Alkuperäinen kirjoittaja olava:Toi on mahtavaItellä ollut totakin lyhyemmät ja mulle ne ei sopinu,mut sulle sopii
todella kivat
![]()
Jossain vaiheessa tahon koittaa sellasta toooosi lyhyttä mallia... Keesikin olis aika kähee
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Toi on mahtavaItellä ollut totakin lyhyemmät ja mulle ne ei sopinu,mut sulle sopii
todella kivat
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Miksi sä haluat näyttää pojalta?
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Oikeesti toi ei sovi, kun 1:lle 10000 naisesta.
Mä en ymmärrä miksi naiset eivät halua hiuksia päähänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:Oikeesti toi ei sovi, kun 1:lle 10000 naisesta.
Mä en ymmärrä miksi naiset eivät halua hiuksia päähänsä?
Koska tukka on saatanasta.
Ja muuten Vartoojalla on ihana hymy =)
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mäki oon rekkalesbomul on kans lyhyt tukka... toi oli makee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mäki oon rekkalesbomul on kans lyhyt tukka... toi oli makee
![]()
Pitäsköhän meirän pittää orgiat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1085062
tuos ketjus on mun lesbotukka... :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1085062
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1085062
Katoin että mikä ihme siul on mukana tuossa kuvassa--
Vartoojallakin kivat uudet hiukset, sulle sopii tommonen lyhytkin malli.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletkp lepakko? siis lesbo?
Voi luoja, siis jos on lyhyet hiukset niin sekö automaattisesti tarkottaa sitä!?!![]()
En ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletkp lepakko? siis lesbo?
Voi luoja, siis jos on lyhyet hiukset niin sekö automaattisesti tarkottaa sitä!?!![]()
En ole.
Ei kun sä näytät oikeesti lesbolta. Jotkut naiset vaan näyttää lyhyt hiuksisina, etenkin kun ei ole naisellisen näköinen, sä et ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletkp lepakko? siis lesbo?
En ole.
Ei kun sä näytät oikeesti lesbolta. Jotkut naiset vaan näyttää lyhyt hiuksisina, etenkin kun ei ole naisellisen näköinen, sä et ole![]()
minkä näkönen on lesbo?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletkp lepakko? siis lesbo?
En ole.
minkä näkönen on lesbo?
Vaatteet ei naisellisia, lyhyt tukka, just vähän saman näkönen kun vartooja.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oletkp lepakko? siis lesbo?
En ole.
minkä näkönen on lesbo?
Vaatteet ei naisellisia, lyhyt tukka, just vähän saman näkönen kun vartooja.
Pitäskö mun ruveta pitämään jotain röyhelöpaitoja tai vastaavia.. Hohhoijaa... No mut mielipiteensä kaikilla..
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Jospa pistät punaset pitsi pikkarit, niin auttaakohan se ahdistunutta vierasta?Vai käyttääkö lesbot juuri sellaisia??
mä käytän ainaki miesten boksereita, niin tekee tosilesbot :snotty: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Jospa pistät punaset pitsi pikkarit, niin auttaakohan se ahdistunutta vierasta?Vai käyttääkö lesbot juuri sellaisia??
mä käytän ainaki miesten boksereita, niin tekee tosilesbot :snotty: :saint:
Ja vitja mulla vaan tylsiä matalavyötäröisiä :snotty:![]()