YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 6 (1.-28.2.2014)

No joo chef. Nyt mäkin oon sit kade. Jos sä oot kerran "helposti laihtuvaa" tyyppiä. Mä kun en ole. Mutta mitäpä se kadehtiminen auttaa. Paitsi jos sen osaa kääntää itselleen motivaatioksi tai tsempiksi. Mä en osaa. Joten en siis kadehdi. Tyytyväinen saat olla ja tää selvästi herätti positiivisen hengen porukassa, vaikka kateus itsessään on kai negatiivista (mä miellän niin). Eli hyvä näin.
 
Hitsi kun jaksais lähteä lasten kanssa taas vähän reippailemaan, reilusti alle 10 astetta pakkasta. Luistelemaan nuo pyytelee mutta kun lunta on tullu sen verran enkä usko että tuossa luistelupaikassa toimii niin hyvin tuo kunnossapitopuoli..vois kai sitä sielläkin päin kävellä tsekkaamassa.

Ja tuo kade-juttu. Itelläni tää on juurikin niin että "kumpa itekin jaksais tsempata"-tyylistä kadehtimista. Mutta en todellakaan halua mitään pahaa ees ajatuksissani, onnistujille tms. niinkuin se kateus saattaa joillai saada ajattelemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29523902:
Taitaa mulla olla vaihteeks 0 viikko, näinhän se oli kaks viikkoa sittenki.
Kuten jo olen aikoinaan maininnut...0-viikko on paljon parempi, kuin + viikko. Eihän sitä nollaa siellä vaa-assa haluaisi nähdä, koska miinusta me nyt haetaan. Mutta eiköhän sitä miinusta sitten seuraavalla viikolla vaakaan pärähdä. Ja onhan tässä vielä huomiseen aikaa...ties vaikka vaaka vielä yllättäis :D
 
Hitsi kun jaksais lähteä lasten kanssa taas vähän reippailemaan, reilusti alle 10 astetta pakkasta. Luistelemaan nuo pyytelee mutta kun lunta on tullu sen verran enkä usko että tuossa luistelupaikassa toimii niin hyvin tuo kunnossapitopuoli..vois kai sitä sielläkin päin kävellä tsekkaamassa.

Ja tuo kade-juttu. Itelläni tää on juurikin niin että "kumpa itekin jaksais tsempata"-tyylistä kadehtimista. Mutta en todellakaan halua mitään pahaa ees ajatuksissani, onnistujille tms. niinkuin se kateus saattaa joillai saada ajattelemaan.
Sama vika...pitäis viedä mukelot jäälle, mutta se kunnossapitopuoli mietityttää. Ja siellä on kylmäkin. Ei...mä en vaan ole talvi-ihminen. Lattialämmitys kaakkoon, villasukat jalkaan, viltti päälle ja sohvalle :D
 
Kuten jo olen aikoinaan maininnut...0-viikko on paljon parempi, kuin + viikko. Eihän sitä nollaa siellä vaa-assa haluaisi nähdä, koska miinusta me nyt haetaan. Mutta eiköhän sitä miinusta sitten seuraavalla viikolla vaakaan pärähdä. Ja onhan tässä vielä huomiseen aikaa...ties vaikka vaaka vielä yllättäis :D
Eikä siihen plusviikkoonkaan kuole,kunhan ei jää tuleen makaamaan:wave:

Onkohan musta edes ulos. Niin räkänen olo. Joka paikkaa kolottaa. Sitä paitsi, flunssassa liikunta voi olla vaarallista. Voi vaikka pumppu pettää (selityksiä, selityksiä kohta lähden)??
 
Me luistellaan järven jäällä. Ei voi kunnossapitoonkaan vedota, kun se on omalla vastuulla. Paitsi miehen veli sitä käy kolaamasssa lumesta puhtaaksi ihan hyvää hyvyyttään, että saa penskat luistella. Mä kans ootan jo kevättä, inhoon kylmää...
 
