Nyt kun nuo tontutkin on taas alkaneet ikkunoiden takana kurkkia, niin tuli mieleeni, että oletteko te koskaan kokeneet jotain yliluonnollista? Nähneet/vaistonneet enkelin läsnäolon tms? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitä siinä asunnossa on tapahtunut ennen teitä? yhden perhepäivähoitajan hoitolapset vaistosivat seuraa huoneessa, jonka parvekkeelta talonrakennusvaiheessa oli pudonnut työmies. vaikutti päiväuniin. kulkee väreet kun ajatteleekin..Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 20:09 rentunruusu kirjoitti:en tiedä että onko enemmän oman mielikuvituksen tuotantoa vai mitä...mutta kun muutimme tähän nykyiseen taloon vuosi sitten niin usein tuli sellainen tunne että joku kulki ohi ja samalla tuntui kuin ilma olisi "viilentynyt". Mitään en kuitenkaan nähnyt. Ja usein on kuulunut kuin alakerassa ovi olisi kolahtanut mutta ketään ei ole tullut. Myös kuopuksemme ollessa 4-8kk, usein mennessämme sängylle syöttöpuuhiin, poika usein lopetti hetkeksi syömisen, katsoi kattoon ja hymyili/ nauroi ääneen... lapsista olen kyllä kuullut että heillä olisi "kyky nähdä"
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2005 klo 08:16 Unissakävelijä kirjoitti:Kaksi vuotta sitten syksyllä veljeni kuoli auto-onnettomuudessa. Näin veljeni viimeisen kerran viikkoa ennen onnettomuutta vanhempieni luona. Juteltiin, veljeni puhelin soi, hän oli puhelimessa jonkin aikaa, puhelu kesti ja minä aloin tehdä jo lähtöä kotiin. Ovella tuli voimakas tunne, että minun pitäisi odottaa veljeni puhelu loppuun ennen kuin lähden. Pysähdyin ovella, kuuntelin loppuiko puhelu, ei loppunut. Mietin sitten että eipä mulla mitään tärkeetä asiaa enää ole, nähdäänhän me sitten viimeistään seuraavana viikonloppuna. Eipä sitten enää nähtykään... Asia on vaivannut hirveästi sen jälkeen. Miksi en jäänyt odottamaan puhelun loppuun, minne minullakin oli silloin kiire? Ei yhtään minnekään.
Isän puolella suvussa on jonkinsortin enneunien näkijöitä. Samana syksynä pari viikkoa ennen onnettomuutta isäni veli oli nähnyt unessa meidän perheen mustissa vaatteissa hautajaisissa ja ihmetteli vaimolleen, että mitähän meillä tapahtuu.
Veljeni kuoleman jälkeen kävi pari pientä outoa juttua vanhempieni kotona. Kerran vanhemmillani oli riitaa jostakin ja kesken riitelyn alakerrasta kuului kova kolaus. Kun he menivät katsomaan, keskellä pukuhuoneen lattiaa oli siivousmoppi, joka oli mystisesti hypännyt nurkkauksesta esteen yli keskelle lattiaa, ei siis voinut ilman apuja kaatua lattialle. Ja toinen outous sattui kun olin vanhempieni talonvahtina ja kävin päivittäin katsomassa postin. Veljeni syntymäpäivänä seinältä oli tipahtanut yksi pieni taulu lattialle. Ripustusnaula oli paikoillaan seinässä, taulun takana oleva ripustuslenkki oli myös ehjä, enkä keksinyt mitään niin kovaa tömäystäkään normaalioloissa, mikä olisi tipauttanut taulun lattialle. Esim. oven paiskaaminen kiinni ei olisi riittänyt tiputtamaan taulua. Seinällä oli useampia tauluja, mutta tämä taulu oli ainut missä ei ollut lasia.
Niinhän ne jotkut väittävät, että se sellainen henkimaailma on olemassa, mutta vaikea sitä on uskoa kun kukaan ei ole sieltä tullut suoraan kertomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2005 klo 18:24 Footballers Wife kirjoitti:Kyllä karmii selkäpiitä nämä tarinat...