Yli 5kg pudottaneet, kuinka nopeasti olette laihtuneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirssti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun laihduttamisesta on aikaa jo viisi vuotta. Mä laihdutin yhteensä 15 kiloa silloin. Lähtöpaino oli 90kg. Mä laihduin ensin kolmessa viikossa 6kg. Sitten pidin puolen vuoden tauon ja keväällä lähti kolmessa viikossa muistaakseni joku noin 4kg. Kesän aikana putosi pari kiloa vähän itsestään ja seuraavana syksynä parin viikon jaksossa loput. Muistaakseni siis noin. Sitten painoin sen neljä vuotta noin 75 kg ja nyt tammikuun aikana olen tempaissut siitä -4kg. Tänään siis tasan 71kg.

Riippuu lähtöpainosta. Joku 120 kiloinen saa varmaan jopa viikossa tuon pois, mutta 70 kiloisella menee jo useita viikkoja.
Mä painoin 93kg ja lähti parissa viikossa tuo 5kg pois. Tästä siis aikaa jo vuosia ja nyt paino vuosien keikkunut siinä 85-88kg.

Minä olen laihtunut vasta 4kg ja aikaa tähän on kulunut 6 viikkoa. Uskoisin, että 2kk riittää 5 kilon tiputtamiseen. Painoni on lievän ylipainon puolella, jos painoindeksillä mitattuna. Tarkoitukseni ei ole nopeasti pudottaa painoa millään ihmedietillä, vaan syödä terveellisesti ja liikkua enemmän.

Ensin laihduttelin pari kiloa ihan vain hieman kevyemmällä ruokavaliolla, varmaan nesteet lähtivät liikkeelle. Mutta sitten aloin laittaa ylös joka-aamuisen painoni, ja nyt juuri olen saanut viisi kiloa pois, ja siihen meni kolme viikkoa. Riippuu kuitenkin todella paljon lähtöpainostasi ja siitä kuinka tiukalla dieetillä olet. Itse syön alle 1000 kcal päivässä, ja liikun ehkä kolme-neljä kertaa viikossa 30-60 min. kerralla. Hiilihydraatit minulla on ihan minimissä, kalorit tulevat lähinnä proteiinista ja rasvasta. Haluan pudottaa vielä 15 kg.

[QUOTE="Ninni";29588736]Minulta lähti viime syksynä 5,5kg 10 viikossa Fitfarmin bikini challengen avulla.[/QUOTE]

Ja tähän unohtui laittaa, että normaalipainon sisällä tuo pudotus siis.

Olen laihtunut tasan viisi kiloa kolmessa kuukaudessa.

En ole varsinaisesti tosin laihduttanut, mutta tehnyt pientä säätöä elämäntapoihin. Lähtöpainokin oli normaalin rajoissa (BMI alle 26).

Mulla lähti parissa kuukaudessa rapiat 25 kiloa, tosin en syönytkään juuri mitään.. Painoin n.85 kg, ja nyt painan 58-59kg, ja paino on pysynyt "kohillaan" jo kolmatta vuotta.Toivottavasti ei alakaan nousemaan, yöks. Ja olen siis 170cm pitkä.

Marraskuun alussa 83,5 kg ja eilen aamulla 67,3 kg. Olen 173 cm pitkä. Paino on tippunut oikeastaan pelkällä ruokavalion muutoksella (viljat ja sokerit pois). Nyt on se tilanne, että laihduttaminen riittää ja nyt pitäisi vähän enää kiinteytyä eli liikuntaa olen lisäämässä. En halua olla langanlaiha vaan tämä on minulle sellainen paino missä viihdyn parhaiten ha tunnen oloni kauniiksi.

Yhteistyössä