Ja ylipainoiset saa sanoa että "mä olen tosi kaunis" mutta jos hoikka sanoo niin, hänet haukutaan itserakkaaksi.

Siis mä olen lihava. Enkä todellakaan oleta kaikkien rakastavan mun muotoja ja ulkonäköä, voin jopa oksettaa muita. Enkä todellakaan oleta et kaikkien pitäis pitää mua seksuaalisesti haluttavana, olin sitten lihava tai laiha, tumma tai vaalea. Mun mielestä ketjun vastaukset eivät ole käskeneet rakastamaan ja pitämään haluttavana jotain sellaista mistä ei voi pitää. Vaan pitämään niitä lihaviakin ihan ihmisarvoisina ihmisinä, samalla tapaa kuin laihojakin.

Ai juu, unohdin miltei että se on taas Emilyn. Sehän kääntää kaiken sanomansa päälaelleen eikä tietenkään tarkoittanut millään mitään sellaista miksi me muut on se tulkittu. Vika on ainoastaan meissä ja siinä että kuvitellaan hänen ilkeilleen ylipainosta jne.

Parasta taas unohtaa koko homma. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lh-ope:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Yököttävä ketju :( Pienet on murheet ihmisillä, kun toisten läskit saa noin mielen kuohumaan...

Muistelen erään kirjoittelijan olevan lähihoitajaopiskelija... Paljon taitaa vielä erilaisuuden hyväksymisessä olla tekemistä ennenkuin alalla toimii.

:o :o

Mä en enää opiskele, olen ihan valmistunut. Mutta mun tietääkseni lähihoitajan ei tarvitse työssään harrastaa seksiä ylipainoisten kanssa vai onko opella eri näkemys asiasta? :xmas:

Onko sinulle erilaisuuden hyväksyminen sama asia kuin seksin harrastaminen? Tietääkseni lähihoitajan työssä alalla toimimisesta puhuttaessa ei tarkoiteta seksin harrastamista :) Tai itse en ainakaan näin opeta :) Vai oletko nyt käsitättäväsi ihan tahallasi väärin?

Mistäpä muuten kuvittelit minua tarkoittavan juuri sinua?

Vastaisitko minulle viimeiseen kysymykseen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä ne ei hirveän usein sekstaile. Melkoinen akrobaatti saa kyllä olla.......

Ai sä oot asentorajoitteinen :D Että lähetyssaarnaajaa vaan?

Jotkut osaa ehkä nauttia seksistä monin variaatioin, eri asennoin, eri tavoin, kera erilaisten lelujen...

No ei todellakaan mitään lähetyssaarnaajaa jos toisen alle vaan litistyisi! Eihän ylipainoisen päälläkään pysty kunnolla olemaan. Ainoa vaihtoehto olisi siis takaapäin, jos pullukka sitäkään kuntonsa osalta jaksaisi.

:laugh: siis sä tunnet KAKSI asentoa? Ei hitto, siis sä et tosiaan tiedä seksistä juuri mitään... aika nolo olet :D

Onneksi en tiedäkään ylipainoisten seksistä sen enempää, takaapäin ne löllöt vähiten osuisi minnekään tai olisi tiellä.. Onneksi ei tätä ongelmaa henkkoht ole eikä tule :saint:

Tässä haukut. Erittäin alentavaa tekstiä

Mikä tuossa on haukkumista? On mullakin kropassa löllöä, vaikka hoikka olenkin. Sitä tosin ei ole kymmeniä kiloja.

:laugh: ja kuitenkin kirjoitit ettei itselläsi tuota ongelmaa ole? Älä nyt viitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja merja h:
Eli katoin suurinta pudottajaa ja toi Veijo ilman paitaa meinas saada oksennuksen aikaan ja sen avovaimo on ihan normaalikokoinen ellei jopa hoikka.

Kysyn nyt miten joku voi olla tuollaisen läskin kanssa? joojoo ja ja lässyn lässyn henkinen puoli, mutta miten joku voi edes ajatella seksiä tuollaisen valaan kanssa?

Iinallakin oli aivan normi mies.

Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Itse olin hyvin lihava, ja seksiä oli mieheni kanssa ihan normaalisti, joka asennossa.

Minua ei ainakaan kiinnosta onko seksiä vai ei, mutta IHMETYTTÄÄ kuinka joku voi fyysissti naida ylipainoisen kanssa. Mun vaan tekee niin pahaa!

