keskeytetystä seksistä kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sammakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mä haluan kysyä:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Teiltä keskeyttäjiltä. Meillä miehen kanssa se seksin huipentuma on se kun tullaan yhdessä ja mies tulee mun sisälle..eikö se pilaa vähän tunnelmaa kun toinen joutuu tarkkailemaan toista jatkuvasti..

Ei

Toinen kysymys. Me miehen kanssa käytettiin kerran keskeytettyä yhdyntää ja oltiin seuraava kuukausi pelko persiissä oonko raskaana..ootteko tosissaan niin luottavaisia vaikka ky ei oo mikään ehkäisykeino?

En ole luottavainen mutta ei tarvitsekaan olla jos ei ole katastrofi että tulee raskaaksi! :)

Miksi sitten "ehkäistä" eli keskeyttää yhdyntä..mä en ymmärrä tätä ajattelua

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Teiltä keskeyttäjiltä. Meillä miehen kanssa se seksin huipentuma on se kun tullaan yhdessä ja mies tulee mun sisälle..eikö se pilaa vähän tunnelmaa kun toinen joutuu tarkkailemaan toista jatkuvasti..

Ei

Toinen kysymys. Me miehen kanssa käytettiin kerran keskeytettyä yhdyntää ja oltiin seuraava kuukausi pelko persiissä oonko raskaana..ootteko tosissaan niin luottavaisia vaikka ky ei oo mikään ehkäisykeino?

En ole luottavainen mutta ei tarvitsekaan olla jos ei ole katastrofi että tulee raskaaksi! :)

Miksi sitten "ehkäistä" eli keskeyttää yhdyntä..mä en ymmärrä tätä ajattelua

Itse haaveilen vielä neljännestä raskaudesta joskus vuoden päästä, kun nuorin olisi kolme. Mieskin suhtautuu asiaan myönteisesti. Koska haluan pitää uuden raskauden yrittämisen helppona, en ole hommanut itselleni kierukkaa ja pillerit vievät multa halun kokonaan. Mahdollisen neljännen lapsen jälkeen päädyn varmaan sterilisaatioon, jos tuntuu siltä että lapset ovat ehdottomasti tässä.

Yhteistyössä