YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

  • Viestiketjun aloittaja "Tattari"
  • Ensimmäinen viesti
Me on saatu ihan älyttömän hienosti porukkaa kasaan, tervetuloa Lillerilallerille! Tiedot on taas päivitetty.

Kaikilla ryhmäläisillä voi olla eri punnituspäivä ja funtsailin, ettei se haittaa. Huudellaan täällä viikkotuloksia aina oman punnituspäivän yhteydessä (minulla se on lauantai) ja tsempataan kaikkia sitä mukaan :) Vasta tämän ensimmäisen jakson lopussa eli 24.9. julkaistaan sitten yhdessä kunniakkaassa listassa sekä lähtöpaino että kuukauden aikana saavutettu paino. Odotan jo innolla!
 
"Tiitiäinen"
Heippa!

Oon miettiny et miten tätä painoa sais laskettua. Lähtö on 157/67.7.
Kamalinta on et vuosi sitten olin viel 157/58 eli ihan hienosti olin silloin saanut painoa pois. Nyt ois uusintakierros. Pitäs vaan saada tukea kun tuppaa tuo iltasyöminen aina repeemään käsistä. :S

Eli jos mukaan mahtuu, niin täs ois yks halukas koettaja. Jos sais ees muutamankin kilon alaspäin ni ois hyvä. Tarkotus ois jouluna olla 62 kg.
 
[QUOTE="Tiitiäinen";28908018]Heippa!

Oon miettiny et miten tätä painoa sais laskettua. Lähtö on 157/67.7.
Kamalinta on et vuosi sitten olin viel 157/58 eli ihan hienosti olin silloin saanut painoa pois. Nyt ois uusintakierros. Pitäs vaan saada tukea kun tuppaa tuo iltasyöminen aina repeemään käsistä. :S
[/QUOTE]

Miksi sä syöt illalla liikaa? Onko sulla liian kova nälkä, tylsää, muuten vaan joku naposteluhimo...? Kannattaa lähteä miettimään sitä syytä, niin on helpompi löytää keinot millä taistella vastaan :)

Tervetuloa!
 
"Neiti"
Hyvin on päivä tähän asti mennyt. Ainoastaan muutama keksi kahvin kanssa, mutta ehkä pieni makeakin voidaan sallia ;). Kaloreita lasken ja vielä jäi iltaruoan jälkeen 400kcal iltapalalle :). Kasviksia mennyt jo 600g, joten ei nälkäkään ole vaivannut.
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
Mulla on myös "virallinen" punnituspäivä tuo lauantai, mutta käyn kuitenkin vanhasta tottumuksesta joka aamu puntarilla...Tänä aamuna 79,8 eli alkaa nyt kuitenkin 7:lla, eikä kasilla. Syynä se, että jätin nyt kahtena päviänä karkit syömättä ja alkaa se nestepöhötys poistua... Nesteitä siis lätenyt reilu kilo kahteen päivään.

Ajattelin palkita itseni uusilla farkuilla sitten, jos joskus vielä painan 6:lla alkavan luvun. Paras paino minulle on ollut 64 kg, joka oli kahden lapsen ja kymmenen vuotta sitten. Nyt keski-ikäsiena neljän lapsen äitinä vaan tuntuu aika kaukaiselta haaveelta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
"pulla"
minäkin olin vuosia sitten ekan lapsen jälkeen 62 kg, mikä on 173 cm pituiselle jo tosi hyvä paino. nyt on lähes 20 kg enemmän ihraa ympärillä...

kaloreita en ole laskenut, mutta olen tänään syönyt vasta aamupuuron, välipalaksi maustamaton rahka + banaani ja nyt illemmalla söin broilerikastiketta ja riisiä. kasviksia pitäisi nyt syödä, taidan ainakin porkkanaraastetta syödä ja jotain hedelmiä. vettä yritän juoda muutenkin paljon nyt kun vielä imetän.
 
"Sadie"
Arrrgg!! Hienostippa taas alkaa.. Anoppilassa oltiin käymässä ja meninpäs sitten sortumaan pullaan SEKÄ keksiin. Että kiukuttaa! Mä ensin sain oltua, mutta sitten Se "ota ota ota" vei voiton..
 
Tiitiäinen, tervetuloa :) Olet listassa.

Neiti, tosi mahtavaa, että syöt runsaasti kasviksia! Hyvin kuulostaa menevän, varmasti tulee tuloksia tuolla menolla.

