YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Oli pakko tulla kertomaan. Mies vetkutteli siis 10kk omien tutkimustensa kanssa. No hoiti pari viikkoa sitten ja mä tietty tohkeissani että jee nyt mä pääsen vihdoin siihen aukiolotutkimukseen. Hulluna odotin että menkat alkaa jotka alko eilen.

Soitin sitten lohjalle tänään ja mitä kävi. En saa aikaa koska niillä ei ole aikoja mitä antaa!? Ihan käsittämätöntä. Meillä on ollut aikamoisia vaikeuksia tässä suhteessa viime aikoina niin melkein rupesin itkemään puhelimessa kun teki mieli huutaa sille että et oo tosissas. Nyt mun pitäis nöyryyttää itteäni joka hel.etin kuukausi ja soittaa sinne että joskohan teillä nyt tässä kuussa ois aikaa tehdä mulle aukiolotutkimus.

Voin kertoa että olo on nyt kyllä niin pohjamudissa ettei voi enempää ollakaan. Tätä oloa pahentaa vielä se että hyvä ystävä jolla on alle vuoden ikäinen lapsi ja imettää vielä, teki yllättäen positiivisen raskaustestin ja sieltä saattaa olla tulossa kaksoset. Siinäkin kohti mietin että tää ei ole totta.. toki olen ystävän puolesta iloinen mutta...

tekis mieli kysyä kohtalolta tai kuka ikinä tätä satua kirjoittaa että "are you f*cking kidding me?!"

:stick:
 
Kiitos miltsu76,mä palailen siis entiseen duuniini,nyt aluksi kahdeksi kuukaudeksi.
Jatkoa katsellaan sitten miten firman taloustilanne sallii...onhan se vähän epävarmaa tulevaisuutta ajatellen mutta työ on niin kiva että menen kun pyydettiin...eipä tässä nyt muutakaan viritystä ole ollut =)

Ja Sirpa75,no voi helvata sentään...on tuo kyllä väärin.Kyseessä kumminkin sen suuruusluokan asiat tässä ihmiselämässä että ei tuollaisia pitäisi joutua soittelemaan ja odottelemaan...johan se käy korvienvälin päälle! Ei ymmärrä...: /

Jännittää ihan kamalasti tuo tuleva oviksen aika.
Mies ollut pinna kireällä,töissä on ollut melkoista paskaa ja teini-ikäinen tytär "kunnostautuu" jälleen koulunkäynnissä...äitinsä viestittelee harva se päivä kun ovat likan kanssa vääntäneet kouluasioista..vaikea tilanne mut murkkuikäisten vanhemmille monelle varmaan tuttua...:(

Niin sitä murehdin ettei ehkä nuo petipuuhat välttämättä onnistu kun on noita mieltä painavia asioita..*jättiläishuokaus*
 
Äkkiä vaan omaa napaa päivittelen. Tein testin, niin siihen ilmestyi haamujen haamu. Siis semmonen viiva, ettei voi oikeestaan erehtyä. Pari päivää sitten tein nimittäin hätähousuna eka testin ja se oli viimisen päälle nega ja nyt sitten ajattelin testata uudemman kerran, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja haamuhan siihen ilmesty :D. Haluan vielä varmistua ja teen sitten parin päivän päästä vielä uuden testin. Vitsit, että on jännää.

Ja siis oireina oikeastaan semmosta, että tissit on turvonneet ja vähän kipeenä, kuten ennen menkkoja ja sitten puuttuu ne menkkajuilimiset kokonaan. Siis viime kuussa, kun menkat oli reilusti myöhässä, mulla oli oireita oireiden jälkeen, mutta nyt siis ei hirveenä mitään. Mutta kaippa tähän ehtii vielä oireita tulemaan. Toivotaan, että pikkunen pysyy matkassa ja viiva vahvistuu :heart:

En halua vielä siirtyä plussanneisiin, vaan haluan saada kunnon varmistuksen.
 
