Yöllä tuttia moneen kertaan..

Meillä sama ongelma. Lenkillisiin tutteihin oon osaan laittanu harson neljänneksen kiinni, niin löytää sen ite paremmin. Sängyssä on myös useita tutteja, että edes joku sattuis käden ulottuville. Poika osaa kyllä sen tutin ite laittaa suuhunsa, kun vaan malttais yölläkin... Vaatii siis palvelua noistakin konsteista huolimatta vielä tässä vaiheessa. Jospa noista olis teille muille apuja.
 
Me pidettiin vasta pojalle unikoulua ja olin vähän hukassa miten tutin kanssa toimitaan. Nyt yöt menee niin että poika herää pari kertaa yöllä ja itkasee vähän mutta en käy laittamassa tuttia suuhun. Nukahtaa aina uudelleen melkeinpä heti kun en tule huoneeseen ekasta inahduksesta. Päätin että tutin käyn laittamassa suuhun vain jos itku menee ns hysteeriseksi. Vielä niin ei ole käynyt ja poika nukkunut siis täydet yöt pari viikkoa.

Tästä ei tietenkään apua ollut mutta kerroinpa kuitenkin... =) Toivottavasti teillä muillakin tuo tuttirumba helpottaa!!

Niin ja voihan sen tutin pistää yökkäriin kiinni ja tuo että on monta tuttia sängyssä kuullostaa hyvältä idealta!
 
Meillä ihan sama juttu, alkoi juurikin 5kk iässä. Toisinaan tuntui, ett se miljoona kertaa on lähempänä todellisuutta... |O

Veikkaan että toimiva idea toi PIKKU MYYN kertoma monen tutin juttu, varsinkin jos osaa itse sen tutin laittaa suuhun... :whistle:

Meillä se loppui vasta viikko sitten, jolloin ikää 10kk. Joten neuvoa en osaa antaa, mutta jaksamisia.. :hug:
 

Yhteistyössä