Pulla, varo etteivät ruokailujen välit veny liian pitkiksi! Mun ainakin pakko syödä kolmen tunnin välein jotain, muuten riski ahmia kasvaa liian kovaksi. Muuten kuulostaa tosi kivalta mm. se, että syöt puuroa. Olen yrittänyt minäkin aamupuuron keittää, mutta useammin se jää keittämättä kun olen niin hiton laiska aamulla :ashamed:

Sadie, älä ruoski itseäsi! Yksi pulla ja keksi ei tee tyhjäksi koko viikon - eikä etenkään koko kuukauden - laihtumista :hug: Mä olen syönyt tänään kaksi lautasmallin mukaista lämmintä ateriaa + yhden siivun ruisleipää paprikalla ja juustosiivulla + yhden Danielle keksin, ja aijon vielä mennä ystäväni luo illalla saunomaan ja juoda perinteeksi jääneet kaksi Fizz kuiva omena -siideriä ihan hyvällä omatunolla. Jos kaloreissa laskisin tämän päivän kulutuksen ja aterioista ja juomista koituvat kalorit, ei varmaan pääse lihomaan tämän päivän takia. En siis aijo ruoskia itseäni yhtään vaan nautin ne kaksi juomaa, jotka olen jo etukäteen kuluttanut liikkumalla. En tosin laihdukaan tämän päivän ansiosta, mutta ei haittaa. Ei laihdutus tähän kaadu. Yhdellä päivällä hidastuu vain ;)
 
"Sadie"
Kiitos Tattari lohduttavista sanoista:)
Kokonaisuudessaan tää päivä on muuten menny ihan ok. Mitä nyt välillä oon meinannu kuolla nälkään :D Ei mun oikeestaan oo edes nälkä ollu, ois vaan tehny mieli syödä. Juusto on mun heikkous, voisin syödä sitä vaikka kuinka paljon. Vähä teki tiukkaa ku mies tossa söi juustovoikkaria..
Huomenna uusi päivä ja pienemmät mieliteot, i hope!:)
 
Jee! Kävin kahdeksan kilometrin iltalenkillä vauvan kanssa, hyvä minä :D
Nyt on kyllä ihan järkky nälkä, mutta päivän olen syönyt ihan fiksusti. Mulla on myös ollut jatkuvasti "nälkä",onneksi aina kun olen mennyt jääkaapille roikkumaan, on vauva alkanut itkeä. Näköjään se pitää huolen, että äiti laihtuu :LOL:

Mulla on myös tapana käydä puntarilla joka päivä, mutta virallisen punnituksen teen jatkossa perjantaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
Mä kans käyn vaa'alla joka päivä, jos vaan viitisin niin kirjaisin tulokset exceliinkin (mutta kun mun vahnat taulukot on toisella koneella enkä oo saanu aikaseks siirtää niitä tai sitten tehdä uusia). Mä voisin ottaa vaikka perjantain sellaisekis päiväksi minkä ilmoitan täällä.

Lenkille piti lähteä, mutta keli yllätti, säärikarvat ajelematta, liikaa pyykkiä, tiskiäkin olis, imuroidakin pitäis jne... Mä oon hyvä keksimään tekosyitä, mutta en mä viitti hermostua. Tunnen itseni niin että tiedän jossain vaiheessa pääseväni sinne lenkille ja siitä se taas lähtee säännöllinen liikunta. Just nyt yritän toipua lonkan ja selän kipuilusta joka ilmeisimmin johtuu täysin jämähtäneestä lonkankoukistajasta, lisäks viime viikon olin flunssassa. Eli on mulla ihan oikeitakin syitä himmailla. Onneks noiden tilapäiskipujen lisänä ei nyt ole vakiovaivat, eli mulla on rustovaurio toisessa polvessa ja toisessa kierukassa jotain vikaa. Jos tänään hoitelis noi sääret niin vois huomenna lähtee lenkille heti aamusta ennenkuin on liian kuuma, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :whistle:
 
NeLif
Heippa kaikille! :)

Yritin rekisteröityä tänne mutta jotain "ongelmaa tietokannassa, yritä myöhemmin uudelleen" joten hyppään nyt mukaan näin harmaana... :D Mahtuisiko vielä porukkaan mukaan?

Tärkeät luvut: Ikä 32, pituus 159, paino ( tänä aamuna ) 76,7. ;) Jojolaihduttaja ja nyt pitäisi saada hommalle stoppi.

Hakusessa täysin uudenlainen minäkuva, kadonnut itsetunto ja toimiva, terve ja hyvinvoiva kroppa. Tässä nyt ensi alkuun jotain tavoitteita... :) Tämä ryhmä vaikuttaisi sellaiselta joka toimii mun kohdalla joten toivottavasti huolitte tällasen mattimyöhäsen matkaan...? :)
 
Endless Sacrifice, voi että sun kanssas :D Miten ajelemattomat säärikarvat estävät sua lenkkeilemästä? Mutta hei, vaikka mulla ei ole tuota samaa ongelmaa liikkumaan lähtemisen kanssa (olen liikuntanarkomaani!) keksin kyllä mitä kummempia tekosyitä salliakseni itselleni "ihan pikkuriikkisen" isompia annoskokoja. Nuo sun vaivat kuulostaa tosi vammauttavilta, toivottavasti pysyvät poissa.

NeLif, totta kai mahtuu mukaan :wave: Käy sitten myöhemmin rekkautumassa, on nimittäin helpompi löytää tämä ketju muiden ketjujen seasta 'mustana'. Laitan sut listaan.
 
Tässä päivitetty lista!

