YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29595390:
Istuvat farkut :heart:

Tästä hetkestä haaveilun, kun laihiksen aloitin. Mikään ei purista ja mistään ei pursu mitään yli. Täysin istuvat farkut jalassa, tosin kuukauden päästä ne on sitten jo isot. Niitä tuolla kaapissa kyllä on jokaista kokoa olemassa ja odottamassa oikeaa hetkeä.
Wow, mieletöntä...onnea! :flower:

Eikä tosiaan kannata "surra" sitä, että ne jää kohta liian suuriksi, koska se on tässä kohtaa vain ja ainoastaan positiivista :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
Tänään oli oman viikkopunnitukseni aika. Viikossa paino on pudonnut -1,8 kg ja vaaka näyttää siis lukemaa 70,9 kg. En nyt oikein ymmärrä, että miksi näin. Söin mielestäni kyllä nyt paremmin (en hyvin, mutta paremin) kuin mitä viime viikolla, jolloin paino putosi -1,4 kg.

Olen ottanut jopa dietmixin ruokavaliooni ateriakorvikkeeksi niille päiville, kun en ole saanut kuin yhden lämpimän ruoan alas. Ennen söin sitten vain sen yhden kerran, nyt olen joka päivä syönyt vähintään kahdesti, monasti jopa kolme kertaa päivässä.

Kaveri vinkkasi eilen, että apteekista on saatavana Nutridrink-nimistä ateriakorviketta, joka on siis ihan oikea ateriankorvike, jossa on ihan kaikki tarvittava. Ne ovat siis niin hyviä, että niitä voi käyttää jopa ainoana ruokana ja niitä siis käytetäänkin moisina esim. heillä, jotka eivät sairautensa vuoksi voi syödä kiinteää ruokaa. Laihduttajalle ne eivät oikein sovi, koska sisältävät melko hurjasti kaloreita...mutta omalla kohdallani se lisäkalorien saanti ei haittaa lainkaan. Parempikin vain, jotta elimistö saisi lisää polttoainetta. Joten kunhan kotoota seuraavaksi jonnekin liikun (alkuviikosta viimeistään), niin käyn apteekin kautta ostamassa kuutaman pullon maistiaiseksi. Jos ne menee alas, niin siinä on mun ongelmaani aikalailla hyvä ratkaisu :)

Ylipainoa on jäljellä 4,1 kg, joten ensi kuussa on mun aikani jättää tämä ketju. Viikon päästä tarvittaisiin siis ketjulle uusi päivittäjä...kuka ottaa homman hoitaakseen? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
"Pomppu"
Hienoa Chef! Minäkin olin syyspuolelle tässä ketjussa hetken, mutta en jaksanut innostua kirjoitteleen. Vuosi sitten paino oli 72kg. Tässä kuussa alittui 60 rajapyykki. Nyt olen päässyt tavoitteeseen ..paino alkaa siis viitosella. Vielä jos kolme-neljä kiloa karisisi, olisi helpompi pitää vahtia tuon 60kg kohdalla. Mutta siis..painoindeksi on nyt tasan 24 joten olen aikalailla tyytyväinen saavutukseeni! Vyötärökin on kaventunut pahimmasta lukemastaan 23 senttiä. :)

Tsemppiä kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja Almandiini
Hyvin menee täällä:wave: Tosin muutto on 28.2. ja kiirettä pitää, mutta otan sen pakkaamisenkin liikunnan kannalta. Näin toisella viikolla ei ole enää ollut edes mitään mielitekoja ruokien suhteen, nälän tunnekaan ei enää vaivaa. Tuosta vyötärön kapeimmasta kohdasta puheen ollen, mun piti ihan tarkistaa kuinka korkealla se mulla oikein on :D Näyttäis olevan mittanauhan mukaan 7-8 cm navan yläpuolella. Sieltä se on tällä hetkellä 84 cm. Niitä "napalukemia" kuitenkin seurailen, kun siinä se pömppö röllöttää.:LOL:
 
Jaahas, se on taas maanantai...minä niin odotin,että eka kymppi ois menny tänään rikki, mutta ei niin ei :( Päivän tulos 103,1 kg..täytyy tähän sitten vaan tyytyä :) mutta lupaan, että ens maanantain jälkeen voin sanoa tiputtaneeni yli kymmenen kiloa :D Jännä nähdä huomaako tänään joku luokkakavereista keventyneen olemuksen, kun ollaan oltu 3 viikkoa pois koulusta...Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)
 
8vko
80,5kg. En päässyt tavoitteeseeni, jäi tuota 600grammaa uupumaan. Mutta näinkin voi käydä.

