yllätysraskaus ja mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulassa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulassa nyt

Vieras
Onko kenellekään käynyt, että mies on raskaudesta kuultuaan häipynyt? Tai no lapselle haluaa olla isä, mutta suhteessa ei halua olla.

Ja on sitten kuitenkin muuttanut jossain vaiheessa mielensä ja muuttanut yhteen perheen kanssa, siis sinun ja lapsen? Tai tiedättekö että näin olisi kenellekään käynyt. Itse en tiedä ja olen aika epävarma, että tapahtuuko noin vain harvoilla jos kellään.

Haaveena on ydinperhe, mutta tais jäädä haaveeks vai onko jotain toivoa? Mitään muuta vaihtoehtoa en näe kuin lapsen pitämisen.

Mulle on käynyt niin, että tuli yllätysraskaus ja päätettiin pitää. Mies tuki päätöstäni, tein mitä mitä tahansa päätöksessäni. Ei asuta yhdessä, mutta pääasiassa mies asuu luonani, vaikka hänellä on oma kämppä. Mutta kävi onnettomasti, että tuli keskenmeno, mutta ollaan edelleen yhdessä eikä uusi raskaus ole poissuljettu välttämättä.

Meille tuli yllätysraskus, poika syntyi vuonna -91. Kun sain kerrottua raskaudesta niin pari kuukautta meni miehellä ennenkuin hän otti yhteyttä. Kun poika oli 9kk niin muutimme yhteen ja kun odotin toista lasta (syntynyt -94) niin päätimme mennä naimisiin.
Viisaammiksi emme näemmä ole tulleet koska viikko sitten raskaustesti näytti plussaa. Tämäkin raskaus on lähtenyt käyntiin niinkuin ensimmäinenkin vaikka jälkiehkäisyä on käytetty. Ei taida jälkiehkäisytableti tehota minulla.
Nyt yritämme selvitä tästä tilanteesta. Katsotaan minne tie vie.

Yhteistyössä