Yritä tässä nyt saada rahaa, kun mikään ei mene kaupaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nyyhkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nyyhkis"

Vieras
Tässä kuussa mennyt laskuihin tavallista enemmän rahaa, ja on ollut pakko ostaa lapselle ulkovaatteita yms. PAKOLLISTA

Kovasti oon yrittänyt saada muutamia roposia myymällä hyväkuntoisia (ulkoilu)vaatteita aikuisille ja lapsille, kenkiä jne. Kalleimmalla tuotteella on 10e hintaa (käyttämätön ulkoiluasu lapselle), mutta ei vaan mene kaupaksi. Pläääääh. Onneksi pian pääsee jo puolukkametsään ja saa niitä myytyä. Pitää vielä tonkia kaikki paikat jos vielä jotain saisi myyntiin laitettua. :)
Ja kyllä, puskurirahasto olisi niiiiin mahtava, sellaista ei vain ole. Kun tällä palstalla sitä ekana kysytään ja sen jälkeen mollataan kun sitä ei ole. :D
Ja rahaa on kyllä ruokaan ja elämiseen, tavallista vähemmän vain, joten tässä hieman ennakoin loppu-kuuta varten
Turha avautuminen, tiedän!

[QUOTE="niin";30239837]Miks pitää ihmisen lisääntyä, jos ei oo varaa ostaa kakaralleen ees vaatteita päälle???!!!????

Työpaikkakin on keksitty.[/QUOTE]

:D Kiitos päivän piristämisestä! Työpaikka löytyy, kiitti vinkistä, et sellanen olis hyödyllinen...

ostat alesta jotaki halpoja suht nättejä pieniä alkkareita, sit käyt pyyhkimässä niitä yleisövessaan sinne pöntön sisäpintaan, ni johan alkaa rahaa ropista ku pervot ostaa

Ei oo varmaan mitään merkkivaatteita sitten? Ei tavalliset, merkittömät vaatteet menekään kaupaksi. Viking Goretexit, Converset, Ticketit ym. menee mulla ainakin ihan kuumille kiville aina. Tässäkin kuussa olen saanut lähemmäs 300 euroa myymällä pieneksi jääneitä vaatteita. Myös Rukan kura-asut liikkuu hyvin, ei tarvitse puoli-ilmaiseksi edes antaa.

Ei oo varmaan mitään merkkivaatteita sitten? Ei tavalliset, merkittömät vaatteet menekään kaupaksi. Viking Goretexit, Converset, Ticketit ym. menee mulla ainakin ihan kuumille kiville aina. Tässäkin kuussa olen saanut lähemmäs 300 euroa myymällä pieneksi jääneitä vaatteita. Myös Rukan kura-asut liikkuu hyvin, ei tarvitse puoli-ilmaiseksi edes antaa.

Paljon sä pyydät ticketeistä, kun sulla menee ne kaupaksi? Mä oon yrittänyt myydä ticketin toppatakkia kouilulaiselle jo jonkun aikaa tuloksetta.

Ihan on siitä kiinni, että missä kirpputorilla myy tai jos on huudossa myynnissä niin missäpäin Suomea asuu.

Yhteistyössä