On siis hyvästien aika, 8vko olen seurassanne ollut, kiitos siitä.

Tsemppiä kaikille jatkoon, pysykää lujina kesän tavoite mielessä. Nyt 8vko muuttuu 2vko lomareissuksi. Hola!

Ehkä piipahdan joskus keväällä moikkaamassa teitä, mutta nyt en projektia jatka, katotaan milloin ja millätavalla jatkan. Liikunta tulee säilymään aina mukana, mutta tuota ruokapuolta pitää mietiskellä ja viilailla edelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa
Huomenta!
69,8kg eli 60-luvulla mennään :)

Tää ei ollut mulle yllätys. Kun teveystarkastuksessa painoin täysissä vaatteissa aamupuuron jälkeen muka 69kg. Tosin eri vaaka. Ehkä tuo mun vaaka näyttää vähän (?!) liikaa (sitä se on kyl tehnyt jo monta vuotta :LOL:) tai tk:n vaaka liian vähän. Mutta mä uskon tuota omaani, kun sen mukaan on seurantaa tehty. Normaalipainoon on matkaa 1,7kg. Ja synttäreihin on aikaa 8 päivää. Mitä luulette, onnistuuko? Tiukka tsemppi pitää ainakin ottaa.

Siitä on kuulkaa monta vuotta, kun paino on viimeksi kutosella alkanut. Ja tällä hetkellä fiilis on niin hyvä, että suosittelen muillekin :D

Hiihtolomalaisille hyvää lomaa, 8vkolle ja perheelleen hyvää ja rentouttavaa lomareissua! Ja muille roppakaupalla tahdonvoimaa ja tsemppiä uuteen viikkoon!
 
Loistavaa, loistavaa, LOISTAVAA!

Siellähän tulee jopa ihan tuloksia! :D

Nuppu nyt vaan tosiaan pitää sen tsempin yllä...ensi viikolla kymppi rikki ja bileet pystyyn. Eikä mene kauaa, kun painat alle 100 kg...sekin jo melko huikeaa, eikö :)

F&L: Ikävää, ettei tullut miinusta...mutta pääasia, ettei tullut plussaa!!! Nipistät pikkuisen ensi viikkoon, niin paukahtaa taas miinusta tauluun :)

8vko:
Onnea projektin "päättymisestä". Nauttikaa lomasta ja tervetuloa keväällä kuikuilemaan. Jätän sut nyt listalle "odottelemaan paluuta". Tai jos haluat, niin toki poistankin :)

Rouvalla mojovat miinuspisteet. Loistavaa! :D

Jellylle suuuuuuuret onnittelut. Tuota itsekin jo kovasti odotan...että paino alkaisi kuutosella :heart: Koitahan sinä jo käydä vähän kuikuilemassa sitä toista ketjua, mä tulen sinne sitten sun perässäsi. Ihan pian :)

Peachielle myös onnittelut pudotuksesta! Hyvin olet sinäkin itsesi liikkeelle projektin tiimoilta saanut :)

(.)
Paino aamusta 71,0 kg, eli 100g plussaa edellispäivään verrattuna...kuitenkin 1500g miinusta sitten viime maanantain, eli ihan hyvältä näyttää. Tai siis erittäin hyvältä tuon plussan osalta, vaikka se pieni onkin. -1,5 kg viikossa on silti kyllä ehdottomasti liikaa, mutta en mä kyllä tästä nyt voi pienemmäksikään pudotukseksi millään muuttua. Mä nimittäin todella olen nyt yrittänyt syödä enemmän.

Otin nimittäin käyttöön ne apteekin ateriakorvikkeet. Josko tuo pieni plussa johtuisi niistä? Toivottavasti...se nimittäin voisi olla ainakin jossain määrin toimiva keino. Ei ne kyllä järin hyviltä maistu (tai maku on hyvä, mutta suuhun jää kummallinen "kalvo") mutta kyllä sen yhden pullon päivässä naamaansa heittää, jos niikseen.

Edelleen kyselen ja huhuilen, että kuka päivittää ensi kuussa?

