vieras
Entä jos on kohtuu hyvä syy olla hankkimatta korttia, vaikka ei nyt virallista lääkärintodistusta olekaan? Minulla on äärimmäisen huono syvyysnäkö enkä osaa arvioida etäisyyksiä ollenkaan. Silmälasit löytyy kyllä, mutta reilun 20 vuoden jälkeen (ne siis ilman laseja) en kertakaikkiaan opi arvioimaan onko toinen auto metrin vai viiden metrin päässä. Yrittänyt olen. Lisää siihen auton nopeus ja olisin todellinen vaara liikenteessä...Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Ei pakota mutta tarjoaa tarkoituksella sinulle töitä mihin ei julkisilla pääse ja karenssin napsahtaa jos kieltäydyt ja nauraa päälle että onhan se oman työllistymisen kannalta parempi korttikin hankkia mutta kortin hnkintaan taas et saa tukea mistään vaan lainan joudut ottamaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuli tuosta mieleen: tietääkö kukaan yrittääkö työkkäri pakottaa hankkimaan ajokortin jos sellaista ei ole eikä itse sitä halua? Vai onko tosiaan pakko polkea pyörällä esim.30 km kumpaankin suuntaan... Kauhujuttuja kun kuulee ja itselläni tuo työkkäriin ilmoittautuminen alkaa olla ajankohtaista valmistumisen lähestyessä.Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:tietääkseni työkkäri ei hyväksy sitä syksi että ei ole hoitopaikkaa. eKun edes se että sulla ei ole autoa ja julkiset ei kulje ole syy. ei vaikka työkkäri olis itte määrännyt sulle sen työn. se on vaan ostettva se auto niillä viimeisillä rahoilla