Yökyöpelit pinoutukaa

Ei oikein väsytä, eikä huvita mennä nukkuun, kun ei siittä kuitenkaan mitään tule. Nenä niin jumalattoman tukossa, et alkaa vaan ketuttaa ku nukkuun menee. En tajunnu päivällä käydä apteekissa hakeen mitää nenä suihketta. :ashamed:

Mä oon kanssa ihan tukossa enkä jaksa mennä sänkyyn pyörimään kun en kuitenkaan saa unta. Mieskin vielä pyörii koneella. Vauveli sentään nukkuu :) Masukilla on sellanen mekkala päällä että senkään takia turha mennä pitkäkseen, tulee vaan huono olo ton meuhkaamisen ja kauheen närästyksen yhdistelmänä..

vähä univaikeuksia.. :/ ahdistaa mennä sänkyyn pyörimään ku ei se uni vaan tuu :( mielummin köllin soffalla siihen asti että silmät menee väkiste kiinni ja sitte vasta sänkyyn... onneks vauva nukkuu jo yöt nii ei tarvi het herätä..

Mun maha hytkyy ja ryskää. Ja supistaa. Ja närästää.
Ja tää niskajumituksen aiheuttama päänsärkykin vie unet.

Ja pähkäilen ja suunnittelen ihan tosissani, miten tää homma taas saadaan pysymään kasassa. Kun kaikki mun pienet mukavat harrastukset leviää massiivisiksi sivubisneksiksi, jotka ei näin onnettomalla kalenterinkäyttäjällä pysy mitenkään lapasessa. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
vähä univaikeuksia.. :/ ahdistaa mennä sänkyyn pyörimään ku ei se uni vaan tuu :( mielummin köllin soffalla siihen asti että silmät menee väkiste kiinni ja sitte vasta sänkyyn... onneks vauva nukkuu jo yöt nii ei tarvi het herätä..

tuttua. tsemppiä ja toivottavasti uni tuu. :hug:

kiitos <3 ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Noita työpaikkakiemuroita sumpliessa mulla hukkaantu 2008 yöunet kans. Ens työpaikka tarttee valkata paremmin.

Meah! Onks vekara vielä oikein päin ja näkiks ne ultrassa kumpi tulee???

Nyt just mä epäilen, että se on (taas) väärinpäin.

Mutta ultrassa oli ihan oikein päin, ja nythän mä tiedän miten se käännetään :flower:

Tyttö tulossa, mikä ei ollenkaan yllätä, ja sikäli hyvä ettei tartte sitä viidettä tehdä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Noita työpaikkakiemuroita sumpliessa mulla hukkaantu 2008 yöunet kans. Ens työpaikka tarttee valkata paremmin.

Mutta ultrassa oli ihan oikein päin, ja nythän mä tiedän miten se käännetään :flower:

Tyttö tulossa, mikä ei ollenkaan yllätä, ja sikäli hyvä ettei tartte sitä viidettä tehdä ;)

Oo. Vauhdikas neitokainen. Ei tuu äidille tylsää :)
Jos nyt oliski oikein päin niin ei pitäis ainakaan väärin päin humpsahtaa vaik pistäisitkin varpaat lämpiimään :D

Millon on laskettu h-hetki? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

31.5.
Tai no, sen 4D:n mukaan 29., mutta eihän ne noin pienellä heitolla lähde sitä papereihin muuttamaan.

31.5.
Tai no, sen 4D:n mukaan 29., mutta eihän ne noin pienellä heitolla lähde sitä papereihin muuttamaan.

Oi vielä pitkä aika :) Tai no tuntuu ikuisuudelta jotenkin nyt kun ajattelee, mutta nopeestihan nuo viikot kuluu. Meidän sairaalalla on uusi käytäntö jonka mukaan yhdenkin päivän heitolla korjataan laskettu. Aikasemmin oli viikko rajana. Neukkatäti sanoi että tuli kuulemma niin paljon yliaikaiskontrolleja. Hmm.. Merkataanhan se "oikea" ultran mukainen la kuitenkin korttiin ja tietoihin joten.. No, ihan sama, onpahan ainakin todella korrekti ;)

31.5.

Oi vielä pitkä aika :) Tai no tuntuu ikuisuudelta jotenkin nyt kun ajattelee, mutta nopeestihan nuo viikot kuluu. Meidän sairaalalla on uusi käytäntö jonka mukaan yhdenkin päivän heitolla korjataan laskettu. Aikasemmin oli viikko rajana. Neukkatäti sanoi että tuli kuulemma niin paljon yliaikaiskontrolleja. Hmm.. Merkataanhan se "oikea" ultran mukainen la kuitenkin korttiin ja tietoihin joten.. No, ihan sama, onpahan ainakin todella korrekti ;)

No kyllä sietäis mennä nopeasti, mielellään pikakelauksella.
Kyllähän mä tiedän, että jotkut on suorastaan oman elämänsä supertähtiä ja hehkuvat kuin 60 wattinen raskaana ollessaan.
Mä en valitettvasti kuulu siihen ryhmään, ei, ei.
Näytän ryhävalaalta (paitsi naamasta, se näyttää samalta kuin kotipizzan kakkoslaatuinen kyhäelmä krapulasunnuntaina). Olo on vaivaisempi kuin mun kohta 80-vuotiaalla mummulla, ja se jos kuka on vaivainen ihminen. |O

Mutta kyllä se tästä, pikkuhiljaa...

No kyllä sietäis mennä nopeasti, mielellään pikakelauksella.
Kyllähän mä tiedän, että jotkut on suorastaan oman elämänsä supertähtiä ja hehkuvat kuin 60 wattinen raskaana ollessaan.
Mä en valitettvasti kuulu siihen ryhmään, ei, ei.
Näytän ryhävalaalta (paitsi naamasta, se näyttää samalta kuin kotipizzan kakkoslaatuinen kyhäelmä krapulasunnuntaina). Olo on vaivaisempi kuin mun kohta 80-vuotiaalla mummulla, ja se jos kuka on vaivainen ihminen. |O

Mutta kyllä se tästä, pikkuhiljaa...

Ymmärrän tuskaasi. Alkaa liitoskivut olla sellaset että on seriously todella vaikeeta liikuttaa jalkaa. Sängyssä kyljen kääntäminen saa vääntämään itkua ja alaselkä huutaa leipää joka kerta kun yrittää nousta istuma-asennosta. Tällä hetkellä kyllä ylivoimaisesti inhottavinta on tää närästys. Mikään ei auta kuin hetken ja rennieistä tulee vielä pahempi olo kun itse vaivasta :( Mä oon jo niiiin kypsä! |O

Yhteistyössä