Sirpa75 Ei tollasta sais tapahtua :( Joissain paikoissa (ainakin hammaslääkärin puolella) ne on sentään ottaneet numeron ylös, että ilmoittavat heti kun pääsee jonoon. Luulis näihin tutkimuksiin pääsevän nopeasti ja ainakin jonotuksen olevan mahdollista. Olen myös kuullut, että toisissa kaupungeissa ne ei ota jonoon kuin kuukauden kerrallaan ja sitten on taas tuurista kiinni kuka ehtii seuraavan kuun jonoon. Puhuiko se vastannut henkilö mitään, että koska kannattaa soittaa uudelleen?
Voimahali :hug:


ON:Tuntuu hieman epäreilulta nyt postata tähän alle omasta tän aamuisesta haamusta. Luin kuitenkin, ettei clearblue ole niin luotettava. Selvä haamu se kuitenkin oli. Nyt olis dpo12, taidan koittaa odotella vaan kärsivällisesti viikonloppuun, ennen kuin höslään uuden testin kanssa.
Mitä mieltä clearbluesta ootte?

Töissä pomo marmatti mulle, että työ menee aina perheen edelle ja että perhe on vaan sovitettava jotenkin työn ympärille täällä. Onneksi mun työsoppari loppuu pian, enkä halua jatkoa. Hitto tätä elämää, kyllä meinas silti nousta kyynel silmään moisesta kommentista. Pomo on vielä nainen, joten luulisi sen ymmärtävän.


Onneksi ulkona paistaa aurinko.
 
Kuule Pirpali,mulla oli yhdessä työpaikassa lähimpänä esimiehenä just semmoinen nainen joka laittoi työn aina etusijalle,yksinhuoltaja oli mutta aina lapsi "jäi työn jalkoihin".
Se oli surullista katseltavaa/kuunneltavaa.
Ja sitä mieltä hän oli myös että mikään henkilökohtaisen elämän käänne ei saisi haitata työntekoa.
No mulle sattui elämässä niinä vuosina iso mullistus ja oli vaikeaa.
Arvaa sainko tukea? En saanut vaan puukkoa selkään.Hän meni yrityksen johtajan puolelle.Mulle riitti,irtisanouduin.

Jälkeenpäin kuulin että hän lopulta romahti,ei enää kestänyt maton alle lakaistuja murheita.Joutui siis läpikäymään ne sitten pakolla.
Hirveästi en myötätuntoa tuntenut tämän kuultuani.

Anteeksi en pysty antamaan enkä unohda.
Voin ehkä kuulostaa katkeralta paskalta mutta olisin odottanut häneltä tukea.
 
Voi mikä plussaAALTO :heart: heti aamuun !! Ihania uutisia kerrassaan!

Sirpa kylläpä on julmaa toimintaa!!! Eikö sinne todella anneta kuin kk kerrallaan aikoja?? Ei voi käsittää. Voisko oma lääkäri tai gyne avittaa tuota asiaa?
Tsemppiä ja voimahali:hug:

Pinkku kiitos listan päivityksestä!
Onnea työmaailmaan, siitä saat kivasti muutakin ajateltavaa päiviisi ;)
Mä NIIIIN toivon, että saatte edes yhden onnistuneen lähihetken ukon kanssa !!!!
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Pakko päivitellä tänne tietoja missä mennään...tai kun edes tietäis taas missä, mutta nyt on siis kp22 ja dpo7 ja olo on...öööö...tissit saakutin kipeät, jano, nenä tukossa ja silti vuotaa,väsyttää, nälkä tuntuu olevan kokoajan ja ihme turvonnut olo ja painetta alhaalla ja pissattaa... No odottelen tässä mitä tuleman pitää. Viimeinen mahdollisuus tavallaan nyt kun mies on lähtenyt reissuhommiin ja olen lasten kanssa 6 viikkoa yksin ja sitten mies 2 viikkoa kotona eli ei aina oikein osu kotona olo siihen saumaan...
 
