Mä koitan nyt jonkin aikaa vähentää hiilareita, koska mulla on ihan mahdoton pasta/pitsa/riisi/leipäriippuvuus. Kohtuudessa pysyminen on niin vaikeaa, että on helpompi olla ilman, ainakin näin aluksi. Lisäksi hiilaritankkaus tuntuu aiheuttavan turvotusta ja väsymystä, ja kärsin pahasti heilahtelevista verensokereista. Pitkälti syön kans samaa mitä muutenkin, mutta noita jätän pois ja lisään kasviksia ja proteiinilähteitä, ja lisäksi aion pysyä tiukkana kun mies houkuttelee pitsalle, ostaa sipsejä ym. eli tuollaista herkuttelua on tullut harrastettua vähän liian usein :ashamed: (avasin tänne joku aika sitten harmaan keskustelun, että mies tuputtaa herkkuja sen sijaan että tukisi laihdutuksessa...) Kasviksia, marjoja, hyviä rasvoja ym. terveellistä ruokavalioon on kyllä kuulunut aina, niin ei tarvitse ihan uusiksi laittaa koko ruokavaliota.
Musta tuntuu että vatsa on tottunut niin isoihin annoskokoihin, että mulle tulee syömisen jälkeen joku ihmeen valenälkä
Olen syönyt sopivan annoksen jotain monipuolista ja täyttävää ruokaa, eikä välttämättä edes varsinaisesti tee mieli lisää, mutta silti tuntuu että vatsa vaatii lisää, vähän kuin olisi nälkä mutta ei kuitenkaan. En ole kuitenkaan syönyt mitään vaan olen ottanut vettä/teetä/kahvia jälkkäriksi, niin ihan hyvin on jaksanut seuraavaan ruokaan asti, eikä ole silloinkaan ollut mikään ahmimaan laittava huutava nälkä.