Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
Viveca harmaana
Blääh, pojalla kuumetta, nuhaa, yskää.... Kummipojan vierailu siten peruuntui... blääh... jätettiin uusi tarjous talosta, tuskin sitäkään saadaan...blääh....

häivyn takavasemmalle ja palaan kun olen paremmalla päällä!

T. Töyhtöhyyppä ja poikansa Kraakku-Varis
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 11:20 Viveca harmaana kirjoitti:
Blääh, pojalla kuumetta, nuhaa, yskää.... Kummipojan vierailu siten peruuntui... blääh... jätettiin uusi tarjous talosta, tuskin sitäkään saadaan...blääh....

häivyn takavasemmalle ja palaan kun olen paremmalla päällä!

T. Töyhtöhyyppä ja poikansa Kraakku-Varis
voi viveca, anteeksi että mua alkoi naurattaa tuo sun allekirjoitus :LOL: :ashamed:
'yrittäkää parantua, ei varmaan paljoa lohduta että sitä saamarin tautia on liikeellä joka paikassa ja tuntuu että joka huushollissa jollain vuotaa nenä ja yskityttää.. aaarg, mikä tautien talvi tääkin on ollut!! pois pois vaan kakki pöpöt kesän tieltä.. :wave:

 
Piika on nukkunut nyt 3h ulkona :wave: :D ja mun tissit meinaa räjähtää \|O \|O \|O \|O jos siellä kalajoen suunnalla alkaa yhtäkkiä tulemaan jotain valkoista taivaalta niin se ei ole takatalvi vaan mun tuotoksia kun räjähdän täällä :snotty:
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 13:04 hipsukka kirjoitti:
Piika on nukkunut nyt 3h ulkona :wave: :D ja mun tissit meinaa räjähtää \|O \|O \|O \|O jos siellä kalajoen suunnalla alkaa yhtäkkiä tulemaan jotain valkoista taivaalta niin se ei ole takatalvi vaan mun tuotoksia kun räjähdän täällä :snotty:
Hipsukka hih ei saa nauraa ymmärrän tunteen ei oo kiva olla ollenkaan tissittäynnä. :( :whistle: Juu jos tosiaan alkaa valkosta tulemaan taivaalta niin laitamma ämpärit alle ;) saa sitte tuttipullosta antaa tyttylle maitoa. ;) Joo meillä muuten kohta pari tuntia neiti nukkunu päikkäreitä. Taitaa tuo matalapaine väsyttää. Juu mutta paltaampa juttuun taas =) B)
 
Tervehdys taas!

Vai meinaa siellä Ylivieskan suunnalla tissit räjähtää. Vähemmästäki tässä tulee myötätunnosta ittelläki tissit kippeex.. :/

Mitäs sitä muuta oli... ai niin, VIVECALLA sairastetaan, erittäin kovasti paranemisia sinne että pääsette tapaamiseen lauantaina! :hug: Usko tai älä ja sano mun sanoneen että teilläki se taloasia järjestyy parhain päin, pitää vaan jaksaa sitkeesti uskoo siihen mitä haluaa!!!

Juuh, täällä ei tuu maitoa taivaalta vaan ihan ihka oikeeta vettä. Kyllä se vaan tää ilma väsyttää, ulkona menee ilma raittiimmaks ja lapsosia nukuttaa paremmin.

Mekkii ollaan huomenna autollisia immeisiä. Itte piti huoltoon soittaa ja kysyä millä mallilla auto on, vissiin ois jo eilen ollu auto valmiina mutta ei sen vertaa oo viihtineet että soittaa mulle ja ilmottaa asiasta!!! aargh! \|O \|O Tänään ois muuten voinu auton hakee mutta koska korjauspäällikkö ei ollut vielä laskenut korjauksen kustannuksia niin täytyy oottaa huomiseen kun se tulee töihin. Että tällasta...

Yksin oon tässä kotona ja naputtelen tietokoneella. Neiti nukahti vaunuihin kun oltiin piiristä tulossa ja esikko meni samon tein kaverilleen ku pihaan päästiin. Onki niin ihanan hiljasta...

