Ylipainoiset ohjelmassa moitittiin crosstraineria

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja toivottavasti nyt ymmärrät olevasi väärässä:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
TTn on koko ajan väittänyt, että minä olen sanonut, että crossari on maagien laite ja kun sen päälle hyppää laihtuu hups-vaan 20kg.

Todellisuudessa olen sanonut, että olen sillä liikkuen pudottanut painoa, muita elämäntapojani muuttamatta. Mutta siitä, mitkä ne mut elämäntavat ovat, ei missään vaiheessa ole ollut puhetta.
Samat jutut on käyty läpi jo aikoja sitte...
Aivan, eli tt oli oikeassa, crossarilla et laihduttanut vaan muiden elämäntapojen ansioista, joihin mm kuului hormoonitoiminnan muuttuminen.Se on elämäntapa, vaikka sitä et itse muuta, se muuttuu itsestään synnytyksen jälkeen.
"toivottavasti nyt ymmärrät olevasi väärässä"? Missä olen väärässä?

Kun en ole mitään muuta väittänyt, kun että crossarin avulla laihduin, muita elämäntapojani muuttamatta.

Mitä tuossa on väärin?

Eihän ne hormoonit sen enempää tai vähempää silloin yhtäkkiseltään alkaneet vaikuttamaan, jotein eihän sekään muuttunut silloin. Eli hormoonit eivät vaikuttaneet eri tavoin silloin kun aloin treenaamaan kuin aijemminkaan synnytyksen jälkeisenä aikana.

En siis ole sanonut etteivätkö hormoonit vaikuttaisi, olen sanonut, ettei niiden vaikutus silloin vasta alkanut tai miksikään muuttunut.
 
vieras
Vastaahan nyt siis vielä selkeästi, kumpi on sinun mielestäsi lähempänä totuutta:

A) Ainoa muutos laihduttamisen aikana elämäntavoissasi oli crosstreenaaminen, jolloin myöskään mikään muu asia kuin crosstreenaaminen ei ole vaikuttanut laihduttamiseen.

B) Crosstreenaaminen ei ole ainoa asia, joka on vaikuttanut laihtumiseesi, koska elintavoissasi on tapahtunut muitakin muutoksia tuona aikana.

Näitä kahta toistelet vuoronperään ja nämä väitteet kumoavat jatkuvasti toisensa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastaahan nyt siis vielä selkeästi, kumpi on sinun mielestäsi lähempänä totuutta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
A) Ainoa muutos laihduttamisen aikana elämäntavoissasi oli crosstreenaaminen,
KYLLÄ

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
A) mikään muu asia kuin crosstreenaaminen ei ole vaikuttanut laihduttamiseen.
ON VAIKUTTANUT

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
B ) Crosstreenaaminen ei ole ainoa asia, joka on vaikuttanut laihtumiseesi
TOTTA

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
B ) elintavoissasi on tapahtunut muitakin muutoksia tuona aikana.
EI OLE TAPAHTUNUT


Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näitä kahta toistelet vuoronperään ja nämä väitteet kumoavat jatkuvasti toisensa.
Minä kun en tollasia väitteitä ole esittänyt, vaan ne on TT tai eräs harmaa (sinä?) keksinyt.

Sanoin, että treenaamisen alottaessani elämäntavoissani ei tapahtunut muita muutoksia.

Eikä sen aikana, muuta kuin että vähensin imetystä.

Nuo sinun kirjoittamat ovat kummatkin vääristeltyjä versioita tuosta ja kaikesta muusta sanomastani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastaahan nyt siis vielä selkeästi, kumpi on sinun mielestäsi lähempänä totuutta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
A) Ainoa muutos laihduttamisen aikana elämäntavoissasi oli crosstreenaaminen,
KYLLÄ

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
A) mikään muu asia kuin crosstreenaaminen ei ole vaikuttanut laihduttamiseen.
ON VAIKUTTANUT

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
B ) Crosstreenaaminen ei ole ainoa asia, joka on vaikuttanut laihtumiseesi
TOTTA

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
B ) elintavoissasi on tapahtunut muitakin muutoksia tuona aikana.
EI OLE TAPAHTUNUT


Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näitä kahta toistelet vuoronperään ja nämä väitteet kumoavat jatkuvasti toisensa.
Minä kun en tollasia väitteitä ole esittänyt, vaan ne on TT tai eräs harmaa (sinä?) keksinyt.

