Täh? Eihän mun tietoja löydy koko etusivulta vaikka olen käynyt tänne jotain joskus kirjoittelemassakin =D
Chrissy72, 4. lapsi (1. yhteinen), 41 v. la 14.5.13, PHKS, poikalupaus
Hb alhaalla, verenpaineet alhaalla, mitään ei jaksa tehdä paitsi käydä töissä, pah! No muutama viikko vielä, jos sitten riittäisi panoksia kodinhoitoonkin...tai sitten ei =D
Virallisesti kaikki menee hienosti, en taida vain olla raskausihminen, raskausajat aina mulle varsinaista piinaa. No onneksi loppusuoraa vedetään
Raskauskiloja kertynyt tälläkin kerralla huimasti, 18 kg, bmi 21 normisti. Neuvolassa eivät siitä koskaan ole napisseet, kukaan ei tiedä missä ne kilot on =D Ja itsestään nopeasti aina tippuvat synnytyksien jälkeen imetyksen voimalla. Sokerirasitukseen eivät mua vieläkään passittaneet, käytännöt taitavat vaihdella aika hurjasti paikkakunnittain.
Mun nykyinen mies halusi ehdottomasti naimisiin ennen yhteistä lasta. Niinpä sitten mennä päräytimme viime elokuussa, vaikka jälkikasvusta ei vielä ollut tietoa tai että tuleeko sitä koskaan olemaan. No siinä hääpäivän tienoilla toukka alkunsa sitten saikin
Kaksi nuorempaa lastani ovat innoissaan tulokkaasta, teinipoika ei kovinkaan. Ei suuttunut, mutta ilmoitti muuttavansa jonnekin...vaikka Amerikkaan =D No, tuskinpa se minnekään muuttaa.
Tietääkö kukaan onnistuuko PHKS:ssa poliklinikkasynnytys? Olen kahdesta edellisestä lapsesta lähtenyt sairaalasta alle vrk synnytyksestä, nyt uhkaavat pitää 2 vrk. Ei taida pää kestää niin pitkää sairaalalojumista.
WP Neuvolastako tuo streptokokkitesti pyydetään? Miehellä jotain ihme ihottumaa ja meillä luppakorvainen koira, tarvitsee varmaan päästä minunkin testiin.
Mielenkiinnolla odotan, onko tuleva synnytys edelleen pidempi kuin muut. Mulla jokainen synnytys on kestänyt kaemmin kuin edellinen, viimeisin jo yli 17 h =D
Kauhee, kai se on noustava ylös ja yritettävä saada jotain hyödyllistä aikaan
Hyvää naistenpäivää kaikille!
Chrissy72 30+3