YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Onnea tinttu76 !

Mulla ei ole edelleenkään mitään oireita. Ainut, että ravaan 10 kertaa päivässä vessassa pissalla. Kummastuttaa kyllä, kun tavallisesti käyn korkeintaan 2 kertaa veskissä, kerta omistan ns"seurapiirirakon". Siis juonpa mitä tahansa, niin saan mennä 30min päästä veskiin. Ihan kuin vuotaisi suoraan läpi :)

Suu ja kieli tuntuu jotenkin ihmeelliseltä, en osaa selittää. Ja jatkuva jalon tunne. Tietysti tulossa kuitenkin joku vaihtari juttu, niin se se tästä vielä puuttuisi.
 
Onnea Tinttu76!!

Täällä mennään kp 18 ja oletettavasti dpo4(en ole tikuttanut,kivuista ja limoista sekä aamulämmöistä)
Ei oikeastaan mitään oireita. tänään hiukan huonoa oloa,mutta sitä on nyt ollut useamman kierron aikana,oviksen jälkeen.Onko se pms oire??
Rinnoissa jotain pienen pientä kihelmöintiä...

Voi kun nyt osais olla rauhassa ja elää normaalisti:D
 
Uniikki mä niin toivon että nuo olis JUST SITÄ ;) Kuullostaa hyvältä!!

ON ei niin mitään. Ihana kierto, kaikki pelannut moitteettomasti, ei ylimääräisiä nippailuja tai olotiloja. Eli ei tarvitse miettiä sekunninvertaa raskautuneensa.
Tästäkin voi näköjään iloita kun ei tarvitse repiä hiuksia päästä ;)
 
Kiitokset vaan onnitteluista :flower:.

Eilinen päivä meni ihan sumussa (välillä onnensa kukkuloilla ja välillä hirveä paniikki), mutta kai se kuuluu asiaan. Tänään on onneksi vähän rauhallisemmat fiilikset, koska tästähän se odottomaminen vasta alkaakin. Laksettu aika lienee jossain heinäkuun alussa eli hetki tässä menee vielä :popcorn:.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
tinttu76, Paljon paljon onnea!

Kysymys (tai siis useampi): Ostin eilen jättihelokkikapseleita. Saako niitä ottaa ohjeen mukaisen määrän vaikka söisi jo omega-valmistetta? Mä siis syön jo tyrnipohjaista omega3, -6, -7 ja -9 -valmistetta mutta haluisin vielä tuon jättihelokin mukaan jos se vaikka auttaisi pms:än :ashamed:. Joten miten noita voi syödä yhdessä, tietääkö kukaan?
 
Tinttu76 :heart: tuhannesti onnea :heart: ja tervetuloa odottajien puolelle :)

Keväällä kuumeilin tällä palstalla niin pitkään, että olen käynyt täällä aina plussauksenkin jälkeen lueskelemassa ja jännäämässä teidän kuulumisia ja olipa ihana lukea nämä uutiset!

Selina76 + pikkuinen rv18+6
 
Viimeksi muokattu:
Ihana uutisia Tinttu! Oikein paljon onnea ja kilokaupalla tarrasukkia pikkuiselle :heart::flower:

Nipsulle voimahali :hug: ja oikein paljon plussatuulia joulukuun yritykseen. Toivottavasti tulette kaikki oikein pian tuonne odottajien puolelle!
 
Onnittelut Tintulle ja tarrasukat messiin mukaan =)
Nipsulle voimia :hug:

ON: pari talletusta laitettu etiäpäin. Teidän kannustuksesta pantiin siimahännät liikkeelle :D Saas nähä nyt osuiko edes kohilleen, kun pissatulehdus varmaankin vei sen parhaimman päivän. Piinapäivät piakkoin alkakoot....
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Pahoittelut Nipsulle :hug: Oon jotenkin niin herkistynyt että tuntui ihan kamalalta että noin voi käydä sen kauan odotetun plussatestin jälkeen :'(

Ja onnittelut Tinttu :heart:

Mulle voi päivittää kp5/35. Oon niin tyytyväinen jo tästä että mulla on varmaan ekaa kertaa elämässä melko säännöllinen kuukautiskierto! Ja kuukautisetkin on ihan kunnolliset eikä vaan pientä tiputtelua. Wuhuu! Siis arkipäivää jollekin muulle, mutta tuuletuksen arvoinen juttu mulle!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Kaneli ihan samaa mä täällä hehkuttelin. Jäi hyvä mieli tästä kierrosta ja toivottavasti kierto palautui muutenkin kohdilleen niin ei tarvitse enää miettiä missä mennään. Tädin pitäis ilmestyä ihan parin pv:n sisällä, masu on hiukan pömppö, muita oireita ei ole, ei kyllä normaalistikaan ole mitään ennakko-oireita, siks tää olikin niin HELEPPO viikko ;)

Eli tädin tullessa korkkaan taas vitamiinipurkit auki. Jotenkin oon oottanut että pääsee niitä taas napsimaan ??!!
 
Kaneli-78 niin tuttua tuo, että tädistäkin voi olla iloinen. Toivottavasti pysyy säännöllisenä.

Oli pakko ostaa sellainen hieno Clearblue Digital, kun menin apteekin ohi perjantaina. Eilen uskalsin sen tehdä ja "raskaana 3+" pärähti melkein heti ruutuun. Kai se on pakko pikku hiljaa alkaa uskoa, että siellä ihan oikeasti joku yrittää kiinni :heart:. Oireita ei kyllä vieläkään ole ja rinnatkin on nyt vähemmän arat kuin pari päivää sitten.