Sanoin, että treenaamisen alottaessani elämäntavoissani ei tapahtunut muita muutoksia.

Eikä sen aikana, muuta kuin että vähensin imetystä.

Nuo sinun kirjoittamat ovat kummatkin vääristeltyjä versioita tuosta ja kaikesta muusta sanomastani.
Juuri tuo ärsyttää kun pilkot selvät lauseet itsellesi sopiviksi. Kysymykseni oli mielestäni selkeä, kumpi oli lähempänä totuutta A vai B. Voisitko vastata?

Vaihtoehdoissa ei ole mitään vääristeltyä. En ole väittänytkään että ne ovat tulleet sinun näppikseltäsi, vaan ovat ihan yleisesti vedettäviä johtopäätöksiä. Yleinen tiedetty tosiasia nyt vain on, että laihtumisessa on kysymys elintapojen muutoksesta, oli ne sitten itse varta vasten tehtyjä tai esim lapsen syntymän kautta välttämättä tulleita muutoksia (kuten unen määrä, imetys).

Ja jos valinta on liian vaikea kerro nyt ihan yksinkertaisesti (vetämättä niitä vuosien takaisia kasvaimia ja suklaamässäilyjä tähän), mitkä tekijät sitten mielestäsi ovat CT:n lisäksi vaikuttaneet siihen laihtumiseesi.

Tässä on minun lisäkseni ainakin yksi harmaa ollut takkuamassa kanssasi. (Lisähuomautus:))
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri tuo ärsyttää kun pilkot selvät lauseet itsellesi sopiviksi. Kysymykseni oli mielestäni selkeä, kumpi oli lähempänä totuutta A vai B. Voisitko vastata?
Kumpikaan ei pitänyt paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaihtoehdoissa ei ole mitään vääristeltyä. En ole väittänytkään että ne ovat tulleet sinun näppikseltäsi, vaan ovat ihan yleisesti vedettäviä johtopäätöksiä.
Älä vedä johtopäätöksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleinen tiedetty tosiasia nyt vain on, että laihtumisessa on kysymys elintapojen muutoksesta, oli ne sitten itse varta vasten tehtyjä tai esim lapsen syntymän kautta välttämättä tulleita muutoksia (kuten unen määrä, imetys).
Totta. Mutta silloin kun aloin treenaamaan ei samalla tapahtunut muita muutoksia, muuten kaikki oli aivan kuten ennen. Sitä olen yrittänyt selittää, mutta ei mene jakeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jos valinta on liian vaikea kerro nyt ihan yksinkertaisesti (vetämättä niitä vuosien takaisia kasvaimia ja suklaamässäilyjä tähän), mitkä tekijät sitten mielestäsi ovat CT:n lisäksi vaikuttaneet siihen laihtumiseesi.
Kuten olen jo monesti sanonut, ovat aivan varmasti elämäntapani ja ruokavalioni vaikuttaneet siihen että laihduin. Siltikään en niitä silloin mitenkään muuttanut.

Voisitko sinä puolestasi vastata tähän:


Olen vaikka kunka monesti kysynyt, että mistä johtuu olettamus, että alunperinkään olisin syönyt enemmän tai saman verran kuin kulutan? Vaikka nimenomaan olen sanonut, etten niin tehnyt ja että laihduin jonkun verran jo ennen kuin aloin treenaamaankaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri tuo ärsyttää kun pilkot selvät lauseet itsellesi sopiviksi. Kysymykseni oli mielestäni selkeä, kumpi oli lähempänä totuutta A vai B. Voisitko vastata?
Kumpikaan ei pitänyt paikkaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaihtoehdoissa ei ole mitään vääristeltyä. En ole väittänytkään että ne ovat tulleet sinun näppikseltäsi, vaan ovat ihan yleisesti vedettäviä johtopäätöksiä.
Älä vedä johtopäätöksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleinen tiedetty tosiasia nyt vain on, että laihtumisessa on kysymys elintapojen muutoksesta, oli ne sitten itse varta vasten tehtyjä tai esim lapsen syntymän kautta välttämättä tulleita muutoksia (kuten unen määrä, imetys).
Totta. Mutta silloin kun aloin treenaamaan ei samalla tapahtunut muita muutoksia, muuten kaikki oli aivan kuten ennen. Sitä olen yrittänyt selittää, mutta ei mene jakeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jos valinta on liian vaikea kerro nyt ihan yksinkertaisesti (vetämättä niitä vuosien takaisia kasvaimia ja suklaamässäilyjä tähän), mitkä tekijät sitten mielestäsi ovat CT:n lisäksi vaikuttaneet siihen laihtumiseesi.
Kuten olen jo monesti sanonut, ovat aivan varmasti elämäntapani ja ruokavalioni vaikuttaneet siihen että laihduin. Siltikään en niitä silloin mitenkään muuttanut.