Mä en yhtään ihmettele kuinka joku voi panna noin aivottoman kanssa, mua niin naurattaa ja säälittää. :D Kunhan on pillu,ei siinä aivoja tarvita!

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
toiset ei kaipaa seksiä, eikä puolisossaan seksikkyyttä. en ymmärrä minäkään..

Voihan se olla tätä nykyäikaa, ollaan vaan, miehet ja naiset keskenään ja pariudutaan spermapankista eli miehiä ei enää tarvitse. Tuskin nuo paljon sekstailee eli kaveruussuhde. Sellaisen itsekkin aluaisin vaikka normipainoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Yököttävä ketju :( Pienet on murheet ihmisillä, kun toisten läskit saa noin mielen kuohumaan...

Muistelen erään kirjoittelijan olevan lähihoitajaopiskelija... Paljon taitaa vielä erilaisuuden hyväksymisessä olla tekemistä ennenkuin alalla toimii.

:o :o

Mä en enää opiskele, olen ihan valmistunut. Mutta mun tietääkseni lähihoitajan ei tarvitse työssään harrastaa seksiä ylipainoisten kanssa vai onko opella eri näkemys asiasta? :xmas:

kyse ei oo seksin harrastamisesta vaan erilaisuuden hyväksymisestä. Luulenpa et oo haukannu paskaa uravalinnallas. Itekin oo lähihoitaja mutta hoitaessani lihavaa ihmistä en todellakaan tunne yökötystä tms. Hekin ovat ihmisiä ja oikeesti työssäni autan niitäkin. Samalla tavalla kun hoikkiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mietin:
Alkuperäinen kirjoittaja merja h:
Eli katoin suurinta pudottajaa ja toi Veijo ilman paitaa meinas saada oksennuksen aikaan ja sen avovaimo on ihan normaalikokoinen ellei jopa hoikka.

Kysyn nyt miten joku voi olla tuollaisen läskin kanssa? joojoo ja ja lässyn lässyn henkinen puoli, mutta miten joku voi edes ajatella seksiä tuollaisen valaan kanssa?

Iinallakin oli aivan normi mies.

Iinalla olikin hirvee se yks hammas siellä ylimääräinen oikealla. Menis leikkauttaa sen pois, tai sit se vaan vie huomion Iinan läskeistä pois. Kauhee emäntä ja vielä nuori!

Alkuperäinen kirjoittaja dooris:
Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Itse olin hyvin lihava, ja seksiä oli mieheni kanssa ihan normaalisti, joka asennossa.

Minua ei ainakaan kiinnosta onko seksiä vai ei, mutta IHMETYTTÄÄ kuinka joku voi fyysissti naida ylipainoisen kanssa. Mun vaan tekee niin pahaa!

Mä en yhtään ihmettele kuinka joku voi panna noin aivottoman kanssa, mua niin naurattaa ja säälittää. :D Kunhan on pillu,ei siinä aivoja tarvita!

Niin ja aika haluttava onkin! ;)

Taisi jäädä vastaus saamatta. Hyvää yötä. Pitäisiköhän kopioida tämä ketju huomisille sahun ammatillisuus hoitotyössä-luennoille :)

"Pää tyynyyn, hyvää yötä, älä anna kirpun syödä."

T. Vanha, ruma ja läski hoidon opettaja lähihoitajakoulutuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En jaksa kyllä ihan koko ketjua kahlata läpi.. mutta tänään olen oppinut palstalta kaksi asiaa.
Painoindeksillä ja älykkydellä on ilmeinen yhteys, samoin kuppikoolla ja itsetunnolla.
B)

Ekaa oppimaasi on helppo peesailla. Mikähän juttu tämä toinen on :whistle: Voisin käydä sieltä tsekkaamassa röyhistelenkö vai en :D

Taisi jäädä vastaus saamatta. Hyvää yötä. Pitäisiköhän kopioida tämä ketju huomisille sahun ammatillisuus hoitotyössä-luennoille :)

Heh tee vaikka lisenssityö. "Läskiviha sossumammojen keskustelupalstalla, harrastavatko läskit seksiä muutenkin kuin vain takaapäin".

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
En jaksa kyllä ihan koko ketjua kahlata läpi.. mutta tänään olen oppinut palstalta kaksi asiaa.
Painoindeksillä ja älykkydellä on ilmeinen yhteys, samoin kuppikoolla ja itsetunnolla.
B)

Ekaa oppimaasi on helppo peesailla. Mikähän juttu tämä toinen on :whistle: Voisin käydä sieltä tsekkaamassa röyhistelenkö vai en :D

päivällä täällä pyöri ketju, jossa puhutiin siitä, kuinka isorintaiset naiset kuulemma vihaavat pienirintaisia. Siellä joku esitti, että pienirintaisilla naisilla olisi parempi itsetunto, koska he ovat "taistelleet" paikastaan valokeilassa ja jääneet vähemmälle myönteiselle huomiolle kuin isommin varustellut kanssaisisarensa.

