Yökukkujat tänne!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

7thHeaven

Vieras
:rolleyes:

Meitsillä huomenna vapaapäivä, aloin tekemään neljäpäiväistä viikkoa.
Tässä chinchillojen kanssa hengaillaan ja venataan, että C.S.I Miami alkaa.
Mitäs te, miksi valvotte ja kertokaa ihmeessä jotain jännää!

[QUOTE="Kaiju";26921966]Valvon aina myöhään. Teinistä asti on ollut tämmöinen rytmi. Onneksi mies on oppinut samaan :)[/QUOTE]

Käytkö töissä tai opiskeletko? Otatko päikkäreitä vai miten jaksat kukkua? :D

• Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
[QUOTE="Kaiju";26921982]Juu, oon tutkijana yliopistolla. Teen aika paljon kotona töitä ja otan päikkäreitäkin :D[/QUOTE]

Ahaa, anoppini tekee samaista työtä. Näin perusduunarin näkökulmasta oikein vapaata ja leppoistaa. :D

• Tykkää
Mä kanssa valvon aina myöhään, tosin tänään aion mennä aikaisin nukkumaan, koska olen kipeä ja väsyttää. :D

Yritän tässä katsella jotain työhommia, mut blääh, en mä tiedä mitä tekisin.
Siis että mitä töitä mä ylipäätänsä voin saada jne.
Kurjaa tää elämä. :D

• Tykkää
Mä kanssa valvon aina myöhään, tosin tänään aion mennä aikaisin nukkumaan, koska olen kipeä ja väsyttää. :D

Mulla taas päinvastoin, valvon koska olen kipeä. Nukuin nimittäin sellaiset 6 tunnin päikkärit :D

• Tykkää

Sun pitää alkaa mun muusaksi. Jos olisin mies ottaisin sinut enkä muille antaisi mitään saumaa. Sitten sinusta tulisi työtilitoimistoni kokki, kirjuri ja hieroja.:vampire:

Pst. Anteeksi huumorini:ashamed:

[QUOTE="vieras";26922000]Mulla taas päinvastoin, valvon koska olen kipeä. Nukuin nimittäin sellaiset 6 tunnin päikkärit :D[/QUOTE]

Mä en sattuneesta syystä päikkäreille revennyt, täytyy yrittää ottaa nyt yöllä takaisin sekin. :D

Paranemisia meille molemmille, ihan tylsää tällanen kipeily. |O :D

[video=youtube;qKTaZg8TIy0]http://www.youtube.com/watch?v=qKTaZg8TIy0[/video]

Tää kuuluu aina mun pitkiin öihin.

Ylihuomenna ystävättären häät ja meikä kaasona, jännittää niin pirusti :D
Mulla ei ole mitään hajua mitä mun pitää siellä saatanan kirkossakaan tehdä... muita kaason hommissa olleita, jotka vois sumpata toimensa???

• Tykkää
Reactions: Almandiini
mikko_mallikkaan_isa.jpg

Ei vaan nukuta. Hyvä kun muistutit CSI:stä. Katselen digiboxilta ohjelmia, neulon villapaitaa, palstailen ja pakkaan laukkua. Kuopus taitaa keittää just iltakahvia. Mitään jännää täällä ei tapahdu, kissatkaan eivät riehu eivätkä tappele.

Mä en päässy nukkumaan kun ipana kiukutteli poskihampaitaan, sitten pakkasin sen rattaisiin ja käytiin vähän kaupassa. Nyt ajattelin syödä vähän yöpalaa ja nauttia päivän ensimmäisestä rauhallisesta hetkestä. Huomenna reippaana ajotunnille, tai sitten ei... :ashamed:

Yhteistyössä