Voisitko sinä puolestasi vastata tähän:


Olen vaikka kunka monesti kysynyt, että mistä johtuu olettamus, että alunperinkään olisin syönyt enemmän tai saman verran kuin kulutan? Vaikka nimenomaan olen sanonut, etten niin tehnyt ja että laihduin jonkun verran jo ennen kuin aloin treenaamaankaan.
Jos alat laihduttamaan/laihtumaan, niin oletus nyt vain on, että et ole laihtunut sitä ennen. Samoin jos aloitan vaikka siivoamisen, oletus on, etten ole tehnyt sitä juuri ennen aloittamista.

Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että muita muutoksia olisi tapahtunut tasan samalla hetkellä kun aloitit crosstreenaamisen, vaan sen koko laihtumisen aikana.

Siis jos painosi oli jo laskusuunnassa ennen crosstreenaamisen aloitusta, sehän on myös laihtumista, eli siinä vaiheessa on jo tapahtunut jonkinlainen elämänmuutos, joka vaikutti laihtumiseen siis myös crosstreenaamisen aikana.

 
terapian tarpeessa olevalle infoa
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Olet naurettava.
Tiedätkö, mua niin korpeaa sellaiset ihmiset, jotka jauhavat kakkaa eivätkä ymmärrä mistään mitään ja vänkäävät asiasta ilman mitään tietoa.

Oikeasti, mua NIIN ärsyttää tuollaiset henkilöt, jotka väittävät jotain sellaista, mikä ei ole mahdollista.

Huh Huh!

Jos se tekee minusta naurettavan, kun yritän saada selväksi jollekin, miten naurettavaa sen jutut ovat ja vailla minkäänlaista perustelua, niin ok, olen sitten naurettava.

Kyseinen henkilö KUN EI VIELÄKÄÄN OLE VASTANNUT SIIHEN KYSYMYKSEEN MINULLE, MISTÄ ON KYSE :) Ilmeisesti ei voi vastata, koska tulisi ilmi, että on väärässä :) Välttelee kysymystä ja yrittää kierrellä ja kaarrella asiasta ja pyrkii siihen, että hän on oikeassa ja muut väärässä....
Tuota tuota....

Synnytyksen jälkeen painoin 54 kiloa.
Olen 167 pitkä.
Lähdin viikon vaellusreissulle kesällä, ja todellakin sellaiselle, missä oltiin yöt ulkona ja käveltiin päivät.

Kun tulin takaisin sieltä, puntarin lukema oli 46,2.
Muistan kun jopa säikähdin sitä lukemaa.

Olin nuorempana todella alipainoinen, painoin ilman yhtään mitään syömisten tarkkailua (pikemminkin söin kuin hevonen) 47 kiloa.

Kyllä on mahdollista pudottaa hurjasti painoa, itse tiedän, että jos vahdin tiukasti syömisiäni, tipautan painon 53,2 kolmessa päivässä 50 kiloon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos alat laihduttamaan/laihtumaan, niin oletus nyt vain on, että et ole laihtunut sitä ennen. Samoin jos aloitan vaikka siivoamisen, oletus on, etten ole tehnyt sitä juuri ennen aloittamista.
Mutta miksi oletat jotain, kun olen jo useammin kuin kerran (ja myös muut ovat) sanonut, ettei asia ole niin?

Eli kun kysyt että "onko asia näin?" ja vastaan että "ei", oletat kuitenkin asian olevan niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että muita muutoksia olisi tapahtunut tasan samalla hetkellä kun aloitit crosstreenaamisen, vaan sen koko laihtumisen aikana.
Koko sen laihtumisen aikana mistä ollaan puhuttu, se 20kg, ei tapahtunut muita muutoksia.

