Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
hennis
Mammat missä luuraatta? minä tossa reippaana leipasin kääretorttua ja marjapiirakkaa. Mutta eipä tässä sen kummempaa Hannee huomenna jo lauantai jeeeee!! =) B) ;) joko kovasti kutkuttaa tansijalkaa? mulla meinaa jo hiukkan?hih ;) palataan juttuloiseen taas. =)
 
Hipsukka harmaana
Hello vaan mammat!

Ollaan taas kotosalla, jonkun aikaa sitten tultiin pohjoisesta. Otettiin extempore lähtö torstaina sinne ja hyvin meni reissu.Mennessä muksut nukkui melkein koko välin ja tullessakin Piika mutta ruukkista eteenpäin "vähän" itkeskeli mutta hengissä selvittiin... :D

Viime yönä tyttö teki nukkkumisen ennätyksen, nukkuin 7 tuntia putkeen!! Äitinkin oli kuin uus ihminen aamulla sellaisten unien jälkeen B)

Reissu meni tosi hyvin, kylästelyähän se on aina kun pohjoiseen mennään mutta tosi kivaa oli nähdä kaikki kaverit =) ja sai itsekin vähän hengähtää kun isovanhemmat oli Piikaa hoitamassa.. :D

eipä tässä muuta, alan pyykin pesuun ja tavaroiden purkuun.. luen teidän viestit huomenna sitten ajatuksen (ajan) kanssa :wave:
 
Viveca harmaana
Heips!

Hieman ihmeelliseen (?) aikaan kirjoittelen, vaan onko sillä väliä?!? Pääsiäinen meni oikein mukavasti, käytiin kyläilemässä oikein urakalla!!! Kotia tultiin vasta pari tuntia sitten ja yritinkin tuossa laittaa poikaa nukkumaan vaan eipä tuntunu olevan asiasta samaa mieltä, kokeillaan sit vaikka tunnin päästä uuestaan. Ei tuo kellonsiirtäminen ollut ollenkaan hyvä juttu meille...

Mulla on auto käytössä ensiviikon (hurraa!), joten voisin pyörähdellä kylissä, tietty muutakin hommaa on tiedossa, täytyypä miettiä oikein noita päiviä tarkemmin... Torstaina ainaski on pojan neuvola klo 10, sieltä voisin suoraan hurauttaa johkin....hmmm....

Meillä kävi muuten 9 trullia! Just riitti karkit, toivoin kyllä et ei olis käyny niin monta niin olis ite saanu herkutella enemmän! :p

Toivottavasti Hannen angiina on parantunut.... 3 krt sama kiusa saman talven aikana, ei kyl kovin kivalta kuulosta... Ja toivottavasti Sartsukan varvas on parantunut ja mieli noussut maasta!!! :hug:

Tulkaa tosiaan nyt kaikki vaan sinne syöminkeihin jos vaan pääsette!!! Tuskin maltan odottaa!!! Enää 2 viikkoa, vajaa...

Jees, lisää taas vähemmän ihmeelliseen aikaan. Öitä...
 
Hyvää huomenta mammat!!! :D :D
Näin se uusi viikkokin pyörähtää käyntiin arjenkin osalta,seuraavia loma-aikoja saakin sit odotella kesään asti!!
Tänään sitten pyykin pesua oikein urakalla,meni muutama päivä ilman pyykkäämättä ja johan se heti näkyy!!! :eek:
Muuten ei mitään oleellista kaupassa käyntii ja illalla kokoustamista!! ;) ;)
 
hennis
Huomenta vaan mammat! Pääsiäinen onnelisesti ohi. =) Viveca passaisko sulle huomenna tulla kun mulla kampaaja torstaina ohjelmassa? =) Hipsukka kiva juttu että reissu meni hyvin. =) Meilläki neiti oli la-su yön mummolassa yötä. Oltiin ripsalla Hannen kans. Mä olin kyllä kuskina mutta kivaa oli siitäki huolimatta. Jeps ei muutako Viveca ja Hipsukaki ens kerralla messiin! Palataampa juttuloiseen taas! =) ;) B)
 
alapäästä päivisin vihloo hieman ja tuntuu että maha tipahtaa.Puolituntia on melkein maksimi kun pystyn seisaalleen olemaan ja kotitöitä tekemään sitten olisi jo hyvä päästä istumaan.Supistuksia tulee ja joka aamu kipeitä supistuksia parisen kappaletta.Valkovuoto on ihan kaameaa. varvas ei ole lähellekään kunnossa.Ja tekemistä vaikka kuinka....voi olla että en siis jaksa/pääse tapaamiseen.
 
