Yllätysraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelijä

Vieras
Kyselisin onko muita kenellä raskaus on ollut yllätys/vahinko? Jos teitä löytyy niin kertokaahan miten olette asian ottaneet ja miten miehenne on siihen suhtautunut. Onko lapsi pidetty vai keskeytetty.

Tämä kolmas oli yllätys (vahingoksi en parhaalla tahdollakaan halua sanoa), mies oli tietenkin onnessaan, kun aina haaveillut kolmannesta lapsesta (mulle ois riittänyt kaksikin...) Kuitenkin, hyvä näin, olen tyytyväinen kolmen lapsen äiti ja vauva tuhisee tuolla omassa sängyssään. :heart: :heart:

Mulla on ollu kolme yllätystä.Esikoinen, kakkonen ja nelonen.Kolmonen siinä välissä oli ihan suunniteltu.

Mies oli hämmentynyt kun kerroin ekasta.Halusi kävelylle ja kun tuli takas oli toivottamassa raskautta tervetulleeksi.

Kakkosen kanssa oli vaikeampi juttu, kun ykkönen oli ollut vaikea koliikkivauva, mutta lopulta mies otti senkin uutisen hyvin vastaan. Aborttia en olis tehnyt.

Nelonen tuli ehkäisystä huolimatta.Oikein tervetullut raskaus kuitenkin meihelle. Itse olin shokissa varmaan viikon.

Meidän "vahinko laukaus" aloitti juuri koulun
Muutama viikko siinä mietittiin et mitä tehdään ja päätettiin pitää vauva.
Toki ukko nyt otti muutaman päivän neuvoa-antavaa mut lopulta oli ihan innoissaan oli et tyttö tulee.(oli heti alkuun varma että tyttö)

Ykkönen ja kakkonen yllätyksiä, en halua sanoa vahingoiksi. Ei tullut muuta vaihtoehtoa mieleenkään eli halusin pitää kummatkin. Lasten isä myös tosin ex nykyään. Niin ja nämä kaksi on ainoat lapset nyt.

kakkonen oli yllätys koska imetin sillon. en ajatellu yhtään ehkäisypuolta. olin aika peloissaan kun tein testin. mies (ex nykyään) oli heti innoissaan. ei se kauan kestäny että minäkin iloitsin asiasta. =) esikoinen oli jotain 7kk kun huomasin että kakkonen on tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:
Tämä kolmas oli yllätys (vahingoksi en parhaalla tahdollakaan halua sanoa), mies oli tietenkin onnessaan, kun aina haaveillut kolmannesta lapsesta (mulle ois riittänyt kaksikin...) Kuitenkin, hyvä näin, olen tyytyväinen kolmen lapsen äiti ja vauva tuhisee tuolla omassa sängyssään. :heart: :heart:

Tää kirjotushan on ihan kuin mun kirjottama! =)
Meillä kolmas sai alkunsa pillereistä huolimatta. Ite järkytyin eka, mies oli innoissaan. Ja nyt kun kattelen sylissä tuhisevaa 06/07 syntynyttä poitsua, ei paljon onnellisempi vois olla... :heart:

3 yllätys lasta ja neljäs masussa.... kaikki on on otettu "yllättyneinä" vastaan.. kaksi pilleri lasta (toinen masussa), yksi kierrukka lapsi ja yksi muuten vaan yllätys!

kiva kuulla että muitakin on.;) meillä on tosiaan kolmas tulossa, "vähän yllätyksenä."(ei ollut ehkäisyä) itse olen halunnut kolmatta kaksi viimeistä vuotta ja iloinen yllätys oli minulle. mies kyllä aluksi oli keskeyttämisen kannalla, itse en. hän sitten yrittää sopeutua tilanteeseen, vähän itseä kyllä pelottaa nyt mitä tuleman pitää,kun mies on välillä tosi hyvillä mielin ja toisinaan ihan päinvastoin. raskaudesta ei juurikaan puhuta, kun hän ei siitä halua puhua...:(

Yllätysvauvaa juu odotan... Tieto oli shokki, erittäin vaikea hyväksyä ja monet itkut siinä itkettiin. Mies oli alusta asti innoissaan ja halusi ottaa lapsen vastaan kovasti. Itse olisin mieluummin tehnyt abortin. Mies ei sitä kuitenkaan halunnut joten tässä ollaan viikolla 27 menossa... Pikku hiljaa on tunteet alkanut muuttua että kai tämä ihan kivaakin voi olla kun se syntyy.. edelleen kyllä pelottaa valtavasti että mitä jos en rakastakkaan lastani. Kyllä se varmaan olisi kova paikka jos tämä vauva nyt vaikka kuolisi.. On siihen kerinnyt jo tottua ja ajattelemaan että se nyt tulee meidän perheeseen ikuisesti.

Ehkäisystä huolimatta tulin raskaaksi.Esikoinen oli 4kk kun tein postiivisen testin.Raskaus oli järkytys ja mietin aborttia mutten pystynyt.Mies sai mut uskomaan että kyllä me pärjätään :heart: Onneksi en tehnyt aborttia,vaikka vuoden ikäerolla oli välillä todella raskasta!! Tsemppiä vaikeaan päätökseen :hug:

Yhteistyössä