E
ei tajua
Vieras
Erosta on sentään jo yli 4 vuotta aikaa. Nyt viime aikoina mä oon alkanut näkemään unia, joissa mä oon taas uudelleen exän kanssa. Unissa ei ole väkivaltaa, exä on hurmaava ja kohtelee mua kuin oisin sen omaisuutta. Mä myönnyn, en estele, mutta silti koko ajan mietin että mä en halua tätä, tää ei ole oikein, mä en halua. Yleensä jossain vaiheessa unta ex aiheuttaa mulle jonkunlaisen pettymyksen ja pahoittaa mun mieleni, jotain lupausten pitämistä tms.
Mistä nää johtuu?Vaikka ollaan erottu, ex jatkaa edelleen kiusaamistaan, uhkailua ja pelottelua, mutta en mä nyt silti ole siitä ennen nähnyt unia. Korkeintaan satunnaisesti painajaisia joissa mä pakenen sitä henkeni edestä. Nyt unet on muuttuneet tuommoisiksi. Miksi? Mä tunnistan, että ihan alussa kun tutustuin exään, mulla oli tuommoisia tunteita. Että en ollut varma mitä haluan, mutta toinen vain jyrää päälle..
Mistä nää johtuu?Vaikka ollaan erottu, ex jatkaa edelleen kiusaamistaan, uhkailua ja pelottelua, mutta en mä nyt silti ole siitä ennen nähnyt unia. Korkeintaan satunnaisesti painajaisia joissa mä pakenen sitä henkeni edestä. Nyt unet on muuttuneet tuommoisiksi. Miksi? Mä tunnistan, että ihan alussa kun tutustuin exään, mulla oli tuommoisia tunteita. Että en ollut varma mitä haluan, mutta toinen vain jyrää päälle..