Parin viikon päästä voi mennä ultraan :popcorn:. Onko kukaan käynyt Turussa missään yksityisellä ultrassa? Minneköhän sitä kannattaisi mennä.
 
Viimeksi muokattu:
Tinttu,turusta en tiedä mutta kaarinassa hyvää palvelua edulliseen hintaan.Tässä linkki:
Tervetuloa
suosittelen lämpimästi:heart:

Itsellä about kp 22/28,oireita on ja ei. En oo enää mistään varma ja samaan aikaan aivan varma raskaudesta:LOL:Niinkuin viimekierroksellakin:headwall:
Jos oon havainnut oikein niin nyt pitäis olla dpo8,kai sitä pitää alkaa pian tiukuttelee,päivän suuret ilot:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki! Ja kiitokset myötäelämisestä :heart:

Tosiaan tulee viikko siitä kun maailma mureni, mutta pikkuhiljaa siitä on toivuttu. Pari päivää ultran jälkeen meni vähän sumussa ja surressa. Torstaina piti laittaa ne lääkkeet (anteeksi, en muista nimeä), jotka aloittaa supistukset ja olipahan hankala homma. Siis henkisesti. Vaikka tiesin, ettei masussa ole elämää, niin siitä huolimatta piti pakottaa itsensä laittamaan lääkkeet. Tunti lääkkeiden laitosta vuoto alkoi ja jatko onkin sitten historiaa :(

Olen miettinyt paljon sitä, miksi kävi näin. Oliko tälle joku syy, jokin, jota en vielä tiedä.. Mutta ei kai tämä murehtimalla muuksi muutu. Olen yrittänyt nyt sitten jatkaa elämää ja katsoa tulevaan. Eli seuraavaan pas -hoitoon, joka on, jos kaikki menee hyvin, joulukuussa. Pelottaa vaan, että siinä käy kuin tässäkin. Että kaikki alkiot on tuulimunia :(

Anteeksi omanapainen purkaantuminen. Nyt ei ole oikein voimia muuhun. Minut voi poistaa plussanneista ja siirtää takaisin kuumeilijoihin....

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen yrityskiertoon joutuneille.

Nipsu
 
Voi Nipsu74.. Joskus olen miettinyt samaa asiaa, kun on tullut varhaisia keskenmenoja yms.. Olen sen jotenkin itselleni saanut päähän, että tämä lapsi ei ollut meille tarkoitettu. Yläkerranherra/luonto teki tehtävänsä. Eli alkiossa/vauvassa oli jotain pahasti vialla, ja siksi luonto teki tehtävänsä.

Mutta sitten en ymmärrä niitä, kun laskettuun aikaan on 2vkkoa, ja tulee keskenmeno, ja vauva kuolee kohtuun. Jotenkin en vain jaksa tuota asiaa iskostaa päähäni.

ON: Täti tuli hiipien kylään. Kummallinen kierto sinänsä, kun tavallisesti menkkojen alussa koskee joka paikkaan, ja tissitkin on arat, niin nyt ei ole mitään. Siis ei yhtään mitään. Noh seuraavaa kiertoa odotellessa.
 
Aaaak....ahdistaa... :( kävin uteliaisuuttani tuolla toisessa ketjussa ja satuin näkemään plussanneiden listan. Siellähän oli valtaosa plussannut yk 1 tai 2.hieno juttuahan se on, mut jotenkin vaan otti vähän takapakkia tämä mun tsemppi ja usko onnistumiseen.

Nyt on kuitenkin yk 7 vai olisko jo 8.... Ja oviksesta ei oo taaskaan mitään enteitä :( voikohan niitä jäädä useampi peräkkäin välistä? Valmistautuminen on ollut totista puuhaa...eli kävin siellä homeopaatilla ja akupunktiossa. Akupunktio oli kyllä ihana, ja aion mennä sinne uudelleen. Sitten kuulin, että Maca jauhe olis hyväksi ja arvaatkaa, sitä se mieskin nyt saa smoothien joukossa. mut ahdistaa jo valmiiksi, jos ovis ei tuu, tai jos tulee, niin onnistuuko miehen kanssa petipuuhat. :( ja tähän päälle vielä pari raskaus uutista perhepiirissä, niin ei oo epätoivo kaukana.
 
Unelmatar oletko tikutellut ovista, mitannut lämpöjä tms vai mistä päättelet ettei ovista tule?? Aika stressaavaa varmasti jos se jää useammastakin kierrosta uupumaan !! Kipujahan kaikille ei tule, eli siihen ei kannata luottaa että sen aina tuntisi.

yritin eilen niin pirusti päästä tänne, mutta sivu tökki ja pahasti. Tuon ed. tekstin sain aikaan niin, että olin kirjoittanut ja se ilmestyi jälkijunassa esille ;D En sitten jaksanut ropata yhtään enempää!!

Täällä vuodetaan vaihteeksi kuin pistetty sika!!! Veriklimppiä ym on pöksyn täydeltä. Huh huh, toivottavasti tarkoittanee, että tyhjennysvuoto tulee rytinällä ja loppuu pian :LOL:
Jättihelokit ym. aloitettu taas eilen..
 

Yhteistyössä