Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mun mielestä 90°C on minimi. Tänä vuonna lämpö nousi 100 asteeseen, ja mä nautin syödessäni kinkunmurusia lusikalla kulhosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mun mielestä 90°C on minimi. Tänä vuonna lämpö nousi 100 asteeseen, ja mä nautin syödessäni kinkunmurusia lusikalla kulhosta.
mä kans napostelen kinkun muruja kun paistoin pikkasen yli. mutta hyvää on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mun mielestä 90°C on minimi. Tänä vuonna lämpö nousi 100 asteeseen, ja mä nautin syödessäni kinkunmurusia lusikalla kulhosta.
Ainoo huono puoli on ettei niihin saa helposti sinappia. :/
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mun mielestä 90°C on minimi. Tänä vuonna lämpö nousi 100 asteeseen, ja mä nautin syödessäni kinkunmurusia lusikalla kulhosta.
Kuppiin muruja ja sotket lusikalla sinappia joukkoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:Mun mielestä 90°C on minimi. Tänä vuonna lämpö nousi 100 asteeseen, ja mä nautin syödessäni kinkunmurusia lusikalla kulhosta.
Kuppiin muruja ja sotket lusikalla sinappia joukkoon![]()
Täytyy illalla testata. Pelkään vaan ettei sekoitu tasaisesti...