Ja nimenomaanhan olet (vai joku muu harmaa) minulle inttänyt, että olen silloin alkanut muutakin tekemään eri lailla.

Eikä millään mene jakeluun, että kun aloin laihduttamaan painosta A 20kg painoon B, en tehnyt mitään muuta eri lailla kuin ennen, paitsi treenasin sen mitä olen sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis jos painosi oli jo laskusuunnassa ennen crosstreenaamisen aloitusta, sehän on myös laihtumista, eli siinä vaiheessa on jo tapahtunut jonkinlainen elämänmuutos, joka vaikutti laihtumiseen siis myös crosstreenaamisen aikana.
Kyllä, ja sitähän kaikki ovat sinulle yrittäneet selittää. Mutta ei vaikuttanut sen enempää tai vähempää kuin siihenkään mennessä ja jo ennen treenaamisen aloittamista.

Asian ydinhän on se, että TTlle (ja ilmeisesti sinulle) on liian vaikaa käsittää, että laihduin 20kg krossarin avulla. TT halusi vaan vängätä ja viilata pilkkua, vaikka kaikki muuten ymmärsivät esittämäni asian näin, eli juuri niinkuin tarkotinkin.
 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos alat laihduttamaan/laihtumaan, niin oletus nyt vain on, että et ole laihtunut sitä ennen. Samoin jos aloitan vaikka siivoamisen, oletus on, etten ole tehnyt sitä juuri ennen aloittamista.
Mutta miksi oletat jotain, kun olen jo useammin kuin kerran (ja myös muut ovat) sanonut, ettei asia ole niin?

Eli kun kysyt että "onko asia näin?" ja vastaan että "ei", oletat kuitenkin asian olevan niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että muita muutoksia olisi tapahtunut tasan samalla hetkellä kun aloitit crosstreenaamisen, vaan sen koko laihtumisen aikana.
Koko sen laihtumisen aikana mistä ollaan puhuttu, se 20kg, ei tapahtunut muita muutoksia.

Ja nimenomaanhan olet (vai joku muu harmaa) minulle inttänyt, että olen silloin alkanut muutakin tekemään eri lailla.

Eikä millään mene jakeluun, että kun aloin laihduttamaan painosta A 20kg painoon B, en tehnyt mitään muuta eri lailla kuin ennen, paitsi treenasin sen mitä olen sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis jos painosi oli jo laskusuunnassa ennen crosstreenaamisen aloitusta, sehän on myös laihtumista, eli siinä vaiheessa on jo tapahtunut jonkinlainen elämänmuutos, joka vaikutti laihtumiseen siis myös crosstreenaamisen aikana.
Kyllä, ja sitähän kaikki ovat sinulle yrittäneet selittää. Mutta ei vaikuttanut sen enempää tai vähempää kuin siihenkään mennessä ja jo ennen treenaamisen aloittamista.

Asian ydinhän on se, että TTlle (ja ilmeisesti sinulle) on liian vaikaa käsittää, että laihduin 20kg krossarin avulla. TT halusi vaan vängätä ja viilata pilkkua, vaikka kaikki muuten ymmärsivät esittämäni asian näin, eli juuri niinkuin tarkotinkin.
Niin eli crossarin AVULLA ja minkä APUNA se toimi, jos ei minkään? Puhut pussiin itsesi koko ajan.Jos sanot, että AVULLA ja ET TARKOITA SILLÄ, ETTÄ PELKÄSTÄÄN SILLÄ,NIIN MINKÄ MUUN AVULLA?

Understand?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos alat laihduttamaan/laihtumaan, niin oletus nyt vain on, että et ole laihtunut sitä ennen. Samoin jos aloitan vaikka siivoamisen, oletus on, etten ole tehnyt sitä juuri ennen aloittamista.
Mutta miksi oletat jotain, kun olen jo useammin kuin kerran (ja myös muut ovat) sanonut, ettei asia ole niin?

Eli kun kysyt että "onko asia näin?" ja vastaan että "ei", oletat kuitenkin asian olevan niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että muita muutoksia olisi tapahtunut tasan samalla hetkellä kun aloitit crosstreenaamisen, vaan sen koko laihtumisen aikana.
Koko sen laihtumisen aikana mistä ollaan puhuttu, se 20kg, ei tapahtunut muita muutoksia.

