Yritän olla asiallinen, mutta miten joku normaalipainoinen voi olla sairaalloisesti lihavan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merja h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Ei se vyötärönympärys itsessään tee kenestäkään pinnallista tai syvällistä. Mutta syvällinen ihminen, vaikka olisi itse nuori, hoikka ja hyvännäköinen, pystyy ymmärtämään, että hän varmasti vanhenee ja rypistyy ja melko todennäköisesti lihookin. Lisäksi hän ymmärtää, että lihavanakin hän on sisäisesti ihan sama ihminen. Ja sellainen ihminen osaa toivoa myös puolisoltaan sen hyvän kropan ohella oikeasti pysyviä asioita.

Ihminen lihoo ainoastaan, jos alkaa ylensyödä. Ylipainon hankkiminen on ihmisten asenneongelma, sitä pidetään nykyään ikäänkuin asiaankuuluvana vaikka se on puhtaasti omista valinnoista kiinni, lihooko vai ei.

Hyvä on, ei puhuta henkisistä arvoista. Puhutaan vain ylipainosta, kun se teitä fiksuja ja syvällisiä ihmisiä eniten puhuttaa :)

Eräs läheiseni lihoi dementoiduttuaan. Toinen lihoi jouduttuaan pyörätuoliin. Kolmas loukattuaan jalkansa (hän oli entinen aktiiviurheilija, ja kroppa ei millään hyväksynyt juoksun ja hiihdon lopettamista, vaan keräsi ison kasan kiloja kuntosalitreenistä huolimatta)

Tähän päivään saakka minulla ei ole ollut mitään vaikeuksia pysyä hoikkana. Mutta en millään uskalla luvata, että minä (tai puolisonikaan) pysyisin iäti yhtä timminä, varsinkaan noissa kuvailemissani olosuhteissa. Siksi pidän henkisiä ominaisuuksia pysyvämpinä ja täten arvokkaampina.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyiiii läskit:
No eikö kukaan voi oikeasti sanoa? Kun on paremmankinnäkösiä tarjolla, ni miksi ottaa läski? Kyllä maailma nyt on vaan niin ulkonäkökeskeinen paikka. Mä en ainakaan antais kellekään läskille torttua!

Olis kamalaa olla noin pinnallinen. Mieluummin läski kuin tyhjä sisältä.

Sohvaperunuus ja ylensyöminen on syvällisyyttä? Reps jälleen kerran.. :saint:

Entäs jos on alunperin normaalipainoinen ja urheilullinen? Onnettomuuden / sairauden + lääkityksen vuoksi paino pikkuhiljaa nousee.
Jättäisitkö hyvän isän ja aviomiehen siksi????
Tai no joo, turhia noi kysymysmerkit....

Aika retorinen kysymys, koska harvoinpa sitä entinenkään urheilija antaa itsensä lihoa uran jälkeen edes sairauden edessä.

Tai jos antaa lihoa, silloin siellä päässä ei ole sitä täälläkin peräänkuulutettua älykkyyttä, sivistyneisyyttä ja fiksuutta.

FIKSU IHMINEN EI OLE LÄSKI!

Fiksu ihminen ei ole noin yksinkertainen.
Onpa sitä useampikin esimerkki mitä monelle urheilijalle käy uran jälkeen, saati loukkaantumisen jälkeen.
No samapa tuo, onneksi en ole missään tekemisissä noin yksinkertaisten ihmisten kanssa...!
Ja onneksi minä en läskien! :)

Alkuperäinen kirjoittaja jospa:
Jospa on ollut hoikka kun alkaneet olemaan yksissä? Ja vuosien varrella pikkuhiljaa lihonut.Pitääkö yhteinen perhe ja elämä heittää hukkaan vaan kilojen takia?