Mä kun en aio koko maaliskuuta enää kanssanne viettää :D
 
Mihin te muut sitten poistutte? Tai oletteko määritelleet etukäteen, mihin asti pudotatte painoa ja mikä teillä on se ylipainon raja? Mulla ei ole vielä lopullista painotavoitetta...Olen saanut havaita, että rakas digitaalivaakani sekoilee. Näyttää välillä kahta kiloa enemmän, myös miehellä. Täytyy kokeilla pattereiden vaihtoa, jos ei auta niin ostan tavallisen peruspuntarin tilalle:D

Mielelläni täällä jatkaisin, jos ketju jatkuu. Itse en valitettavasti ehdi alkaa ketjun ylläpitäjäksi.
 
Mihin te muut sitten poistutte? Tai oletteko määritelleet etukäteen, mihin asti pudotatte painoa ja mikä teillä on se ylipainon raja? Mulla ei ole vielä lopullista painotavoitetta...Olen saanut havaita, että rakas digitaalivaakani sekoilee. Näyttää välillä kahta kiloa enemmän, myös miehellä. Täytyy kokeilla pattereiden vaihtoa, jos ei auta niin ostan tavallisen peruspuntarin tilalle:D

Mielelläni täällä jatkaisin, jos ketju jatkuu. Itse en valitettavasti ehdi alkaa ketjun ylläpitäjäksi.
Me poistutaan tällä foorumilla pyörivään normaalipainoisten laihdutusketjuun, joka löytyy tältä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2322879-alkuvuoden-normaalipainoisten-laihdutus-kiinteytysketju/

Kovasti vähän siellä liikettä näkyy, mutta jospa me sitten saadaan sinne vähän uutta vipinää aikaiseksi? :)

Tästä ketjusta saa kenkää heti, kun on BMI:n mukaan normaalipainoinen, eli tässä ketjussa saa olla mukana vain niin pitkään, kun on ylipainoinen. Oikeasti. Eli mitkään "omat määritelmät" ei kelpaa, vaan tuon BMI:n mukaan edetään :)

Alla olevasta linkistä voit käydä tsekkaamassa oman normaalipainosi ylärajan, jotta tiedät, että milloin on aika poistua siihen toiseen ketjuun :)

BMI-laskuri - Painoindeksilaskuri

Lopullista painotavoitetta en itsekään ole asettanut. Ainakin 62 kg on saavutettava, mutta ehkä jopa allekin. Joinakin päivinä tuntuu siltä, että EHKÄ pudotan sen alle, toisina päivinä taas tuntuu siltä, että TODENNÄKÖISESTI pudotan sen alle. Mutta on niitäkin päiviä jokunen, kun olen ajatellut, että MELKO EPÄTODENNÄKÖISESTI jatkan sen jälkeen pudottamista. Tiedä häntä, aika näyttää.

En oikein osaa ajatella niin pitkälle, tai siis sinne 62 kiloon on vielä matkaa niin paljon, että en oikeastaan edes halua ajatella, että mitä sen jälkeen. Tai siis...vaikea selittää :D
Jos olisin aivan varma siitä, että lopullinen painoni tulee olemaan 62 kg, niin eihän sinne ole enää kuin 9 kiloa. Helppo nakki, kesällä olen tavoitepainossani. Mutta jos tavoitteeni onkin 57 kiloa...sinne onkin sitten matkaa jo peräti 14 kiloa. Tai jos haluankin sinne 54 kg painoon, niin herttileijaa, matkaahan on peräti 17 kiloa.

Mä olen heti-mulle-kaikki-nyt-ihminen ja mun on TODELLA vaikea ajatella asioita pitkälle. Ja 17 kilon pudottaminen kestää siis niin pitkään, että en halua edes ajatella koko asiaa. Jos vasta aloittaisin painonpudotuksen, niin ei se 17 kiloa mikään järin kova tavoite olisi...johan mulla oli tavoitteena 20 kg ja yli puolessa välissä jo olen. Mutta jos mun nyt, kun olen jo pudottanut painoa, tulee asettaa tavoite 17 kg päähän, niin ei se kyllä järin hyvältä tunnu. Mun on paljon helpompi ottaa joku isompi juttu pieninä paloina, kuin että ottaisin sen koko jutun kerralla vastaan.