Varovaiset onnittelut haamuilijoille ja roppakaupalla tarrasukkia kyytiläisille <3

Sirpa75 Kuulostaapa ihan hiton ankealle toiminnalle tuolla Lohjalla! Onko sulla miten säännöllinen kierto? Jos yhtään pystyy seuraavia menkkoja ennustamaan niin pystyiskö sieltä varaamaan jo aikaa oikealla päivälle seuraavaan kiertoon? Tiedän että tuossa tilanteessa ylimääräinen odottelukierto tuntuu varmasti ikuisuudelle! Ihan hirmuisesti tsemppiä sulle ja piiitkää pinnaa noihin julkisen puolen kiemuroihin!
Mulla tehtiin yksityisellä aukiolotutkimus eikä ollut edes menkkojen aikana että enpä nyt sitten tiedä että onko kuinka tarkka tuo ajankohta. Lääkäri sanoi, että riittää kunhan ennen ovulaatiota tehdään. Yksityinen toki on yksityinen ja siellä joustetaan asioissa eri tavalla kuin julkisella puolella. Mä tiesin jo leikkiin lähtiessä, että mun hermoilla ei julkisella puolella voi asioida...

Mulla on vähän sellanen fiilis että tässä kierrossa taitaa jäädä ovulaatio kokonaan väliin. Voi harmistus kun nyt just ollaan ahkerasti pupusteltu joka toinen päivä! Ei yhtään tissikipua havaittavissa, joka mulla siis varma merkki ovulaatiosta. Ei oikein uskaltais vielä alottaa Teroja jos ovis onkin vielä tuloillaan. Ehkä mä odottelen vielä viikonlopun yli niiden alottamisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
carolina kyllähän siellä haamulainen kurkkii !! vahvistumista viivalle ;)

ON iltapäivän ovistestiin helahti tummaakin tummempi viiva, joten tänään tai huomenna viimeiset puuhastelut ajatuksella..
Kierto on kuin oppikirjasta, josko nuo miun vitamiinit vihdoin toimivat kunnolla. Iho ja hiukset ovat kyllä nuortuneet n 7v ;D Jatkan syömistä, mums mums !!
 
Perjantai 15.11.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1.................37...........65/28..................?.................2
Zuza....................35...........12/29...................4.................4
*Pinkku*...............38..........9/26-28 ..............11................1
Carolina30+...........36...........23/27..................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76................37..........16/26-28...............1v................2
Emppis..................38..........11/25-29...............10................1
Unelmatar..............35.........23/26-27...............7.................2
Kukkaislapsi............35.........50/34...................4..................1
Uniikki75................38.........44/xx........................................
marjaorvokki...........35........31/28-34...............8..................3
Aada78.................35.........11/25-30................4..................1
Hymypallo..............36........39/20-30...................................3
Kaneli-78...............35........19/35....................2..................2
Pirpali...................36.........27/29....................1..................4



DPO

Alien_1..............dpo 47



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
marraskuu....SuloinenSalaisuus
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Alien_1,siirränkö sut plussanneisiin?
Selailin kyllä ketjua taaksepäin jonkin verran että jos olit sitä jossain vaiheessa pyytänyt mutta en huomannut?

Mä vietän varmaankin viikonlopun ajan hiljaiseloa...kokeilen kyllä jo tänään mitä sanoo ovistikku...:rolleyes:

Mukavaa viikonvaihetta :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Sirpa75: Suuri myötätuntohali täältä :hug:. Kyllä kuulostaa tosi epäreilulta. Nyt vaan puhelin käteen kahden viikon välein ja vaikka väsytystaktiikalla se aika sinulle!

*Pinkku*: Hienosti päivitykset on mennyt. Ei tosiaan niin vaikeea :)

Täältä toivottelen haamuilijoiden viivoille vahvistumista ja tarrasukkia repullisia, jotta pikkuiset tarraisivat kovasti kiinni ja pysyisivät matkassa. Tahtoo kuulla hyviä uutisia kaikkien kohdalta, ehdottomasti! Kaikille muille puhaltelen plussatuulia!

Mukavaa viikonvaihdetta! Kuten *Pinkku* mäkin vietän sen ovistikkujen kera :).
 
unohdin tulla eilen kertomaan.. EILEN ne yllättäen soitti mulle että joku perui aikansa ja pääsen maanantaina klo 9.30.. hitto jos se ihminen ois ollu mun edessä niin oisin varmaan pussannu sitä :kiss: sanoinkin sille että se pelasti mun päivän..

oon ihan rikki koska mun avioliitto saattaa päättyä mutta ainakin saan tän asian loppuun...
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Samasta pidin minäkin !!