Ja nimenomaanhan olet (vai joku muu harmaa) minulle inttänyt, että olen silloin alkanut muutakin tekemään eri lailla.

Eikä millään mene jakeluun, että kun aloin laihduttamaan painosta A 20kg painoon B, en tehnyt mitään muuta eri lailla kuin ennen, paitsi treenasin sen mitä olen sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis jos painosi oli jo laskusuunnassa ennen crosstreenaamisen aloitusta, sehän on myös laihtumista, eli siinä vaiheessa on jo tapahtunut jonkinlainen elämänmuutos, joka vaikutti laihtumiseen siis myös crosstreenaamisen aikana.
Kyllä, ja sitähän kaikki ovat sinulle yrittäneet selittää. Mutta ei vaikuttanut sen enempää tai vähempää kuin siihenkään mennessä ja jo ennen treenaamisen aloittamista.

Asian ydinhän on se, että TTlle (ja ilmeisesti sinulle) on liian vaikaa käsittää, että laihduin 20kg krossarin avulla. TT halusi vaan vängätä ja viilata pilkkua, vaikka kaikki muuten ymmärsivät esittämäni asian näin, eli juuri niinkuin tarkotinkin.
Tässä vaiheessa myönnän (niin kuin monesti aiemminkin olen myöntänyt), etten ole koko ketjua niin tarkasti lukenut. Näitä yksityiskohtia tulee aina esiin enemmän ja enemmän, esim tuo, että paino oli jo laskusuunnassa ennen treenaamisen aloittamista. Joten pyydän anteeksi jos olen jossakin vaiheessa väittänyt (olenko?) että painosi ei ole ollut laskusuunnassa ennen crosstreenailua.

Kuitenkin jos laihtumista on kuitenkin tapahtunut ennen sitä maagista hetkeä, jolloin aloitit crosstreenailun, tässä pitää mielestäni huomioida syyt, jotka sen aiemman laihtumisen ovat aiheuttaneet. Ne syyt ovat mielestäni (tadaa!!!) muutoksia elämäntavoissa ja tuo muutos on pätenyt myös crosstreenausvaiheessa, joten mielestäni ei voi sanoa, että muita muutoksia ei ole ollut.
 
aivan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos alat laihduttamaan/laihtumaan, niin oletus nyt vain on, että et ole laihtunut sitä ennen. Samoin jos aloitan vaikka siivoamisen, oletus on, etten ole tehnyt sitä juuri ennen aloittamista.
Mutta miksi oletat jotain, kun olen jo useammin kuin kerran (ja myös muut ovat) sanonut, ettei asia ole niin?

Eli kun kysyt että "onko asia näin?" ja vastaan että "ei", oletat kuitenkin asian olevan niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että muita muutoksia olisi tapahtunut tasan samalla hetkellä kun aloitit crosstreenaamisen, vaan sen koko laihtumisen aikana.
Koko sen laihtumisen aikana mistä ollaan puhuttu, se 20kg, ei tapahtunut muita muutoksia.

Ja nimenomaanhan olet (vai joku muu harmaa) minulle inttänyt, että olen silloin alkanut muutakin tekemään eri lailla.

Eikä millään mene jakeluun, että kun aloin laihduttamaan painosta A 20kg painoon B, en tehnyt mitään muuta eri lailla kuin ennen, paitsi treenasin sen mitä olen sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis jos painosi oli jo laskusuunnassa ennen crosstreenaamisen aloitusta, sehän on myös laihtumista, eli siinä vaiheessa on jo tapahtunut jonkinlainen elämänmuutos, joka vaikutti laihtumiseen siis myös crosstreenaamisen aikana.
Kyllä, ja sitähän kaikki ovat sinulle yrittäneet selittää. Mutta ei vaikuttanut sen enempää tai vähempää kuin siihenkään mennessä ja jo ennen treenaamisen aloittamista.