Ja tästä syystä mä nostan hattua kaikille heille, joilla on pudotettavaa paljon ja jotka siinä painonpudotuksessa onnistuvat. Mä en ihan oikeasti tiedä, että miten saisin itseni psyykattua laihduttamaan, jos pudotettavaa olisi esim. 40 kg. Varmaankin koittaisin tätä samaa tapaa (eli asettaisin ensin tavoitteen noin 20 kg päähän), mutta koska mä kuitenkin tiedostaisin sen, että siellä on sitten vielä ne toiset 20 kg pdotettavana, niin kyllä se ihan älyttömän vaikeata olisi.

Hupsis...tulipahan taas pitkä sepustus :D
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
jellyjolly harmaana
Hyvä, että löytyi uusi päivittäjä pinoon, kun edelliset väistyy. Vähän niin ku viestikapulaa vietäs eteenpäin.

Oon ajatellut, että kyllä mun palstalaihduttaminen jää tähän ketjuun. Lopun työn teen siis ihan itsekseni, tai oikean elämän ihmisten tuella. Eli mua ei normaalipainoisten laihdutusryhmässä nähdä.

Mutta vielä ei oo jäähyväispuheiden aika. Vielä on (ainakin yks) tiukka viikko edessä. Eikä mun tyyli tästä mitenkään radikaalisti muutu jatkossakaan. Vaakalla en joka viikko käy, muuten mennään aika lailla näillä samoilla... Mun lopullinen tavote on joku ... 62-63 kiloa, eli onhan tuonne pyristelemistä...
 
Hyvä, että löytyi uusi päivittäjä pinoon, kun edelliset väistyy. Vähän niin ku viestikapulaa vietäs eteenpäin.

Oon ajatellut, että kyllä mun palstalaihduttaminen jää tähän ketjuun. Lopun työn teen siis ihan itsekseni, tai oikean elämän ihmisten tuella. Eli mua ei normaalipainoisten laihdutusryhmässä nähdä.

Mutta vielä ei oo jäähyväispuheiden aika. Vielä on (ainakin yks) tiukka viikko edessä. Eikä mun tyyli tästä mitenkään radikaalisti muutu jatkossakaan. Vaakalla en joka viikko käy, muuten mennään aika lailla näillä samoilla... Mun lopullinen tavote on joku ... 62-63 kiloa, eli onhan tuonne pyristelemistä...
Mä olin alunperin suunnitellut sitä siirtymistä, mutta ainakin nyt se ketju on niin hiljainen, että eipä sinne siirtymisessä ideaa taida olla. Ellei sinne sitten siirry muitakin...ja jos ei kerran siirry, niin....no enpä mä sinne yksin kyllä huhuilemaan mene :D

Ja on tässä kyllä sekin, että mun tilanteeni nyt on, mikä on. Laihdutan, mutta en laihduta, koska laihdun ilman laihduttamistakin ja vieläpä liian nopeasti. Tässäkin ketjussa turiseminen on tuntunut nyt muutaman viikon lähinnä vain ihan idioottimaiselta, koska...no...kun mulla nyt vaan on niin nurinkurinen tilanne.

Olen pohtinut sitä, että mahtaakohan teistä jotakuta ottaa aivoon narinani siitä, että kun ei ruoka maistu, koska teillä muilla saattaa tilanne olla melkolailla toisinpäin. Varmasti jotakuta ärsyttää sekin, että mä syön ihan älyttömän väärin ja "laihdutan" siis niin päin persettä, kun ihminen vaan laihduttaa voi. Mutta mä pyydän edes pikkiriikkisen verran ymmärrystä. Mä kun en itse ole tätä tilaa itselleni valinnut. Mä en pidä tästä itsekään ja toivonkin kädet kyynärpäitä myöden ristissä, että tämä helpottuisi aikanaan. Olen nyt ruvennut juomaan niitä apteekin ateriakorvikejuomia, josko saisin niistä apua. Eli yritän kyllä kääntyä parempaa kohden.

Ja mä lupaan poistua täältä narisemasta ensi kuun aikana. Joten sen kauempaa teidän ei tarvitse mun nirinöitä ja narinoitani kuunnella. Lupaan myös pysyä tästä ketjusta sen jälkeen poissa, eli en ole ajatellut enää hankkiutua ylipainoiseksi uudelleen. Jos saan luvan tulla joskus teitä moikkaamaan ja kehumaan onnistumisista, niin kiva...mutta omat juttuni pidän jatkossa ketjun ulkopuolella :)

Olen kovasti pohtinut tuota 100-päivää kestävää projektia. Päiviä on takana nyt 56, eli 44 edessä. Herkuttomuutta en meinaa katkaista ennen, kuin se 100 päivää on ohi, se on aivan varmaa. Sille en nimittäin näe mitään järkevää syytä...eivät ne herkut mun ruokavaliotani nimittäin millään muotoa parempaan päin saisi.

