Ultrassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamiska

Vieras
Kävin ultrassa joskus 27+ viikoilla muistaakseni yksityisellä. Kysyin että kumpi tulossa. Lääkäri sanoi että "näkyyhän se, ei täällä kiveksiä näy eli tyttö se on" ... "tai hetkinen, tuossa kyllä näkyy tuollanen, mutta tytöillä voi olla hyvinkin turpeat häpyhuulet" :)

Eli ultrassa siis näkyi sellainen vähän kuin sydän mutta se vako meni syvemmälle. Eli vähän kuin huulet sivusta päin katsottuna, ymmärtääkö joku?

Luottaisitko siis siihen että tyttö ois tulossa? Esikoiselle ostin paidan "isosisko" ja mietin että uskallanko ostaa tulokkaalle "pikkusisko" paidan :)

Ja siis tiedän että ultra ei ole faktaa. Mutta miltä tuo kuvaus sukupuolielimistä mitkä ultrassa näky, vaikuttaa? Onko kivekset vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Mulle sanottiin äitiyspolilla että näkyy "kolme viivaa" joten tyttö luultavasti on..ja tyttö oli. Eli oisko tuo kolme viivaa niin kuin sydän sitten..

Hitsi kun tähän kenttään ei voi piirtää :D Voisin kokeilla väsätä sen värkin :)
Ensin oli vahva tunne pojasta alkuraskaudessa, sitten vahva tyttötunne mikä vahvistu entisestään kun ultrassa sanottiin että tyttö, mutta nyt jostain kumman syystä on alkanut tuntua pojalta. Eli tuntemuksiin ei kannata luottaa :D

Joskus erehtyy lääkärikin luulemaan tyttöä pojaksi, koska monesti tytöillä voi häpyhuulet olla hyvin turvoksissa, näin olen itse ymmärtänyt. Itse en tuon perusteella uskaltaisi epäillä kuin jompaa kumpaa.

Meillä nuo kyllä erotti ultrassa, siis jopa minä omilla silmillä et eka on tyttö ja toka oli poika.. tosin kun pojun ultrassa se päätti esitellä sukukalleutesa niin hyvin et ne näytti järkyttävän isoilta siinä telkkarissa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:
Kävin ultrassa joskus 27+ viikoilla muistaakseni yksityisellä. Kysyin että kumpi tulossa. Lääkäri sanoi että "näkyyhän se, ei täällä kiveksiä näy eli tyttö se on" ... "tai hetkinen, tuossa kyllä näkyy tuollanen, mutta tytöillä voi olla hyvinkin turpeat häpyhuulet" :)

Eli ultrassa siis näkyi sellainen vähän kuin sydän mutta se vako meni syvemmälle. Eli vähän kuin huulet sivusta päin katsottuna, ymmärtääkö joku?

Luottaisitko siis siihen että tyttö ois tulossa? Esikoiselle ostin paidan "isosisko" ja mietin että uskallanko ostaa tulokkaalle "pikkusisko" paidan :)

Ja siis tiedän että ultra ei ole faktaa. Mutta miltä tuo kuvaus sukupuolielimistä mitkä ultrassa näky, vaikuttaa? Onko kivekset vai ei?

Meillä myös tytön "vehkeet" näytti sydämmelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Meillä nuo kyllä erotti ultrassa, siis jopa minä omilla silmillä et eka on tyttö ja toka oli poika.. tosin kun pojun ultrassa se päätti esitellä sukukalleutesa niin hyvin et ne näytti järkyttävän isoilta siinä telkkarissa :ashamed:

Heh, minä oon kiusannu miestäni että kun rakenneultra tehdään, niin siinä näkyy iso penis jonka ympärille on poikavauva kasvanut :laugh: Siis jos on poika ja isäänsä tullut! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:

Heh, minä oon kiusannu miestäni että kun rakenneultra tehdään, niin siinä näkyy iso penis jonka ympärille on poikavauva kasvanut :laugh: Siis jos on poika ja isäänsä tullut! :laugh:

no nyt kehtaan sit tunnustaa et mulla lipsahti siin et: herrajestas sehä on poika, vehkeet ku isällään :ashamed: Täti kysy varovasti et onkos se paha asia et poika tulloo? no ei toki, mut tarvii mennä täst suoraan vaatekauppaan ku ei sitä kehtaa pukee pinkkeihin siskon vanhoihin vaatteisiin

Yhteistyössä