Meillä tuo nelijalkanen päästää karvaa niin hirveesti että ihan kauheeta. Täytynee TAAS ottaa imuri kauniiseen kätöseen ja ottaa enimmät villakoirat kiinni, mutta sitä ennen pöllyytän koiran turkkia harjan kans...

:wave: :wave: :wave: :wave:
 
Niin ja vielä.... NETTIPIMENTOVAROITUS, isäntä tulee illalla tai viimestään huomen aamulla ja täten meikä tyttö viettää aikaansa tiiviisti oman kullan kainalossa. Tapaamiseen tuun kyllä lauantaina jos tässä ei hirveesti musta kuulu ennen sitä.
 
Viveca harmaana
Toivottavasti Hipsukan räjähdysvaara on ohi! ;) Sun täytyy teettää sellanen imetyspaita, missä tissien kohdalla teksti: "Räjähdysvaara!" Juu, ei toi tosiaankaan oo yhtään hauskaa....pakko vaan välillä valaa tätä hurttia huumoria...sorry... :ashamed:

Hanne: Onpa outoa touhua korjaamolla, haloo!!! No, toivottavasti auto nyt sitten kestää vähän pidempään ilman ylläreitä! Meilläkin sais ehkä välillä olla ukon kanssa tuota välimatkaa, tulis varmaan halailtua yms. hiukka enemmän... :/

Sartsukka: Nonni, syömään vaan!!!

Mä tuun syömään anyway, ukko saa hoitaa poikaa sen aikaa. Toivottavasti nyt en itse sairastu kans... (koputan puuta). Kyllä sitä saa vaan ihmetellä noita pieniä, tuossa sitä vaan leikitään vaikka tunti sitte oli 38,5 kuumetta... Ite makais sängyssä...

Jees pois. Vähän paremmalla päällä onneksi, kiitos King Mealin ja irtokarkkien, hih! :p
 
Vivecan suunnalle paranemisia!

Ja muutenkin täällä on hauskoja juttuja kiitos ku piristitte mieltäni.

Vihdoinkin sain Oton päikkäreille tosin tuumas jo herätä mutta onneksi nukahti vielä uudestaan.Tapani on tekemässä ISOA lelulaatikkoa olohuoneeseen jonka päällä pystyy sitten istumaankin sillä me HUKUTAAN leluihin kun äitini kokoajan laittaa leluja ja vaatteita tuleen.Saisi tuo vanha ukko häipyä hiiteen niin saisi tilaa eikä tarviis näin hiton ahtaasti elää.
 
hennis
Me ollaan NIIN Hauskoja mammoja Kiva että jutut piristää sartsukkaa! ;) :LOL: Viveca toivotaan tosiaan pikku ukolle paranemisia! :hug: =) Kyllä se siitä mutta nyt kakkavaipan vahtoon ja ruokaa laittaan joten MOIII!! =) :wave: B)
 
Minäki tässä vielä tulin kirjottelemaan kun sain imuroinnin suoritettua...

HENNIS, isäntä näytti vihreää valoa sen lauantain rimpsalle lähdön suhteen... ;) Nyt varmaan joku aattelee että taasko ne on menossa rimpsalle... Ei tässä muuten tekis nii mieli vähään aikaan mihkään mennäkään mutta ku Merisärkällä esiintyy YÖLINTU ja tämä tyttö tahtois ehottomasti sitä kattomaan. Siis kuinkahan osaisin sanoin kuvatakaan kuinka nää tyypit on ihania, varsinkin Simo Silmu :p , se on aivan ykönen, namupoika!!! Mutta Hennis, kattellaan ja mietitään vielä tota lauantaita...

Kiva juttu jos nää meidän jorinat ilahduttaa jotakuta, Sartsukkakin oli piristyny siellä ja Viveca oli saanu pikkasen pirteämpää mieltä käytyään roskaruualla :p

Mutta ei tässä kuulkaa auta ku lähtä laittaa jotaki evästä ennenku tuo HENNIS hyökkää meille kylään (tai oikeesti käyttää meitä kaupassa mutta eihän sanota sitä ääneen, eihän... :whistle: ;) )...

