poikaystävältä isyystunnustuspyyntö

Möppöläinen

Aktiivinen jäsen
15.03.2007
17 710
1
36
Eli kyselisin, onko muita, joiden poikaystävälle on yllättäen tullut pyyntö tunnustaa toisen naisen lapsi? Lapsi on saanut alkunsa ennen nykyistä suhdetta, kyselisin vaan, että miten te muut olette suhtautuneet asiaan?

Ja miten olen suhtautunut.... No, koska meille on tulossa oma lapsi, en ole päätäni kerennyt vaivaamaan liikoja tällä toisella lapsella. Elatusmaksut mieheni hoitaa ja muutaman kerran on käynyt katsomassa lastaan. Taloudellisesti tuntuu nuo elatusmaksut meillä, mutta on mielestäni kuitenkin oikein että mieheni kantaa vastuun taloudellisesti lapsestaan. Vaikka sapettanut on niin #&%?$!* monessa tilanteessa, olen ylpeä siitä etten ole heittäytynyt lapsen tasolle, vaan ajattelen myös miestäni, toista naista ja eritoten pientä lasta.

Niin kyllä. Kiitos osanotoista, vaikea tilanne todella. Keskusteltu on, todella! Nainen ei varsinainen seurustelukumppani ollut, muttei "yhden illan"-juttukaan. Jos mies todetaan isäksi, paljonko miehen pitää/voi olla lapseen yhteydessä, koska äidin kanssa ei ole missään tekemisissä ollut pitkään pitkään aikaan?

Niin kyllä. Kiitos osanotoista, vaikea tilanne todella. Keskusteltu on, todella! Nainen ei varsinainen seurustelukumppani ollut, muttei "yhden illan"-juttukaan. Jos mies todetaan isäksi, paljonko miehen pitää/voi olla lapseen yhteydessä, koska äidin kanssa ei ole missään tekemisissä ollut pitkään pitkään aikaan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 20:12 LeeLoo kirjoitti:
Ja miten olen suhtautunut.... No, koska meille on tulossa oma lapsi, en ole päätäni kerennyt vaivaamaan liikoja tällä toisella lapsella. Elatusmaksut mieheni hoitaa ja muutaman kerran on käynyt katsomassa lastaan. Taloudellisesti tuntuu nuo elatusmaksut meillä, mutta on mielestäni kuitenkin oikein että mieheni kantaa vastuun taloudellisesti lapsestaan. Vaikka sapettanut on niin #&%?$!* monessa tilanteessa, olen ylpeä siitä etten ole heittäytynyt lapsen tasolle, vaan ajattelen myös miestäni, toista naista ja eritoten pientä lasta.

:flower: :flower:

Mies on elatusvelvollinen, ja on hänelläkin joitakin oikeuksia käsittääkseni nähdä lasta..? En ole ihan varma, meillä on saanut käydä katsomassa aina kun haluaa... Mutta ei lasta pidä käydä katsomassa jos ei isää itseään kiinnosta. Nämä on vaikeita juttuja. Pistetään vaikka yv:tä jos haluat jutella.

Kannattaa ajatella että saa käydä katsomassa, jos se vaan lapsen äidille on ok. itse olen ajatellut että vaikka miten pahalta tuntuukaan, niin lapsia en aikuisten jutuissa ala pelinappulana käyttämään. On helpompi elää itsensäkin kanssa. Ja tottakai on sallittua tuntea pahaa oloa- sitä ei kukaan kiellä. Toivon paljon voimia teille kaikille, tiedän että on pitkä ja vaikea tie hyväksyä, mutta kyllä se sitten kasvattaakin. <br><br>

Yhteistyössä