Asian ydinhän on se, että TTlle (ja ilmeisesti sinulle) on liian vaikaa käsittää, että laihduin 20kg krossarin avulla. TT halusi vaan vängätä ja viilata pilkkua, vaikka kaikki muuten ymmärsivät esittämäni asian näin, eli juuri niinkuin tarkotinkin.
Tässä vaiheessa myönnän (niin kuin monesti aiemminkin olen myöntänyt), etten ole koko ketjua niin tarkasti lukenut. Näitä yksityiskohtia tulee aina esiin enemmän ja enemmän, esim tuo, että paino oli jo laskusuunnassa ennen treenaamisen aloittamista. Joten pyydän anteeksi jos olen jossakin vaiheessa väittänyt (olenko?) että painosi ei ole ollut laskusuunnassa ennen crosstreenailua.

Kuitenkin jos laihtumista on kuitenkin tapahtunut ennen sitä maagista hetkeä, jolloin aloitit crosstreenailun, tässä pitää mielestäni huomioida syyt, jotka sen aiemman laihtumisen ovat aiheuttaneet. Ne syyt ovat mielestäni (tadaa!!!) muutoksia elämäntavoissa ja tuo muutos on pätenyt myös crosstreenausvaiheessa, joten mielestäni ei voi sanoa, että muita muutoksia ei ole ollut.
näinhän se on, mutta ei rypäle sitä ymmärrä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joten mielestäni ei voi sanoa, että muita muutoksia ei ole ollut.
Mun on nyt mentävä, voin palata asiaann myöhemmin, mutta sanon vielä kerran:

Muita muutoksia ei ollut SILLOIN kun aloitin treenaamisen.

Näin olen sanonut koko ajan ja näin asia on. Paino sanalla SILLOIN.

Se, mitä muutoksia elämässäni on muuten tapahtunut, on KUTEN JO ALUNALKAEN sanoin, eri asia ja eri tarina. Ja ne tapahtuivat jo aijemmin ja esim muutokset ruokatavoissa tapahtuivat jo vuotta aijemmin.

Joten en jaksa uskoa, että sinäkään tarkoitat, että VUODEN TAKAISIA asioita olisi pitänyt käydä läpi, kun välissä on tapahtunut vaikka mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Niin eli crossarin AVULLA ja minkä APUNA se toimi, jos ei minkään? Puhut pussiin itsesi koko ajan.Jos sanot, että AVULLA ja ET TARKOITA SILLÄ, ETTÄ PELKÄSTÄÄN SILLÄ,NIIN MINKÄ MUUN AVULLA?

Understand?

Sinä se olet joka et ymmärrä!

20kg olen pudottanut krossarin AVULLA.

Jos lähtöpaino on 88 ja risat ja lopputulos on 62, niin on painoa pudonnut enemmän kuin 20kg. Mutta se kyseinen 20kg on pudotettu krossarin AVULLA.

Understand?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joten mielestäni ei voi sanoa, että muita muutoksia ei ole ollut.
Mun on nyt mentävä, voin palata asiaann myöhemmin, mutta sanon vielä kerran:

Muita muutoksia ei ollut SILLOIN kun aloitin treenaamisen.

Näin olen sanonut koko ajan ja näin asia on. Paino sanalla SILLOIN.

Se, mitä muutoksia elämässäni on muuten tapahtunut, on KUTEN JO ALUNALKAEN sanoin, eri asia ja eri tarina. Ja ne tapahtuivat jo aijemmin ja esim muutokset ruokatavoissa tapahtuivat jo vuotta aijemmin.

Joten en jaksa uskoa, että sinäkään tarkoitat, että VUODEN TAKAISIA asioita olisi pitänyt käydä läpi, kun välissä on tapahtunut vaikka mitä?
Mutta jos sen yli vuoden takaisen muutoksen takia laihdut edelleen, se tekemäsi muutoskin on mielestäni voimassa edelleen.

Eri asia, jos muutos on ollut sellainen, että painosi on pysynyt samana eli olet ollut tasapainossa energiansaannin ja kulutuksen kanssa. Silloin muutoksella ei ole väliä, koska se on ns. normaalitila.
 
jej
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Niin eli crossarin AVULLA ja minkä APUNA se toimi, jos ei minkään? Puhut pussiin itsesi koko ajan.Jos sanot, että AVULLA ja ET TARKOITA SILLÄ, ETTÄ PELKÄSTÄÄN SILLÄ,NIIN MINKÄ MUUN AVULLA?

Understand?

Sinä se olet joka et ymmärrä!