ON hassua, tikkuun tuli enää hailakka viiva eilen päivällä ja iltapv. Testasin kaks kertaa kun iltapv on näyttänyt mulla paremmin. Eli ovis meni ilm. jo???!! Oli kyllä limat, muttei kipuja.. Eikä ehditty uudestaan hyödyntämään. Eli ed. kerran simpat jos pääsivät hollille, riittävät kyllä !!
NO RESSI ;)
 
Taustalta huutelen...Sirpa75 - Onneksi olkoon tutkimusajasta! Miten niiden miehen simppakokeiden tulosten kanssa oli, jos saa kysyä? Kurja homma, jos näyttää siltä, että parisuhdehankaluudet eivät ota laantuakseen :hug: Toisaalta nyt itsesi kannalta on tärkeää, että pääset niihin tutkimuksiin, kävi miten kävi.

Caroline30+ - Tsemppiä! Pakko sanoa, että mulla ei olis näkynyt DPO9 vielä mitään, koska tuli just ja just näkyvä haamu vasta DPO14 Sofi One Step herkällä testillä, eli aikaa sullakin varmaan on viivan tulla näkyviin. Sit kun menkat olivat oikeasti päivän myöhässä niin tuli tuolla herkällä testillä ns. oikea plussa. Ja kyllä, olin noista DPOista varma, koska olin mitannut lämmöt ja keltarauhaskokeet oli tehty, silti näkyi "vasta" menkkojen alkamisajan paikkeilla.

Täällä pyöritellään pikkuhiljaa ajatusta vielä yhdestä vauvasta... Tuo vuosi sitten alkunsa saanut kääryle on nyt 3kk, joten ihan vielä ei ole aika, haluan kuitenkin täysimettää puolisen vuotta. Hormoniehkäisyä emme kuitenkaan halunneet eli kortsuilla mennään (ihanaa näin avioliitossa...) siihen asti, kun tarvis. Eli Pippurihäntä roikkuu täällä taustalla - sen voi merkata ihan listaankin, jos haluat, Pinkku . Kunhan imetys päättyy ja menkat alkavat, niin sitten ilmoittaudun kunnolla kuumeilemaan tai vähintäänkin TJOTailemaan :)

Onnittelut plussan saaneille ja helliä hetkiä yrittäjille!

Pippurihäntä
 
ON rinnat alkoivat nippailemaan tänään !! WTF??? Ei nyt vielä pitäis tuntua miltään MIKÄÄN !!! Hyi kamala, tästä taitaa tulla itsensäkyyläyskierronloppu... ;D Sanahirviö
No, avasin punaviinipönikän juuri ja ajattelin naaatiskella hieman. Oli tarkoitus oviksen jälkeen, mut sehän meni vissiin jo alkuviikosta. Saas nyt nähdä minkäpituinen kierto on tulossa (20-24pv)????
 
Pippurihäntä miehen tulokset oli ihan ok.. sanoivat jo silloin kun soitin varatakseni aikaa, että ensin pitää kattoa ne miehen tulokset. Jos niissä olis ollu jotain häikkää, mä en käsittääkseni ois edes päässy koko aukiolotutkimukseen.

En tiedä mitä tuleman pitää... pistin miehen reissuun viikonlopuksi viestin kera että nyt sen pitää miettiä että rakastaako se mua ylipäänsä ollenkaan. Suhde ei voi toimia eikä tää voi parantua jos vaan toinen rakastaa.. että asiat taitaa ratkea viimeistään sitten kun se palaa takaisin.. Sydämeen sattuu niin paljon ajatuskin erosta, niin paljon mä sitä miestä rakastan.. mutta jossei mies rakasta mua, niin lopulta varmaan ainoa keino (molemmille) olla onnellinen on kun ensin erotaan. Vaikka mun kohdalla se varmaan kyllä ensin tarkoittaa sitä että olen onneton ja pitkään.
 

Yhteistyössä