Mutta leivän suhteen saatan tehdä muutoksen. Mun ei tee leipää mieli, joten juuri nyt en leipää aio kaapista hakea. Mutta jos mun jossakin vaiheessa tekee leipää mieli, teen itselleni voileivän ja syön sen hyvällä omallatunnolla. Ihan vaan siksi, että jos tosiaan löytyy ruoka, jota mä haluan syödä, niin se on nyt tässä kohtaa hyvä juttu. Vaikka se sitten olisi leipä. Se kun on paljon parempi ja terveellisempi, kuin se, etten söisi sitä leipää, enkä mitään muutakaan, koska ei tee mieli. Tosin tilanne ei saa lipsua sitten takaisin entiseen, eli se leipä ei saa olla se päivän ruoka, vaan sen lisäksi on syötävä ruokaa. Siitä en jousta tippaakaan.

Ja Nupulle kiitokset ensi kuun ketjun eteenpäin kiskomisesta...tai no, eipä tätä kiskomiseksi sanoa voi, vaan kuukausi on kulunut varsin nopeasti. Mikäli en olisi lähdössä, voisin ihan hyvin vetää ketjua toisenkin kuukauden tähän putkeen. Eli mukavaa on ollut :)
 
" rva ilkeä harmaa"
Chef: parasta laihtumisessa on just se, että voi elää normaalia elämää hyvällä omatunnolla eli jos haluaa syödä leivän niin sitten sen voi syödä. Kaikkea kohtuudella, se on mun motto. Mulla on muuten nin hyvä tää ruokavalio, että ei haittaa vaikka namia syö jos himo niihin tulee.
 
[QUOTE=" rva ilkeä harmaa";29609017]Chef: parasta laihtumisessa on just se, että voi elää normaalia elämää hyvällä omatunnolla eli jos haluaa syödä leivän niin sitten sen voi syödä. Kaikkea kohtuudella, se on mun motto. Mulla on muuten nin hyvä tää ruokavalio, että ei haittaa vaikka namia syö jos himo niihin tulee.[/QUOTE]

Tässä näkyy se, miten erilaisia me ollaan. Sun tapasi kuulostaa oikein hyvältä. Normaalilta.

Mutta mulla on jonkinlainen "syömisongelma", jonka kautta se kohtuus on asia, johon en millään tunnu pystyvän. En tiedä onko tuon mun "syömisongelmani" nimi sokeririippuvuus vai mikä? Mutta kun laitan suuhuni yhden palan suklaata, onkin tilanne vartin päästä se, että koko levy on tuhottuna.

Se mun himoni on oikeasti ihan valtava. Mä voin ihan hyvin (ja olen niin tehnytkin useaan otteeseen) lähteä vaikka keskellä yötä ajamaan naapurikaupunkiin 24/7 avoinna olevalle huoltikselle, koska mä TARVITSEN suklaata. Mä en kestä ilman, sitä on pakko saada.
Jos mies on töissä, eikä mulla ole mahdollisuutta lähteä keskellä yötä sitä suklaata hakemaan, niin sitten teen sitä suklaata vaikka laittamalla tilkan maitoa mukinpohjalle, jonka joukkoon lisään lusikkakaupalla kaakaota. Sen voimalla pärjään siihen saakka, että pääsen hakemaan suklaata lisää.

Niin. Kun pystyisikin siihen kohtuuteen. Mutta kun en tunnu pystyvän.

Tai siis pystyn, ainakin toivottavasti. Yhdellä keinolla. Ja se on se, että totaalikieltäydyn niin pitkään, että olen jo melkolailla tyytyväinen ulkonäkööni. Perustelen tätä sillä, että kun olen lihava, on oikeastaan aikalailla se ja sama, että syönkö suklaata palan, vai vedänkö samantien koko levyn huiviini. Lopputulos on kuitenkin ihan sama, eli olen lihava. Ja koska haluan syödä koko levyn, niin mikä mua siinä sitten estää? Ei mikään.