hennis
jee mä oon vaihtanu kesäverhot ikkunoihin. Pessy ikkunat sisältä ulkoo pitää vielä sitte tässä joskus kun vihtii. =) sartsukalle iso :hug: koita jaksaa siellä. =) Eipä tässä sen kummempaa palataan juttuloiseen taas. =) ;)
 
olen nyt sitten kipeäksi tulossa.Tai olen sitä jo.Nimittäin eilen illalla alkoi tuntumaan ja nyt vain odottelen sitten kuumetta ja hieman vielä pahempaa oloa.Otto varmaan suuttuu kun pidän sitä matkasängyssä joka hoitaa "leikkikehän"virkaa.Tässä nytkin silmät vuotaa ja nenä ja kurkku tukossa.Teetä koitan hörppiä ja pakolliset tehdä aina siihen asti kunnes kuume tulee ja tainnuttaa minut.Tapanilla kun on pakko ruveta puuhommiin sillä kone viedään tässä parin viikon päästä ja tummun puolella on remonttia ja koneita pitäisi korjata ja maa uhkaavasti alkaa sulamaan että kohta alkaa paskanajokin.Minulla on vielä kolme himalajaa mitkä pitäisi saada paikoilleen ja Oton kassa ja vauvan ja minun kassit pakata valmiiksi kun lähtö voi tulla milloin vain....Pakkanenkin vajaana vielä pitäisi tehdä ruokaa ja leivonnaisia täyteen ja mitäs sitten vielä...No joo minä lähden valitusvirseineni täältä nyt pois.

Kiitos kaikille tsempeistä!
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2005 klo 08:33 sartsukka kirjoitti:
olen nyt sitten kipeäksi tulossa.Tai olen sitä jo.Nimittäin eilen illalla alkoi tuntumaan ja nyt vain odottelen sitten kuumetta ja hieman vielä pahempaa oloa.Otto varmaan suuttuu kun pidän sitä matkasängyssä joka hoitaa "leikkikehän"virkaa.Tässä nytkin silmät vuotaa ja nenä ja kurkku tukossa.Teetä koitan hörppiä ja pakolliset tehdä aina siihen asti kunnes kuume tulee ja tainnuttaa minut.Tapanilla kun on pakko ruveta puuhommiin sillä kone viedään tässä parin viikon päästä ja tummun puolella on remonttia ja koneita pitäisi korjata ja maa uhkaavasti alkaa sulamaan että kohta alkaa paskanajokin.Minulla on vielä kolme himalajaa mitkä pitäisi saada paikoilleen ja Oton kassa ja vauvan ja minun kassit pakata valmiiksi kun lähtö voi tulla milloin vain....Pakkanenkin vajaana vielä pitäisi tehdä ruokaa ja leivonnaisia täyteen ja mitäs sitten vielä...No joo minä lähden valitusvirseineni täältä nyt pois.

Kiitos kaikille tsempeistä!
:hug:
Huomenta ja koitahan jaksaa, :hug: älä ressaa itteäsi liikaa jätä suosiolla tekemättä osa töistäsi,kyllä ne muut kuule pärjää,kunhan sinä ite vaan jaksat ja pidät huolen omasta voinnistasi!! :hug: :hug: :hug: =) =) =) =)
 
hennis
sartsukalle tsemppiä älä rehki liikaa! :hug: :hug: :flower: =) Huomenta vaan tännekki! Neiti nukku melkein kaheksaan tänä aamuna. =) Mutta eipä tässä sen kummempaa yläkerran siivousta ois ohjelmassa tänään. Palataampa juttuloiseen taas. =) B)
 
Hipsukka harmaana
Hello vaan mammat!

Sartsukka, :hug: ja voimia sinne!! Anna kaiken turhan olla, kyllä siivoukset ja järjestelyt ehtii tehdä myöhemminkin. Keskity nyt vain omien voimien keräämiseen ennen vauvan syntymään :hug:

:hug:
 
Hipsukka:Kun osaisikin antaa vain olla.Tässä on vain ongelmana että ne jää sitten ensitalveen koska kesä on kiiruinta aikaa.Pakko saada kaikki valmiiksi että kesän kun olen melkein yksin niin saan vain keskittää voimani lapsiin.
 
hennis
huomenta mammat! ei sitte kampaajalle päässykkään kun mummo örkitauvissa :x mutta täytyy joskus toisena päivänä mun hiukset on meinaa tosi kamalat \|O :x jeps mutta palataampa juttuun taas =)
 
Moiccelis tännekin!

