Yli vuosi yritystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipsan!

Ai sää oot Pella jo popsinu Tohtori Tolosta. Eipä oo vielä sitten ollu sulle siitä apuja. Ootkos miestä laittanu samalle kuurille? Joo, niissä on kyllä hinta kohdillaan.

:) Kerrohan sinäkin sitten, toiko tolosen napit teillä tulosta. Kyllä määki täällä raportoin. Plussaonnea!!

Hassuja unia sulla, Nasuppi. :D

Jänskättää kyllä Mollyn tilanne. Voi vitsi, ku sillä alko loma vähän huonoon saumaan. ;) Ehkä jos sieltä onnelliset uutiset tulevat, niin eiköhän Molly jostain kaiva netin esiin. :)

No, eipä täällä kummempia. Palataan taas!!!

Tsau Leidit ja ihanaa kesälomaa lomalaisille=) Kiitos Molly lomapullasta; se oli hyvää!!! Ja peukut on pystyssä sulle! Kiinnitysvuotohan on ihan normia, joten älä heitä kirvestä kaivoon, älä,älä! Me jännätään sun puolesta!

Hyvä, että Nasupilla on fiilikset jo paremmat. Sitä mennään vuoristoradan kyydissä itse kukin ja välillä ollaan pimeessä tunnelissa liian kauan...Mutta taas päästään päivänvaloon! Voih, mikä vertaus;) Mutta peukkuja sullekin ja nauti säkin ihanista kesäpäivistä ja lomaseksistä=D

Nää sivut on hiukan hanurista ja mun on vaikea oppia kirjoittaan/lukeen näiden kanssa, mutta parhaani yritän.

Kalat:lla on siis jännät paikat myös menossa? Voi, kun saataisiin se pikkukala matkaan ja plussa tänne! Pliis!!!

Hannamarille ONNEA rouviintumisesta ja nauti raskausajasta täysin siemauksin. Kaikkai varmasti jännittää ja mietityttää raskaus, mutta muista myös nauttia ihanasta ajasta!

Nyt mä oon ihan sekaisin, että kuka kirjoitti mitäkin, mutta mennään sitten itseeni..
Menossa kp 20/25-?...Hiukan ollut vatsa "menkkakummallinen", kuten aina, mutta ei muuten mitään erityistä. Pian alkaa jomotukset sun muut ja viikonloppuna pamahtaa punainen lippu täältä..sanokaa mun sanoneen. Aion psyykata itseni siten, etten pety (hah, mikä vale!) ja hurauttaa miehen kanssa terragelle! Juon viiniä raskaudettomuuden suruun ja silleen...Yritän siis kovasti nauttai myös kesästä ja odottelen lomaa, jippey! Siien on vielä lähes kuukausi..plaaaaah!!!

Mutta..nyt sohvalle makoilemaan ja plussauutisia, pliiiiiiis!!!

Moikka kaikki ja terveiset ihanalta kesälomalta!

Ja IHANAA, MAHTAVAA, ONNEA TIMOLLE JA VAIMOLLE!!!

Nytpä sitten kotiin on palailtu ja arki koittaa ainakin jossakin määrin. Mulla on kylläkin töiden kanssa uutta taas edessä, joten en aivan palaa siihen mistä ennen lomaa lähdin.

Voi, kunpa Molly ja Manna se ois nyt kuitenkin just sitä teillä, mitä me niin ootetaan! Ja olikos pellakin siinä vaiheessa. Ja Vippe, ei kirveitä kaivoon ollenkaan, vaan hurrja sutina vaan makkarissa käyntiin, jospa se oviskin sieltä.

Onneksi Nasuppikin vaikutit taas pirteämmältä. Ei se auta kuin yrittää nauttia minkä ehtii tästä "ihanasta lapsettomasta vapaudesta", niin kuin jotkut tosi "viisaat" on sanoneet. Joten ei kun terassille!!!

Täällä odotellaan taasen menkkoja, kun oireista päätellen ei tarvii taaskaan oottaa sitä parempaa vaihtoehtoa. Mutta ei ainakaan tässä kuussa voinut jäädä kiinni hiljaiselosta makuuhuoneessa, hih ;) No... tutkimukset tosiaan alkavat niistä verikokeista ensi kierrossa. Itse oon alkanut epäillä (tällä kertaa ;)) , että jääköhän mun limakalvo liian ohueksi, eikä se munis vaan kiinnity siihen. Ovis kuitenkin tuntuu tapahtuvan, vaikka kierto heitteleekin. No, suhtpianhan se pitäisi selvitä...

Juu, kiva kun vinkkasitte niistä tolosista. Itse oon syönyt kyllä b-vitamiineja vähän eri merkkisinä... mutta ilman tulosta tosiaankin.

Mutta nyt, kauniita unia, mollylle huippukivaa lomanalkua... Nautitaan kesästä!!!

Tsauppis!
Mää eilen jo ehdin uuden ketjun avata, mutta toisaalta miksi avata uutta ketjua, kun tuosta vauvahaaveiden etusivulta pääsee suoraan ketjun viimeiselle sivulle.. Ei siis haittaa yhtään, vaikka oli kilometrin pituinen ketju.. :)

Aih, Kaisla, olikos sulla käytössä just B6-tabuja? No, ei heitetä kirvestä kaivoon... Lähinnä miestä ajatellen kuitenkin niitä Tolosia ostin. Eipä haittaa vaikka itekin niitä syö. :)

Tänää tein sit elämäni ensimmäisen ovistestin. :) Negaa se vielä näytti, joten saan vielä jatkaa harjoituksia. Kummastuttaa vaan, kun mulla aina vaan nippailee tuo vasen puoli.. Ja aina (pari kertaa) ku on ultrattu nii isoin munis on vasemmalla puolella. Eiks mun oikea munasarja toimi lainkaan?? Nippaileeko teitä muita tasaisesti molemmilta puolilta?

Kaisla, äläkä sinäkään vielä heitä kirvestä kaivoon! Varsinkin kun sutinaakin on riittänyt.. ;) Mannalle kanssa plussaonnea. Täällä pidetään peukkuja! :)

Uusimmat

Yhteistyössä