Mutta hoikempana tilanne on toinen. Jos syön sen yhden palan, olen hoikka huomennakin. Ja viikon päästä. Ja ensi kuussakin. Mutta jos syön sen levyn, olen jo ensi viikolla vähän isompi. Ja ensi kuussa olen saanut jo mahdollisesti useammankin kilon lisää. Siinä kohtaa mulla on siis vaakakupin toisessa päässä se, että muutun taas lihavaksi. Enkä sitä halua. Todellakaan.

En voi millään vannoa, etten enää ikinä, koskaan, enkä milloinkaan ole ylipainoinen. Mutta jotta mun on edes mahdollista päästä siihen normaalipainoon, niin mun tulee totaalikieltäytyä herkuista. Ja opetella sitten siellä normaalipainossa pikku hiljaa sitä kohtuutta. Ja toivoa kovasti, että onnistun. Töitä se varmasti vaatii, mutta kun mulla on tosissaan siellä vaakakupin toisessa päässä melko painava vastakappale, niin kyllä mä luulen, että tässä ihan hyvin käy.

Laihduttaminen ei ole mulle sinänsä mikään ongelma...mutta en mä tätä nyt ihan järettömän montaa kertaa mielelläni tekisi :D
 
Kun ryhdyn ylläpitäjäksi, niin kopioinko tosta etusivulta vaan noi vanhat ja sitten lisään uudet lukemat sinne sitä mukaa, kun niitä ilmoitellaan? ja siis aloitan uuden ketjun?
Kannattaa ottaa se etusivun teksti siitä niin, että painat sitä "lainaa"-kohtaa ja kopioi sen sitä kautta. Näin tulee kaikki bouldaukset jne. kerralla, eikä sun tarvitse niitä siis tehdä uusiksi :)

Ja jatkossa sitten vaan tosiaan muokkaat sitä lisäämällä niitä uusia lukemia sen mukaan, kun niitä ilmoitellaan. Ja kyllä, aloitat uuden ketjun, koska sillä tavalla sä pystyt sitä ensimmäistä viestiä (missä ne painot jne. on) muokkaamaan...muutoin et pysty.

Mä tein pieniä muutoksia listaan, kun aloin sitä päivittämään ja sä saat tietenkin taas muokata sitä itsellesi käteväksi. Mä koin, että mulle on helpompaa pysyä kärryillä sen suhteen, että kuka on ilmoittanut painonsa ja milloin, kun merkkaan viikot siten, että tämä viikko on projektin 8:s viikko ja kaikki tämän viikon aikana painonsa ilmoittaneiden kohdalle merkkaan sen painon näin:
viikko 8 xx,xx kg

Jos joku uusi tulee mukaan, merkkaan häellekin "viikko 8", enkä siis "viikko 1", vaikka se hänelle ensimmäinen viikko onkin. Siinä on sekin, että kun tuolla listalla on niitä, joita ei ole sitten tammikuun alun näkynyt. Jos listalla lukee "viikko 1", en voi tietää ovatko he tulleet mukaan tammikuun alussa vai viime viikolla. Joten niiten "listoilla roikkvien" nikkien poisto sujuu helpommin, kun suoraan näkee, ettei jostakusta ole kuulunut moneen viikkoon...ei tarvitse alkaa ketjuja kahlaamaan ja tarkistamaan, että kenestä kuului ja milloin.

Ja uutta listaa kyhättäessä tuolta voisikin jo varmaan poistaa kaikki ne, joilla ei ole tulosta enää viikolla 4, tai sen jälkeen.

Niin ja tämä ketju kannattaa "päättää" laittamalla tämän ketjun loppuun viestillä linkki sinne uuteen ketjuun :)

Mutta tämä oli siis mun tapani. Ja voit luoda itselleni sellaisen, jonka kanssa sun on helppo edetä :)

Ja mä olen kyllä ensi kuussa mukana kyllä useamman viikon, joten jos tulee kysyttävää, niin kysy :D
 
  • Tykkää
Reactions: NUPPU78
Tervehdys! Oli viikkopunnitus tänä aamuna ja paino oli 73,3 kg. Alaspäin mennään ja se on hyvä. Kiva että ketjulle löytyi jatkaja. Mulla on vielä 8,5 kg matkaa normaaliin painoon, eli tulen jatkamaan tässä ketjussa varmaan ainakin huhtikuun loppuun saakka :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä