Heissan mahamammat!
Hauska lukea teidän turinoita. Varsinkin pitkään samoilla palstoilla pyörineiden kuulumisethan on pakko tietää.
Lieneeköhän
WP lähtenyt jo synnyttämään? Sen verran kuumilta rouvan viimeisimmät päivitykset mielestäni kuulosti.
Gabi, mullakaan ei varsinaisesti ollut merkkiä, eikä vahvaa intuitiotakaan päällä, että vauva syntyisi ennen aikojaan. Ja lekurihan totesi ultratessaan synnytystä edeltävänä päivänä, että paikat on sillä viisiin kiinni kuin ko. viikoilla pitääkin. Eli synnytystä ei pitänyt olla vielä näköpiirissä.
Että varaudu vain kaikkeen.
Itselläni on Pikkumiehen syntymästä vieläkin aika ajoin vähän hölmö olo. Siis minunhan pitäisi olla vieläkin raskaana, jos systeemit ois menneet käsikirjoituksen mukaan.
Ne viimeiset raskausviikot aikaisemmissa loppuun asti menneissä raskauksissa on mulla olleet ihan kauheita, mutta jollain omituisella tavalla on ollut myös juhlallinen fiilis.
Nyt tuo loppuraskauden ihanuus ja kurjuus jäi kokematta.
Sitä vähän harmittelen, koska olen tällainen perusharmittelija.
Mutta nauttikaa te [BWP[/B],
Jaahas,
Gabi,
Annapauliina ja muut loppuraskauksistanne, jos vaan suinkin pystytte. Onhan se vaan niin ainutlaatuista aikaa.
Katsulle voimia muuttorumbaan! Mä olen kaikkien aikaisempien raskauksien aikana sen tanssin käynyt läpi. Tällä kertaa muutto on luvassa vasta tämän vauvan kanssa.
Pari sanaa meidän Pikkumiehestä.
Sain taas oikean luxusvauvan. Oikein nolottaa kertoa, kuinka hyväkäytöksinen ja helppohoitoinen pieni on. Nukkuu, syö, valvoo, kasvaa ja isäkin kelpaa hoitajaksi.
Kunnon pääpunaisena ja sata desibeliä -tyyppistä itkua ei ole tullut vielä kertaakaan. Nälästään poika ilmoittaa ähisemällä ja pöhisemällä. Nautin.
Edellinen vauveli kun mulla oli oikea oksat pois -tyyppi. Neiti oli isotöinen kaikin tavoin. Suloinen tyllerö hänestäkin kehkeytyi, mutta hän opetti minulle aikoinaan sen, että vauvat voivat olla vaativiakin.
Kaksi ensimmäistä mulla oli myös vauvoina tosi helppoja ja kuvittelin sen johtuvan herkkävaistoisuudestani äitinä. Kuinka väärässä olinkaan!
Domi ja Pupu 3vko