Heh tee vaikka lisenssityö. "Läskiviha sossumammojen keskustelupalstalla, harrastavatko läskit seksiä muutenkin kuin vain takaapäin".

Kyllä maisterinpaperit ja gradu riittää, vaikka aihe noin hyvä olisikin :) Käytän vähäisen luppoaikani vaikka syömiseen :laugh:

Ei nyt tämän ihan oikeasti pitäisi mennä jo nukkumaan :)

tuskin tässä ketään haluaa yksityiskohtaista selostusta missä asennoissa ja miten usein sairaalloisen lihavat seksiään harrastaa vaan kyse on siitä kuinka joku ylipäänsä voi harrastaa seksiä sairalloisen lihavan kanssa. Kuinka sellaista voi rakastaa? Minä ainakin rakastan kaikkea kaunista ja ihanaa ja sairaalloisen lihava ei sellainen ole, ei vaikka omistaisi maailman kultaisimman sydämen!

B)

päivällä täällä pyöri ketju, jossa puhutiin siitä, kuinka isorintaiset naiset kuulemma vihaavat pienirintaisia. Siellä joku esitti, että pienirintaisilla naisilla olisi parempi itsetunto, koska he ovat "taistelleet" paikastaan valokeilassa ja jääneet vähemmälle myönteiselle huomiolle kuin isommin varustellut kanssaisisarensa.

Olen mykistynyt, täysin. Aina oppii näköjään uutta :D

B)

* ja naisetko osaa tehdä elämästään hankalaa... * :whistle:

No juu, mitähän kaikkea sitä olisi jäänyt oppimatta ilman palstaa!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
tuskin tässä ketään haluaa yksityiskohtaista selostusta missä asennoissa ja miten usein sairaalloisen lihavat seksiään harrastaa vaan kyse on siitä kuinka joku ylipäänsä voi harrastaa seksiä sairalloisen lihavan kanssa. Kuinka sellaista voi rakastaa? Minä ainakin rakastan kaikkea kaunista ja ihanaa ja sairaalloisen lihava ei sellainen ole, ei vaikka omistaisi maailman kultaisimman sydämen!

Ei olla onneksi kaikki ihmiset samasta puusta veistettyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja entinen hoikka:
Trollille ja Emilynille toivon koko sydämestäni pahaa kilpirauhasen vajaatoimintaa. Siinähän saisitte sitten ihmetellä, miltä tuntuu olla läski ilman omaa syytä. Kadulla kulkevat ulkopuoliset kun eivät sitä tiedä, MIKSI joku on läski.

Ja joo joo, kyllähän mä tästä taas pikku hiljaa palaudun entisiin mittoihini, kun lääkitys on kohdillaan, mutta siihen asti on vain kärsittävä nämä ylimääräiset 30kg, joita mukanani kannan verrattuna entiseen minääni. Ja kestettävä kaikkien vit.umaisten ihmisten arvostelut ja katseet. Olenko katkera? Kyllä h.lvetissä!

Oi kiitos, tuo on ilmeisesti osoitus ylipainoisten viisaudesta ja sisäisestä kauneudesta. Aika vaikea kilpirauhasen kanssakaan on 30kg painoa saada, jos vaikka noudattaa esim. puhdasta kasvisruokavaliota josta sitä ylipainoa varmasti kertyy vähemmän. On minullekin tullut nyt lääkekuurin aikana ihan parissa viikossa muutama ylimääräinen kilo ja turvotusta, ihan aidosti siksi että olen syönyt herkkujakin ja rasvaisia ruokia samaan malliin kun normaalitilassa ilman lääkekuuria ne eivät tartu mihinkään. Pikkupaastoa nyt tasapainoksi ja turhat mässyt pois niin alkaa paino pian taas vitosella eikä kohta seiskalla. Ei se paino nouse kun ei anna sen nousta ja laskee, kun laittaa laskemaan.