20kg olen pudottanut krossarin AVULLA.

Jos lähtöpaino on 88 ja risat ja lopputulos on 62, niin on painoa pudonnut enemmän kuin 20kg. Mutta se kyseinen 20kg on pudotettu krossarin AVULLA.

Understand?
Heh, et käsitä vieläkään :D
 
jah
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Ei hitto miten te jaksatte |O

:saint:
Rypäle ei ymmärrä lainkaan :) En käsitä, mitä tarkoittaa CROSSARIN AVULLA, jos ei tarkoita pelkkää crossaria, eikä sitä, että on käyttänyt sitä apuna ja tukena jonkun muun lisäksi.



 
sanonpa minäkin jotain
Alkuperäinen kirjoittaja asiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä mikä tyhmä:
Vielä kerran rypäle:

JOS ET SITTEN LAIHDUTTANUTKAAN SILLÄ CROSSARILLA ETKÄ MUUTTANUT ELINTAPOJASI, NIIN MINKÄ AVULLA KARISTIT KILOT?

VÄITÄT ETTÄ CROSSARI OLI APUNASI KILOJEN KARISTAMISESSA JA MUUTA ELÄMÄNTAPAA ET MUUTTANUT.OK ELI JOS EI CROSSARI,EIKÄ MUU ELÄMÄNTAPA PUDOTTANUT KILOJA, NIIN MIKÄ SITTEN?

ETKÖ YMMÄRRÄ ETTÄ PUHUT EDELLEEN ITSESI PUSSIIN?
Kopioin nämä ihan muutama sivu takaperin kirjoitetut kommentit jo aikasemmin ja teen sen nyt uudelleen. Ilmeisesti minun kirjoittama teksti on sinulle jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeaselkoista, joten kokeile, josko saisit näistä selvää:

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla noin puupäitä:
Nyt on kyllä luetunymmärtämisessä isoja ongelmia joillakuilla.

Rypäle ei väitä kuluttaneensa valtavaa kalorimäärää crosstrainerilla, ne on sanoja mitkä muut on pistäneet hänen suuhunsa. Hän väittää laihtuneensa kilon viikossa ja tehneensä sen vuoksi vain yhden muutoksen normaaliin, eli crosstreenauksen. Ei hän ole väittänyt että laihtui pelkästään crosstrainerin avulla vaan että se oli ainoa muutos, ja on myös sanonut laihtuneensa jo ennen treenauksen alkamistakin. Jos siis laihtui jo sitä ennen ja vielä lisäsi liikuntaa, niin miten se voi olla niin vaikea joillekin myöntää että siitä crosstrainerista olisi ollut apua? Kun nimenomaan rypäle sanoo laihtuneensa sen AVULLA, ei YKSINOMAAN SEN ANSIOSTA.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Saanko kysyä tt:lta ja näiltä harmailta mukamas muilta, että millä ihmeen tavalla rypäleen pitäisi asiansa ilmaista että se olisi hyväksyttävää? Kun crosstrainerilla ilmeisesti ei voi laihtua?

Mun mielestä rypäle on ilmaissut asiansa ihan riittävän selvästi, kaikille ei tarvi vääntää rautalangasta että ymmärtää asian ytimen. Hän siis "laihtui crossarilla" koska se oli ainoa elämäntapamuutos, niin silloin on hyväksyttävää ilmaista asia noin. Todellisuushan varmaan on se että jo lähtötilanteessa hänen kulutuksensa oli suurempi kuin ruuasta saatu kalorimäärä (mikä on itsestään selvää kun kerran laihtui ilman crossariakin), mutta laihtuminen oli aika hidasta, ja crossarin aikaansaama lisäkulutus sekä aineenvaihdunnan kiihtyminen liikunnan myötä pisti vauhtia painonpudotukseen.
Kun nimenomaan rypäle sanoo laihtuneensa sen AVULLA, ei YKSINOMAAN SEN ANSIOSTA.