Tattari111 - 161/87
miltsu76 - 155/89,3
pulla - 173/81,2
njp - 167/74,7
SPHE - 160/81
susu - 167/76
WT-äiti - 163/100,4
RiiNie - 168/102,9
Endless Sacrifice - 158/76,2
Sparkler - 168/93,4
Strösselit ja kaikki - 157/66
zemppari - 100kg
puolimieli - 155/70
Jellyjolly - 165/83,5
mam1 - 152/76
Kultapieni89 - 163/76
Bettis 169/76
inku - 171/90
Neiti - 170/83
Sadie - 169/90,9
Lillerilalleri - 158/88
Tiitiäinen 157/67,7
NeLif - 159/76,7

Chef aloittaa myöhemmin.

WAU! Meitä on jo paljon :)
 
Viimeksi muokattu:
Lisään tähän vielä kaikille yhden linkin.

Mitä heille kuuluu nyt? Suurin pudottaja -ohjelman kilpailijoille liikakilot takaisin | Laihdutus ja painonhallinta | Iltalehti.fi

Eikö ole turhauttavaa, että tyypit jotka saa oikeesti konkreettista apua painonpudotukseen, antaa itsensä lihoa uudestaan :( Vaikka tuon ymmärränkin, onhan se ihan eri asia pudottaa painoa siellä kotona kuin valvotussa ympäristössä, silti pistää vihaksi! Ollaan me viisaampia ja opetellaan tässä loppu elämäksemme uudet kuviot, ei lihota enää takaisin kun nämä kilot on tiputettu!
 
"Sadie"
Kaunista huomenta kaikille!
Mä uskon, että kun näistä kiloista pääsen eroon, todellakin pidän huolta ettei ne takasi tuu! Mun pää ei varmaan kestäis jos lihoisin uudestaan.
Tsemppiä kaikille tähän päivään!:)
 
[QUOTE="Sadie";28910838]Kaunista huomenta kaikille!
Mä uskon, että kun näistä kiloista pääsen eroon, todellakin pidän huolta ettei ne takasi tuu! Mun pää ei varmaan kestäis jos lihoisin uudestaan.
Tsemppiä kaikille tähän päivään!:)[/QUOTE]

Luulen että liikuntaharrastukseni pitää mun kilot poissa, kunhan ne ensin saan pois. Liikuntaa pitää suositella ihan jok'ikiselle ryhmäläiselle! Meidän pitää lopettaa kaikki jojoilut ja ottaa tämä tosissaan.
 
Nyt onnistui rekisteröityminen... :D

Tämä päivä mennyt ihan keturoilleen - söin valtavan annoksen kalakeittoa lounaaksi, neljä (!) palaa leipää :ashamed: ja monta palaa suklaata. :kieh:

Missä motivaatio!?? :attn:
 
Olen yrittänyt minäkin aamupuuron keittää, mutta useammin se jää keittämättä kun olen niin hiton laiska aamulla
Mä käytän usein vedenkeitintä hyväkseni kun laitan aamu- tai iltapuuroja. Kun laittaa lautaselle niitä minuutin "pikahiutaleita" ja päälle vedenkeittimestä kuumaa vettä, puuro valmistuu ihan siinä lautasella sillä aikaa kun teen muita aamutoimia. Välillä voi käydä sekoittamassa ja lisätä nestettä, mutta jos ei muista, sen voi tehdä vasta sitten kun alkaa syömään. En tiedä onko tuo sitten ruuanlaitossa laiskuuden huippu, mutta ainakaan kiireisinä aamuina ei tarvitse vahtia ettei puuro kiehu hellalla yli tai pala pohjaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
Nyt onnistui rekisteröityminen... :D

Tämä päivä mennyt ihan keturoilleen - söin valtavan annoksen kalakeittoa lounaaksi, neljä (!) palaa leipää :ashamed: ja monta palaa suklaata. :kieh:

Missä motivaatio!?? :attn:
Ei tämän päivän syömiset onneksi vielä tuohon kaadu, kokonaisuus kuitenkin ratkaisee niin voit vielä tasapainottaa tilannetta loppupäivän syömisillä :)
 
"Sadie"
Mä käytän usein vedenkeitintä hyväkseni kun laitan aamu- tai iltapuuroja. Kun laittaa lautaselle niitä minuutin "pikahiutaleita" ja päälle vedenkeittimestä kuumaa vettä, puuro valmistuu ihan siinä lautasella sillä aikaa kun teen muita aamutoimia. Välillä voi käydä sekoittamassa ja lisätä nestettä, mutta jos ei muista, sen voi tehdä vasta sitten kun alkaa syömään. En tiedä onko tuo sitten ruuanlaitossa laiskuuden huippu, mutta ainakaan kiireisinä aamuina ei tarvitse vahtia ettei puuro kiehu hellalla yli tai pala pohjaan :D
Mä taas teen puuron aina mikrossa, helppoa ja nopeaa myös:) en tiä opinko ikinä tykkään puurosta, välillä tökkii niin pahasti, vaikka olisi marjoja/keittoa sen kanssa. Mutta silti sitä pitää syödä :D
 

Yhteistyössä