Ihan pikaisesti tulin TAAS kerran ilmottelemaan ittestäni ettette aivan luule mun kadonneen savuna ilmaan...! :)

HENNIS, olipa harmi ettet päässykään hiuksia leikkuuttamaan...

SARTSUKALLE oikein paljon voimia!! :hug: Niinkun tuossa jo mennä pvnä kirjottelinkin niin älä stressaa liikaa, äläkä aikatauluta mitään suuremmin, parhaiten tulee hommia tehtyä sitä mukaa kun jaksaa ja pystyy.

HIPSUKKA, jokos siellä alkaa kuurit olla syötynä tai loppusuoralla?

SMURFFIINA, onpas kiva jos tosiaan pääset meidän kanssa syömään, tavataan sitten ihan livenä..! jänskää...

VIVECA, et sitte eilen päässykään tälle suunnalle kyläileen, mulla oli tarkotus tulla Henniksen luo samaan aikaan nii ois tutusteltu paremmin... Mutta siis näemmepä viimestään sitte tapaamisessa ens viikolla. =)

Mitähän PAMBOOLLE, MILLAMARIALLE kuuluu ja ketäs sitä muita olikaan tähän meidän porukkaan kuuluvia...?!?!

Eipä tässä meidän elämään sen kummempia kuulu. Neitille haettiin eilen lääkekuuri kun on rohissu viikonlopusta asti ja keuhkoputkentulehdushan siellä sitten oli.. :/ Kuumetta ei oo pitäny eikä nenäkään oo tukossa ollu, limaa on vaan kurkussa niin paljon että sitä yskähteleepi. Eiköhän se tästä...

Isäntäki lähtee lauantaina töihin taasen. Vaihtoivat tuota lähtöpäivää lauantaille. Huomenna ois tarkotus tehä jotain kivaa koko perheen kesken, saas nähä mitä kekataan. Isäntä tuossa lähti velipoikansa kanssa pilkille ja varmaan menee suurinpiirtein koko pv siellä.

Mutta eipä tässä sen "kiihkeempiä" nyt taidan laitella kämppää fiinimpään kuntoon ja otan imurin kauniiseen kätöseeni. :D kas näin naama hymyssä siivoomaan! :wave: :wave:
 
PamBoo
Voi että Satunnaisen Kirjoittajan silmää ilahduttaa kun muistatte minuakin kysellä :hug:

Ensinnäkin Sartsukalle kannustavia vahvistavia optimistisia oloa parantavia rauhoittavia ja hoivaavia ajatuksia :flower: Eipä voi tällasen klo 7-16 -työmuurahaisen muori, non-raskaana-olevainen tietää millaista Sulla on... Sanat ei paljon auta kun auttavia käsiä tarvittaisiin - voimia Sinulle :hug:

Meillä poijjaat pihalla: kuopus vaunu-unilla ja esikoinen päällään kuralammikossa... että se rakastaa kuraa ja minä toivon että meillä ois ainakin puolensataa vaihtokurahaalaripusakkayhdistelmää ynnä kinttaita - niitä kuluu nyt
\|O

Eilen käytiin kirjastossa. Poika kantoi kirjan toisensa perään kirjastotätin pöydälle: tämä otetaan, tämä otetaan... minä kannoin samoja kirjoja toiselta reunalta takaisin hyllyihin...ymmärrettävästi minulta käytti hitaammin, koska piti aakkostaa joka opus huh. Lopulta päädyttiin 7kpl pinoon ja lähdin itselle katselemaan. Pojan ääni kuuluu hyllyjen takaa: äiti minä en USKALLA tulla sinne..äiti minä en JAKSA odottaa ... kuis kävi äidin romskuhamstrauksen: saldo 4 runokirjaa Siitä mainiota kirjallisuutta että malttaa aina kesken jättää, koska niin joka tapauksessa tulee käymään.
Luen sitten ne romaanit kun valvon yöt ootellen poikia riennoista kotia
:whistle:

Mutta jotta jäisi toisillekin tilaa kirjoitella lähden tarkistamaan ettei gourmet-makaroni-loodani ole palanut uunis karrelle. Keväisen toiveikkaan iloisia päiviä kaikille
B) B)
 

Yhteistyössä