Yhdyn tähän. Munkin mies on hieman ylipainoinen, mutta jos vielä paisuisi, en mä häntä sen takia jättäisi, koska on maailman ihanin ja paras mies ja loistava isä lapsillemme :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihana ja kaunis ihminen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja ihana ja kaunis ihminen:
Itse kun on tosihyvä kroppainen, urheilullinen ja seksikäs ja myöskin fiksu (yllätysyllätys) sitä myöskin haluaa kumppanin olevan sellainen. Eli en todellakaan katsele röllykkämahoja ja läskisiä perseitä.

Älä unohda listastasi, että olet myös tosi vaatimaton ja suvaitsevainen ;)

Anteeksi, eikö täällä saa mainita tosiasioita?

Älä nyt suotta noin vaatimattomaksi heittäydy!

Mun BMI on jotain 34. Eli painoa on.
Kun alettiin seurustelemaan niin painoa oli silloinkin niin et BMI oli yli 30.
Mieheni on urheilullinen ja sopivan lihaksikas. Ei ollenkaan lihava, toisin kuin vaimonsa :D
Seksiä piisaa ja se on hyvää :P Kaikki asennot käy, eikä missään ole mun painoni ollut rajoittavana tekijänä. Mieheni mielestä olen kaunis läskeineni kaikkineni ja rakastaa mua, olin mä sit läski tai hoikka.
Sillä kun ei rakkaus ole kiloista kiinni vaan elämän iloista ja sitä iloa meidän elämässä kyllä piisaa :)
Että ei kaikkien mielestä läski ole ällöttävää, mutta ymmärrän niitäkin joista se on.
Itse olen kyllä rakastanut hyvinkin lihavaa miestä ja seksi oli hyvää hänenkin kanssaan, kaikissa asennoissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Mikäs on 190cm ja 135 kg bmi?

37,4

Painoindeksi Painon määritys
18,5 - 24,9 normaali paino
25 - 29,9 lievä lihavuus
30 - 34,9 merkittävä lihavuus
35 - 39,9 vaikea lihavuus
40 tai yli sairaalloinen lihavuus

Ok, eli mies ei sit viel oo sairaalloisen lihava :xmas: Ja vastaus kysymykseen, hyvin on eletty 10 vuotta, miehel on mahtavat käsivarret ja perse ja joo meillä sekstaillaankin :p

Ehkä ne ei hirveän usein sekstaile. Melkoinen akrobaatti saa kyllä olla.......

Ai sä oot asentorajoitteinen :D Että lähetyssaarnaajaa vaan?

Jotkut osaa ehkä nauttia seksistä monin variaatioin, eri asennoin, eri tavoin, kera erilaisten lelujen...

No ei todellakaan mitään lähetyssaarnaajaa jos toisen alle vaan litistyisi! Eihän ylipainoisen päälläkään pysty kunnolla olemaan. Ainoa vaihtoehto olisi siis takaapäin, jos pullukka sitäkään kuntonsa osalta jaksaisi.

:laugh: siis sä tunnet KAKSI asentoa? Ei hitto, siis sä et tosiaan tiedä seksistä juuri mitään... aika nolo olet :D

Alkuperäinen kirjoittaja enpä ihmettele yhtää:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemus:
Mun täytyy sanoa, että 25-vuotiaana seurustelin pari vuotta 45-vuotiaan miehen kanssa, jolla oli kaljua, mahaa ja jonkun verran sitä ylimääräistä. Hieno ihminen oli, mutta seksuaalisesti mua kertakaikkiaan etoi, en pystynyt, en millään. Joten meillä ei kotona seksiä harrastettu, minä hain sitä muualta, paremman näköisiltä ja nuoremmilta miehiltä.

Nykyään olen itse 40-vuotias sinkku ja haen seksini edelleen 10-15 vuotta nuoremmilta. Joten 20 vuodessa ei minun arvomaailmani ainakaan ole muuttunut, edelleen arvostan hyvännäköisiä ihmisiä, ei ne kaikki ole tyhjäpäitä, ei todellakaan.

Miksihän olet edelleen sinkku...