Se on morjens sano tyttönen täältä särkiltä! :wave:
 
Juu koitahan haalia vaan sartsukka miehes mukaan!!!Meidän isäntä on niin erikoislaatuinen ku sehän lukee noita mitäs nyt-palstan kirjoituksiakin jo oikeestaan tiiviimmin kuin minä!! ;) ;) ;) ;) Kommentoikin silloin tällöin jotain. :whistle: ;)
Vai on Ylivieskassa maito räjähdys vaara!!! :D :D :D Täytyy varmaan kattoo kymppä uutisten loppu kevennys varulta!! :whistle: :whistle: :whistle: ;) ;) ;) ;) :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :D :D :D :D :D :D :D :D
 
hennis
Huomenta mammat! hoh hoijaa mikä yö takana. Viivi oksensi yhesti :x no onneksi nyt jo juo mehua ja söi puuroaki vähäsen . Jospa ois ohi menny jo. =) että semmosta. :/ joo mutta meen hoivaan tota neitiä väsy pienellä joten palataan juttuun taas. :)
 
hennis
No huomenna klo13.00 ja Ylivieskan keskustassa ihan on tämä Myllynranta S-marketin kupeessa tai siellä päässä. =) Pitäs kyllä hoksata ei oo vaikee paikka löytää. =) Siis ihan ydin Keskustassa on. =) :attn:
 
PamBoo
Huomennahan se jo on siis

:attn: tapaamiseen menijät: Pitäkäätten lystiä, syökää meijän kaikkien edestä ja pankaa puolen Suomen asiat järjestykseen ja koittakaa pysyä puseroissanne :whistle: (oon vesis silmin lukenu tuota kaula-aukkokeskustelua!)

:attn: me rannalle jääneetkään emme jää ruikuttamaan eli kaikille toisillekin aurinkoista sairasteluista vapaata ja onnellisen leppoisaa viikonloppua =) =) =) =)

Meillä syödään täytekakkuja tämä viikonloppu niin että napa rutisee jokaiikalla. Siinä isännän hyvin alkanut laihdutuskuuri tekee ylämäkialamäkiliikettä mutta kiuhotetaan sitten taas. Meidän vauvat täyttää kaks ja kolme :heart: :heart: :hug:

moips :wave:
 
Me justiinsa ystävämme kanssa sovimme että ostamme heiltä kaksi papukaijaa.Aatun ja Alman.Molemmat ovat kyllä uroksia ja kolmevuotiaita.He olivat myymässä ja me sitten päätimme ostaa kun kerran lupasivat ottaa hoitoon kun me lähdemme pidemmälle kuin kahen päivän reissulle.Eli nyt saan kuin saankin lemmikkejä kun ei kerran koiraa saa niin lintuja sitten.Saas nähdä mitä ukko tykkää sirkuttelusta.Jos se edes sitä ääntä kuulee.No sanokoot mitä ikinä tykkää.Meillä on oikeus omaan elämään ja lemmikkeihin.Käymme hakemassa lintuset sitten kun on kunnolla aikaa saa kertoa ystävä vähän enempi niiden hoidosta yms.Ja kun ilmat paranee ja vielä hieman lämpenee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2005 klo 08:54 sartsukka kirjoitti:
Saas nähdä kuinka käy meidän tulemisen kanssa kun siellä sataa räntää ja meillä on kesärenkaat alla.... :'(
Huh aikasimpa olette uskaltaneet kesäkumet vaihtaa!! :/ :/ :/ :/
Meillä noita aamu lähtöjä tiedossa niin suosiolla annetaan olla ainakin vappuun asti,tunnetusti vappunakin voi olla talviset kelit!! ;)
No joka tapauksessa ajelkaahan varovasti,jos tulette!!!! :hug: :wave: :wave: :wave:
 

Yhteistyössä