NÄin nimenomaan, avulla! Eli ei 20 kiloa 5 kk crossarilla, vaan ne muut elämäntavat veivät ne kilot:)
Mun mielestä, ainakin tuossa kopsatussa tekstissä, rypäle nimenomaan sanoo laihtuneensä SILLÄ, ei SEN AVULLA.
Ja rypäle, kyl toi, ettet voi myöntää ehkä epäselvästi kirjoittanees asiaa, vaivaa muitaki ku tt:tä.
Osa ymmärsi, tarkempia häiritsee asia.
 
jah
Alkuperäinen kirjoittaja sanonpa minäkin jotain:
Alkuperäinen kirjoittaja asiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä mikä tyhmä:
Vielä kerran rypäle:

JOS ET SITTEN LAIHDUTTANUTKAAN SILLÄ CROSSARILLA ETKÄ MUUTTANUT ELINTAPOJASI, NIIN MINKÄ AVULLA KARISTIT KILOT?

VÄITÄT ETTÄ CROSSARI OLI APUNASI KILOJEN KARISTAMISESSA JA MUUTA ELÄMÄNTAPAA ET MUUTTANUT.OK ELI JOS EI CROSSARI,EIKÄ MUU ELÄMÄNTAPA PUDOTTANUT KILOJA, NIIN MIKÄ SITTEN?

ETKÖ YMMÄRRÄ ETTÄ PUHUT EDELLEEN ITSESI PUSSIIN?
Kopioin nämä ihan muutama sivu takaperin kirjoitetut kommentit jo aikasemmin ja teen sen nyt uudelleen. Ilmeisesti minun kirjoittama teksti on sinulle jotenkin ylitsepääsemättömän vaikeaselkoista, joten kokeile, josko saisit näistä selvää:

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla noin puupäitä:
Nyt on kyllä luetunymmärtämisessä isoja ongelmia joillakuilla.

Rypäle ei väitä kuluttaneensa valtavaa kalorimäärää crosstrainerilla, ne on sanoja mitkä muut on pistäneet hänen suuhunsa. Hän väittää laihtuneensa kilon viikossa ja tehneensä sen vuoksi vain yhden muutoksen normaaliin, eli crosstreenauksen. Ei hän ole väittänyt että laihtui pelkästään crosstrainerin avulla vaan että se oli ainoa muutos, ja on myös sanonut laihtuneensa jo ennen treenauksen alkamistakin. Jos siis laihtui jo sitä ennen ja vielä lisäsi liikuntaa, niin miten se voi olla niin vaikea joillekin myöntää että siitä crosstrainerista olisi ollut apua? Kun nimenomaan rypäle sanoo laihtuneensa sen AVULLA, ei YKSINOMAAN SEN ANSIOSTA.
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Saanko kysyä tt:lta ja näiltä harmailta mukamas muilta, että millä ihmeen tavalla rypäleen pitäisi asiansa ilmaista että se olisi hyväksyttävää? Kun crosstrainerilla ilmeisesti ei voi laihtua?

Mun mielestä rypäle on ilmaissut asiansa ihan riittävän selvästi, kaikille ei tarvi vääntää rautalangasta että ymmärtää asian ytimen. Hän siis "laihtui crossarilla" koska se oli ainoa elämäntapamuutos, niin silloin on hyväksyttävää ilmaista asia noin. Todellisuushan varmaan on se että jo lähtötilanteessa hänen kulutuksensa oli suurempi kuin ruuasta saatu kalorimäärä (mikä on itsestään selvää kun kerran laihtui ilman crossariakin), mutta laihtuminen oli aika hidasta, ja crossarin aikaansaama lisäkulutus sekä aineenvaihdunnan kiihtyminen liikunnan myötä pisti vauhtia painonpudotukseen.
Kun nimenomaan rypäle sanoo laihtuneensa sen AVULLA, ei YKSINOMAAN SEN ANSIOSTA.

NÄin nimenomaan, avulla! Eli ei 20 kiloa 5 kk crossarilla, vaan ne muut elämäntavat veivät ne kilot:)
Mun mielestä, ainakin tuossa kopsatussa tekstissä, rypäle nimenomaan sanoo laihtuneensä SILLÄ, ei SEN AVULLA.
Ja rypäle, kyl toi, ettet voi myöntää ehkä epäselvästi kirjoittanees asiaa, vaivaa muitaki ku tt:tä.
Osa ymmärsi, tarkempia häiritsee asia.
Niin,hän kirjoittaa muuta mitä tarkoittaa, ym ym ,puhuu epäselvästi, kiertelee,puhuu itsensä pussiin.....
 

Yhteistyössä