Ehkä siksi koska ITSE HALUAN!!! Kyllähän noita kosijoita on vuosien varrella riittänyt, on ollu komeata, hoikkaa, lihavaa, läskiä, kaljua, sinkkua ja jopa useita varattuja, mutta ei, ei kiitos!

Jotkut osaa ehkä nauttia seksistä monin variaatioin, eri asennoin, eri tavoin, kera erilaisten lelujen...

No ei todellakaan mitään lähetyssaarnaajaa jos toisen alle vaan litistyisi! Eihän ylipainoisen päälläkään pysty kunnolla olemaan. Ainoa vaihtoehto olisi siis takaapäin, jos pullukka sitäkään kuntonsa osalta jaksaisi.

Ootko kokeillu olla ylipainoisen päällä vai mistä tiedät? :xmas:

:laugh: siis sä tunnet KAKSI asentoa? Ei hitto, siis sä et tosiaan tiedä seksistä juuri mitään... aika nolo olet :D

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
:x Mulle tuli ihan paha olo tätä ketjua lukiessa. Mulla nousee sisäisen kauneuden arvostus aina vaan enemmän ja enemmän.

Todella harmi. Koska ensivaikutelmaa ei todellakaan anna sisäinen kauneus! Sen löytää, jos annetaan tilaisuus kuukausien päästä ja kuka nyt kuukausia läskiä nyt tapailisi? Ei kukaan!

Eipä paljon voi enää lapsellisemmaksi teidän kirjoittelut taas mennä. Voi jumalauta. Lihavat pystyvät seksiin siinä missä laihatkin, uskokaa huvikseen. Ja jos teidän mielestä lihava ei voi olla koskaan seksikäs jne. niin se ei todellakaan tarkoita etteikö se voisi sitä jonkun muun mielestä olla. Ihan puistattaa, että "aikuiset" ihmiset on noin tyhmiä ja mustavalkoisen ajattelun omaavia. Ja vielä käytetään koko ajan termiä "läski" joka on todellakin haukkumissana niin tulee vaan mieleen millaisiahan lapsia siellä teilläkin kasvaa...voin vain kuvitella millaisen mallin niille annatte...voivoi. Ja voin teille tietämättömille sanoa, että sairaalloinen ylipaino HARVOIN johtuu pelkästä himosta syödä vaan USEIN taustalla on erinäisiä muita "laukaisevia tekijöitä" kuten jokin sairaus, trauma, mielenterveysongelmat jne. ETTÄ ÄLKÄÄ HELVETISSÄ PUHUKO ASIOISTA JOISTA ETTE OIKEASTI YMMÄRRÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja enpä ihmettele yhtää:
Mun täytyy sanoa, että 25-vuotiaana seurustelin pari vuotta 45-vuotiaan miehen kanssa, jolla oli kaljua, mahaa ja jonkun verran sitä ylimääräistä. Hieno ihminen oli, mutta seksuaalisesti mua kertakaikkiaan etoi, en pystynyt, en millään. Joten meillä ei kotona seksiä harrastettu, minä hain sitä muualta, paremman näköisiltä ja nuoremmilta miehiltä.

Nykyään olen itse 40-vuotias sinkku ja haen seksini edelleen 10-15 vuotta nuoremmilta. Joten 20 vuodessa ei minun arvomaailmani ainakaan ole muuttunut, edelleen arvostan hyvännäköisiä ihmisiä, ei ne kaikki ole tyhjäpäitä, ei todellakaan.

Miksihän olet edelleen sinkku...

Ehkä siksi koska ITSE HALUAN!!! Kyllähän noita kosijoita on vuosien varrella riittänyt, on ollu komeata, hoikkaa, lihavaa, läskiä, kaljua, sinkkua ja jopa useita varattuja, mutta ei, ei kiitos!

