Ymmärtääkö joku Hopeanuoli piiretystä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miima"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miten ihmiset jaksaa kattoa tuota saati että antavat lastensa sitä katsoa! Eihän siinä ole juuri mitään muita vuorosanoja kuin "minä tapan sinut!" Aivan järkyttävää soopaa.

[QUOTE="huh";22658817]Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miten ihmiset jaksaa kattoa tuota saati että antavat lastensa sitä katsoa! Eihän siinä ole juuri mitään muita vuorosanoja kuin "minä tapan sinut!" Aivan järkyttävää soopaa.[/QUOTE]

Ja siihen on saatu haalittua takuulla kaikkein huonoimmat ääninäyttelijät, mitä vain löytyi :laugh:

[QUOTE="huh";22658817]Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miten ihmiset jaksaa kattoa tuota saati että antavat lastensa sitä katsoa! Eihän siinä ole juuri mitään muita vuorosanoja kuin "minä tapan sinut!" Aivan järkyttävää soopaa.[/QUOTE]

Kyllä, kyse on aivan eri kulttuuriin tehty aikuisten elokuva, eikä todellakaan ole sovelias lapsille

Hopeanuoli.<3 Suomidubbeina en tosin ostaisi ikinä. Siinä hieno tarina pilaantuu juurikin noilla "minä tapan sinut!"-toistoilla. Hopeanuoli on todella hieno tarina ystävyydestä, lojaaliudesta, sekä periksiantamattomuudesta. Alle 12-vuotiaille en silti sitä näyttäisi. On kuitenkin niin raaka. Itseltäni tuo leikkaamaton boxi löytyy.

Jos haluatte muuten pelata juomapeliä, ottakaa huikka jokakerta kun joku sanoo sanan "tapan". Varoitus, että ette saata selvitä siitä. Mielestäni se dubbaus ei ole paras, eikä edes hyvä, muttei se huono ole kuin esim Agabion Digimon dubbaus.

Yhteistyössä