"Sadie"
Jelly hei, eikös sulla ollu syksyllä terveyden kanssa jotain häikkää? Mm. et saanu oikein syötyä yms? Eikös ne sun kilot ruvennu siinä sivussa (ainakin jossain kohtaa juurikin sen takia) tippumaan? Että tuota niin niin, en mä nyt ihan sitä tohon Chefin suoritukseen vertais.
Ja tuolla kateudella tarkoitin juurikin sitä positiivista kateutta, Chefin kuvailut siitä osui just nappiin.
 
Joo olihan mulla, mutta kyllä mä töitäkin tein ajatustyötä ja mielenhallintaa varsinkin. Sen ekan kk:n aikana ei ollu näitä terveysjuttuja vielä. Ja edelleen se on todentamatta,mikä mua vaivasi (tai ehkä vaivaa edelleen?), laihtuminen on ainakin loppunut, tai hidastunut merkittävästi, vaikka se vaiva (mikä lie) on hoitamatta edelleen. Eli mä ainakin aion uskoa että nuo kilot sillon lähti ihan omalla työllä.
 
Flunssan kaatamana viettäny sängyn pohjalla tän viikon. Ei oo oikeen ruokakaan maistunut, mutta nesteitä(alkoholipitoisiakin). Tuskin on paino alaspäin lähteny. Huomenna aion uskaltautua vaa´alle taasen :whistle:
 
"Sadie"
Tää päivä on kyllä menny iha plörinäks syömisten suhteen. Ny hirvee morkkis ja niin turvonnu olo. Koskakoha sitä oppii?
Mutta jotain edistystäkin tapahtunu. Nyt tosiaan melkosta huono fiilis ja ärsyttää. Ennen oli vaan että no ihan sama, ei se ny niin haittaa, tää "yks" kerta. Jospa tän muistais ens kerralla ku edes ajattelee jotai ylimäärästä suuhunsa laittavan.
 
No niin on mennyt mullakin tämä päivä aivan penkin alle syömisten suhteen. Olen syönyt tänään tasan kerran, eli aivan päin h*lvettiä on tämä päivä mennyt.

Mä olen loppu. Niin tavattoman loppu. Olen itkenyt koko päivän, illan ja itken varmaan yönkin. Mutta ehkä jo aamulla maailma näyttää vähän valoisammalta?

Josko huomenna jo ruokakin maistuisi? Mulla kun tosiaan tuppaa tuo ruokahalu loppumaan siihen paikkaan, kun kohtaan elämässä surua ja vastoinkäymisiä. Ja tänään olen sitä kyllä kohdannut taas paljon ja vähän päälle. Mutta tällaista tämä on. Elämä.
 
Chef, :hug: ja tsemppiä!

Mulla taas vaikeuksia aamupalan syönnin kans. Vaikka olis vähän nälkäkin niin mitään ei tee mieli. Ens hätään tässä nappasin jonkun elovena välipalakeksin kahvin kans :ashamed: vaan et saisin ees jotain syötyä.
 
8vko
83,5kg bmi 29,24 ylipainoa jälellä 12,1kg. Hitaasti mutta varmasti...4 viikkoa reissuun aikaa ja pahasti alkaa näyttää etten saavuta tavotetta. Ei lähde kiloa viikkoon vaikka mitä tekis. Mutta lohduttaudun sillä että se on läskiä eikä lihasta mikä lähtee. Kunto kasvaa kohisten ja vatsalihakset on hellinä.
Hyvää tiputus viikkoa kaikille!
 
HippuTAR
Chef :hug:.

112,3 kg. Joo'o, eipä täs selittelyt auta.
Nyt ku alotan ton ruokavaliokokeilun niin ensimmäinen ongelma: mitä mä keksin leivän sijasta? Jotain pitäis olla, muuten sorrun. Ongelma on myös se että omppuja tai päärynöitä ei saa syödä, niitten tilalle ei voi mitään keksiä joten täytyy vaan vierottautua niistä.
 