Sepä se, kun jotkut voivat hakea toisesta ihmisestä muutakin kuin seksikumppania. Kai niitä itseään peilaavia panopuita löytyy mut koitas hakea ihmistä josta olis elämänkumppaniksi niin täytyy ottaa muutakin huomioon kuin ulkonäkö.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

Ehkäpä hänen käsityksensä vaihtelevasta ja kokeilevasta seksistä on harrastaa sitä useiden eri ihmisten kanssa -joko lähetyssaarnaajassa tai takaapäin... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

ja tässä asennossa päästäisiin siihen "nosta mahamakkaraa ja löydä nannaa"- seksileikkiin. :xmas:

Yököttävä ketju :( Pienet on murheet ihmisillä, kun toisten läskit saa noin mielen kuohumaan...

Muistelen erään kirjoittelijan olevan lähihoitajaopiskelija... Paljon taitaa vielä erilaisuuden hyväksymisessä olla tekemistä ennenkuin alalla toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulianne:
Eipä paljon voi enää lapsellisemmaksi teidän kirjoittelut taas mennä. Voi jumalauta. Lihavat pystyvät seksiin siinä missä laihatkin, uskokaa huvikseen. Ja jos teidän mielestä lihava ei voi olla koskaan seksikäs jne. niin se ei todellakaan tarkoita etteikö se voisi sitä jonkun muun mielestä olla. Ihan puistattaa, että "aikuiset" ihmiset on noin tyhmiä ja mustavalkoisen ajattelun omaavia. Ja vielä käytetään koko ajan termiä "läski" joka on todellakin haukkumissana niin tulee vaan mieleen millaisiahan lapsia siellä teilläkin kasvaa...voin vain kuvitella millaisen mallin niille annatte...voivoi. Ja voin teille tietämättömille sanoa, että sairaalloinen ylipaino HARVOIN johtuu pelkästä himosta syödä vaan USEIN taustalla on erinäisiä muita "laukaisevia tekijöitä" kuten jokin sairaus, trauma, mielenterveysongelmat jne. ETTÄ ÄLKÄÄ HELVETISSÄ PUHUKO ASIOISTA JOISTA ETTE OIKEASTI YMMÄRRÄ!!!
Minä en ole keskustellut siitä pystyvätkö vai ei ja missä asennossa! Se ei kiinnosta. Itseäni kiinnostaisi vaan tietää, kuinka joku voi ajatella edes seksiä, KAUNISTA JA IHANAA ASIAA läskin ja ruman ihmisen kanssa. Yksityiskohtia en todellakaan halua tietää, vaan kuinka ei yrjöt lennä siinä lätinässä? Mä voin jo niin pahoin kun näen vaatteet päällä olevan lihavan, saati että alastoman.......

Alkuperäinen kirjoittaja Lh-ope:
Yököttävä ketju :( Pienet on murheet ihmisillä, kun toisten läskit saa noin mielen kuohumaan...

Muistelen erään kirjoittelijan olevan lähihoitajaopiskelija... Paljon taitaa vielä erilaisuuden hyväksymisessä olla tekemistä ennenkuin alalla toimii.

:o :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulianne:
Ja voin teille tietämättömille sanoa, että sairaalloinen ylipaino HARVOIN johtuu pelkästä himosta syödä vaan USEIN taustalla on erinäisiä muita "laukaisevia tekijöitä" kuten jokin sairaus, trauma, mielenterveysongelmat jne. ETTÄ ÄLKÄÄ HELVETISSÄ PUHUKO ASIOISTA JOISTA ETTE OIKEASTI YMMÄRRÄ!!!

Hei oikeesti: LÄSKI on läski.

Ja suurin osa läskeistä syö enemmän kuin kuluttaa, siksi ne on läskejä!!!

Toki voit olla poikkeus tai sun tuttus, mutta näin se nyt vaan fysiologisesti on!!! Ja sitäpaitsi liikalihavuus tuo vaikka kuinka paljon sairauksia, joita yhteiskunnan varoilla sitten hoidetaan, joten äläppä inise siellä.

Yhteistyössä