Ja SÄ olet muka valmistunut lähihoitaja??? :o :laugh: :laugh:
On muuten pelottava osoitus taas siitä, miten heikoissa kantimissa terveydenhuollon "ammattilaisten" ns. koulutus on. Tai sitten opiskelijoilla ei ole kykyä omaksua tietoa...:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Minulla on kaveri/ystäväpiirissä niin hoikkia kuin ylipainoisiakin ihmisiä ja siitä väliltä. Enkä ole kyllä huomannut sen painon vaikuttavan sen enempää älykkyyteen, syvällisyyteen kuin siihen miten mukava kaveri kyseinen ihminen on. Jos paino olisi älykkyyden mittari siinä kuin koulututaso, niin luulisi Emilyninkin olevan vähän korkeammin koulutettu...? Kummasti sitä vaan löytyy hoikempia kuin pulskempiakin ihmisiä niin korkeammin kuin heikommin koulutetuista.
.

Mun ystäväpiirissä ei ole ensimmäistäkään ihmistä, jolla olisi yli 10 kiloa ylipainoa. Eikö ystävien tarkoitus ole yhteiset puheenaiheet, tekemiset ja yhdessäolo? Mitä yhteistä mulla voisi olla läskin kanssa, toinen makaa sohvalla ja mättää safkaa, toinen treenailee ja liikkuu, toinen puhuu pleikkaripeleistä, toinen vaikka patikkaviikonlopusta. Läskeillä ei vaan ole samanlaista maailmankatsomusta ja arvoja mun kanssa.

Voi ihanuus kuinka puusilmäinen maailmankatsomus. Läskit ihmiset eivät vapaa-aikanaan koskaan tee muuta kuin makaavat sohvalla? :) Mä olen varmaan jotenkin friikki, kun tykkään sekä patikoinnista että pleikkarista.. Mun ystäväpiirissä maailmankatsomus ja arvot onneksi käsitetään laajemmin kuin sinun ympyröissäsi! :)

Mä taidan hylätä tämän keskustelun ja lähden nukkumaan ihanan, lihaksikkaan ja komean mieheni kainaloon. Milläköhän lihaksilla minäkin, onneton läski, olen onnistunut hänet itselleni kaappaamaan ja vielä ihanaksi isäksi lapsillemme ryhtymään.. Kyllä maailma on ihmeellinen!!

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Yhdeksän sivua jo tätä samaa jauhamista ja sä aloitat taas tän jankkaamisen alusta? Mitä se sua liikuttaa mitä joku muu rakastaa, vai onko sulla kenties kuiva kausi päällä siellä omassa makkarissa niin että mieli karkaa muiden petipuuhiin?

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja entinen hoikka:
Trollille ja Emilynille toivon koko sydämestäni pahaa kilpirauhasen vajaatoimintaa. Siinähän saisitte sitten ihmetellä, miltä tuntuu olla läski ilman omaa syytä. Kadulla kulkevat ulkopuoliset kun eivät sitä tiedä, MIKSI joku on läski.

Ja joo joo, kyllähän mä tästä taas pikku hiljaa palaudun entisiin mittoihini, kun lääkitys on kohdillaan, mutta siihen asti on vain kärsittävä nämä ylimääräiset 30kg, joita mukanani kannan verrattuna entiseen minääni. Ja kestettävä kaikkien vit.umaisten ihmisten arvostelut ja katseet. Olenko katkera? Kyllä h.lvetissä!

Oi kiitos, tuo on ilmeisesti osoitus ylipainoisten viisaudesta ja sisäisestä kauneudesta. Aika vaikea kilpirauhasen kanssakaan on 30kg painoa saada, jos vaikka noudattaa esim. puhdasta kasvisruokavaliota josta sitä ylipainoa varmasti kertyy vähemmän. On minullekin tullut nyt lääkekuurin aikana ihan parissa viikossa muutama ylimääräinen kilo ja turvotusta, ihan aidosti siksi että olen syönyt herkkujakin ja rasvaisia ruokia samaan malliin kun normaalitilassa ilman lääkekuuria ne eivät tartu mihinkään. Pikkupaastoa nyt tasapainoksi ja turhat mässyt pois niin alkaa paino pian taas vitosella eikä kohta seiskalla. Ei se paino nouse kun ei anna sen nousta ja laskee, kun laittaa laskemaan.

Ja SÄ olet muka valmistunut lähihoitaja??? :o :laugh: :laugh:
On muuten pelottava osoitus taas siitä, miten heikoissa kantimissa terveydenhuollon "ammattilaisten" ns. koulutus on. Tai sitten opiskelijoilla ei ole kykyä omaksua tietoa...:whistle:

Osittain veit "jalat suustani"... :(

Yhteistyössä