"kkk"
Saako liittyä mukaan? Pituus 158 ja eilinen aamupaino 67,8 kg.. Tarkoitus olisi päästä 55-57 kiloon. Ensimmäinen tavoite on painaa tasan 60 toukokuun loppuun mennessä , jos laihdutus lähtee hyvin käyntiin, nostan tavoitetta.

Ylipainoa on , muttei ihan hurjasti, BMI pyörii jossakin 26-27 välillä (kai?). Suurin osa painosta on vyötäröllä.

Tarkoitus on vähentää kaloreita ja lisätä liikuntaa: kahvakuula, zumba, painotettu hulavanne (siihen vyötäröön) ja perus lihasharjoittelua kotioloissa. Vaa'alla hyppään joka päivä. Muuten lipsun..
 
jellyjolly harmaana
No voihan ... Hyvinpä lähti mun työura käyntiin :headwall: Kymmeneksi piti mennä niin puol kymmeneltä soitetaan, että älä tuukaan!

No se oli musta riippumaton syy... Siellä on tänään "tilanne päällä" eikä mua keretä perehdyttää. Eli turha mennä seisoskelemaan ja ihmettelemään. Keskiviikkona uus yritys. Harmittaa kyllä vähän, kun olin jo niin menossa....
 
Painoja jo tuossa aamusella kirjasin, nyt laitan vielä nuo loput, mitä olette ilmoittaneet :)

Kananmuna kuulostaisi ihan hyvälle vaihtoehdolle...jos niitä tuppaa sitten päivän aikana menemään useampikin, niin osasta voisi jättää keltuaisen syömättä?! Ja porkkanahan tietenkin on hyvä popsittava myös :)

Kävin nyt sitten tänään vaa-alla, vaikka ajatukseni olikin se, etten kävisi. On kuitenkin ehkä mukavampi olla mukana teidän kanssanne maanantaipunnituksissa, kuin että punnailen silloin-tällöin yksikseni. Vaakaan piirtyi lukemat 75,0kg. Kahdessa päivässä ropissut aika paljon, mutta mulla tosiaan se vaakalukema nousee ja laskee viikon aikana, edestakaisin sahaten...joten tämä tuskin tulee olemaan kuluvan viikon kohdalla ylin lukema. Kyllä se sieltä siis vielä ylemmäs nousee...lähteäkseen sitten taas laskusuuntaan. Ensi maanantaina se on vähemmän, mutta vain aika näyttää, että mitenkä paljon.

Ja nyt takana on se eilinen "huonon ruokailun päivä", joka varmastikin vaikuttaa vaakalukemaan...saattaapi tuo lukema olla siis pari sataa grammaa pienempi, kuin mitä "oikeasti" olisi, jos olisin siis syönyt, kuten kuuluukin.

Paskafiilis alkaa helpottamaan. On tuo yön yli nukkuminen kumma asia...se kun tuntuu aina tehoavan pahaan mieleen :)

Toki huoli on edelleen suunnaton, mutta nyt näyttää jo valoisammalta. Nuorempi koirani sairastui eilen äkillisesti ja erittäin vakavasti, eikä ollut mitään takeita siitä, että koira selviää ja jää henkiin. Mutta nyt näyttää jo siltä, että kyllä tästä selvitään. Koira oli eilen tipassa ja sai kovat antibiootit ja kipulääkkeet...se on vieläkin ihan pihalla (popsii Tramalia), mutta parempaan päin jo niin kuin muutoin.

Tervetuloa kkk mukaan! Muutaman kilon ehdit tässä pinossa pudottaa ennen, kun sut täältä pois potkitaan. Mutta se "pois potkiminen" on kyllä positiivista, koska se tarkoittaa sitä, että olet normaalipainossa :D
 

Yhteistyössä