Ylipainoinen, oletko tyytyväinen ulkonäköösi ja kiloihisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen paljon ylipainoinen 168/111. Mutta olen ihan perus tyytyväinen itseeni, olishan se kiva hoikempi olla. 168/90 mitoilla olin joskus tosi tyytyväinen itseeni, mutta sinne tässä kokoajan tähdätään :-)

minä olen samankokoinen kun sinä ja mulle on käynyt aikalailla samanlain. olen kahden pienen lapsen äiti ja noita kiloja kertyi. ennen lapsia olin 60kg nyt 69kg ja n.158cm. sama tunne on minulla psovituskoppiin mentäessä :(. olen "karpannut" jo kauan sekä liikun jonkinverran mutta eipä oikee tuloksia näy

164/75.
Toisaalta olen niin "tyytyväinen" itseeni, ettei mitään suurta morkkista painon suhteen ole. Joskus vähän kyrsii kun istuvia vaatteita ei löydy....

Mielelläni kuitenkin pudottaisin painoa n. 10kg. Raskauden jälkeen olen "laihduttanut" 3 kiloa ja nyt olen siinä painossa kun ennen raskauttakin. Motivaatiota ei kuitenkaan ole vielä tuolle isommalle painonpudotukselle löytynyt kun tunnen oloni ihan mukavaksi nytkin. :)

[QUOTE="tyttö89";24194362]minä olen samankokoinen kun sinä ja mulle on käynyt aikalailla samanlain. olen kahden pienen lapsen äiti ja noita kiloja kertyi. ennen lapsia olin 60kg nyt 69kg ja n.158cm. sama tunne on minulla psovituskoppiin mentäessä :(. olen "karpannut" jo kauan sekä liikun jonkinverran mutta eipä oikee tuloksia näy[/QUOTE]

mua hirvittää, että jos laihtuminen onkin nyt vanhempana hankalampaa kuin 2-kymppisenä. Entä jos en laihdukaan ja sitten vasta ottaakin päähän. Mulle on tosi vaikea pidättäytyä herkuista ja ainakin näin aluksi pitää jättää ihan kaikki pois, koska mun syöminen ei koskaan jää siihen yhteen suklaapalaan, mikä joiltakin onnistuu helposti. Entä jos seuraavan kerran itseäni punnitessa vaaka ei näytä mitään muutosta, niin mitä sitten teen. Mä olen kerran ennenkin laihduttanut ja silloin sain 10 kg ja lähtöpaino oli 10 kg vähemmän kuin nyt. Silloinkaan se ei käynyt helposti. Ruuan kanssa oli tosi tiukkaa ja liikuin paljon ja usein olin aika nälkäinen varsinkin lenkin jälkeen ja popsin porkkanoita ja kurkkua iltapalaksi ja menin nälkäisenä nukkumaan. Jotkut väittää, että laihduttaja voi syödä itsensä kylläiseksi, mut ei se multa onnistu. Jos pitää syödä vähemmän, niin minä jään nälkäiseksi, vaikka mitä söisin.

180/110, kun laitan itseeni ja korkkaria, niin olen, kyllä urheiluhousuissakin, collari takissa. Mulla on osittain huono itsetunto. Painoo oon yrittänyt 1,5 v pudottaa tuloksetta mutta cm on kropasta lähtenyt senkin edestä. En niin lihavalta näytä vaikka paino antais ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja että näinkin päin;24194027:
Olen tyytyväinen.
Pituutta 168cm ja painoa 84kg. Olen tyytyväisempi itseeni,kuin silloin kun painoin 48kg.

Mä 167 cm ja 78 kg. Ja en ole yhtään tyytyväinen . Häpeän suunnattomasti. 63 kg on mulle aika passeli paino. Jospa taas jossain vaiheessa pääsisin siihen.
Viimeksi sain pidettyä tuon painon 3 vuotta. Vaihdoin työpaikkaa ja alamäki painon suhteen alkoi siitä.

En ole tyytyväinen, kun paino alkaa numerolla 8 vaik pitäis alkaa 6 :ashamed: pituus 161. Liityn tänää vuodeksi mun inhokki paikkaan eli kuntosali/liikuntakeskuksen jäseneksi. Pakko saada apua kropan palautumiseen, raskaudet ja epäilynä 2-tyypin sokrut olleet syynä...ja tietty liika syöminen.

Joo en oo tyytyväine itteeni! mä oon aina ollu pikkase pyöreemmän puoleine mut nyt on tullu vähä kiloja lissäää. Ja mua ärsyttää viel enemmä ku kaikki mun läheiset/kaverit on laihoi. Painoa on mulla pikkase yli 65kiloa mikä on sillee iha hyvä mut ku oon noin 150cm.

OLEN. Ei niitä liikakiloja kyllä hirveästi ole, mutta kymmenen olis varaa tippua. Viis jos lähtis itsestään, niin olisin ihan okei asian kanssa, sen enempää en edes halua laihtua. Olen mukavuuspainoni ylärajoilla, mutta sisällä kuitenkin. Tälläiset keskustelut aiheuttavat mussa sellaisen reaktion, että meen jääkaapille hakemaan santsiannoksen sitä taivaallista pastaa jota just pyöräytin, ja olen kiitollinen siitä että pyllyni näyttää ihan tyrmäävältä tiukoissa farkuissa.
En missään nimessä pukeudu niin että yrittäisin peitellä kilojani tai muotojani, vaan päin vastoin korostan kurveja ja parhaita puoliani. Elämä on liian lyhyt ja liian täynnä jännittäviä ja ihania asoita uhrattavaksi laihduttamiseen.

Kiitos monipuolisen ruokavalioni ja suht aktiivisen elämäni, olen kuitenkin todella perusterve ihminen. Miksi siis vaivautua?

Yhteistyössä